Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik volg eerste niet zo, dus ken hem ook niet echt. Zag nu toevallig wel dat hij gisteren een oefenwedstrijd meespeelde met Jong Antwerp tegen KSK Beveren.
Dat zou ik een goede optie vinden!XDV1906 wrote: Fri Aug 04, 2023 3:03 pm Nieuwe naam voor de geruchtenmolen: Dorian Dessoleil.
Ze willen hem huren.
Nog een gerucht: Robert-Jan Vanwesemael. 21 jaar. Rechterwingback van STVV. Vorig jaar uitgeleend aan Tienen en daar alles gespeeld.
Gij zijt ook actief op instagram denk ikTV2002 wrote: Fri Aug 04, 2023 5:48 pm Nog een gerucht: Robert-Jan Vanwesemael. 21 jaar. Rechterwingback van STVV. Vorig jaar uitgeleend aan Tienen en daar alles gespeeld.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Is dat dieje da op de foto van de winnende ploeg weggeschrapt is? 
Haha da's sampersXDV1906 wrote: Fri Aug 04, 2023 8:10 pm Is dat dieje da op de foto van de winnende ploeg weggeschrapt is?![]()
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
andyosgarcia
Graag , 1m88 stevig en robuust , geen zwaar blesuren verleden, neemt wel al is een kaart maar ook niet overmatig geschorst.XDV1906 wrote: Fri Aug 04, 2023 3:03 pm Nieuwe naam voor de geruchtenmolen: Dorian Dessoleil.
Ze willen hem huren.
30 wel, maar met ervaring in eerste, in charleroi altijd goed mee gedraaid.
Huren met eventueel optie, zou ideaal zijn.
Volgens mij moet je niet twijfelen als je achterin zoveel ervaring kan binnenhalen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Die kan van zelfs in eerste klasse nog mee , zou het raar vinden moest hij naar ons komen .Berrem wrote: Sat Aug 05, 2023 3:18 pm Volgens mij moet je niet twijfelen als je achterin zoveel ervaring kan binnenhalen.