Voorbereiding 2023-2024
Re: Voorbereiding 2023-2024
Net (enkel) de samenvatting gezien, dus verbeter me indien nodig, maar de verdediging zag er heel slecht uit, een keer of 5 iemand alleen voor de keeper en zowat iedereen werd op snelheid gepakt. En dat tegen capellen he jongens.
We hebben om vorig seizoen te evenaren toch nog twee verdedigers nodig lijkt me, of gehuurd en getalenteerd ( bv raemaekers) of ervaren.
Die jonge gastjes, vooral el touile lijken me echt wel klaar om hun kansen te krijgen, ook hier is het natuurlijk maar capellen maar het gemak waarmee zij hun man passeren is veelbelovend.
Hebben die alledrie een profcontract? Zo niet geef die dan aub snel een 2-3 jarig standaardcontract. Dan zijn ze op zen minst al niet gratis weg.
We hebben om vorig seizoen te evenaren toch nog twee verdedigers nodig lijkt me, of gehuurd en getalenteerd ( bv raemaekers) of ervaren.
Die jonge gastjes, vooral el touile lijken me echt wel klaar om hun kansen te krijgen, ook hier is het natuurlijk maar capellen maar het gemak waarmee zij hun man passeren is veelbelovend.
Hebben die alledrie een profcontract? Zo niet geef die dan aub snel een 2-3 jarig standaardcontract. Dan zijn ze op zen minst al niet gratis weg.
- Justhomuch
Ik zie die echt graag spelen, maakt altijd mooie acties en is niet egoistisch.Axassin wrote: ↑Sun Jul 30, 2023 10:12 amEl Touile zuiver linksbuiten maar kan zijn man zowel langs binnen als langs buiten voorbij. Bij elke bal dat die krijgt, kijkt hij direct naar voren en valt hij zijn man aan. Publieksspeler.
Kireev stond gisteren aanvallende mid. Maar heeft evengoed al rechtsbuiten gestaan. Ook heel lichtvoetige speler
Wij komen áltijd terug!
Heel goed gezien eerste helft erg, 2 de nog erger . Natuurlijk die marijnissen was er niet bij en nkaka maar 30 min. Zowel libert, vanderhallen,wouters kwamen veel te kort en poelmans was ook niet geweldig. Dus ervaren verdediger er bij samen met marijnissen en nkaka en nog een flank en spits. Maar cv het belangrijksteGeelZwart wrote: ↑Sun Jul 30, 2023 11:10 amNet (enkel) de samenvatting gezien, dus verbeter me indien nodig, maar de verdediging zag er heel slecht uit, een keer of 5 iemand alleen voor de keeper en zowat iedereen werd op snelheid gepakt. En dat tegen capellen he jongens.
Nu, kanttekening: normaal spelen Nkaka en LM wel gewoon in die verdediging.De verdediging die nu gestart heeft is dus zeker geen basis.
Die rechtsbuiten lijkt me echt wel de positie om te versterken en op basis van de positie van de tester lijkt me dat ook de prioriteit.
Die rechtsbuiten lijkt me echt wel de positie om te versterken en op basis van de positie van de tester lijkt me dat ook de prioriteit.
En die andere veelbelovende jeugdspeler van het begin van de voorbereiding, Yasser, wat is daar mee gebeurd? Ik zie in de laatste selecties nergens terugkomen.
Ik ben ook gaan kijken tegen Cappellen. Wat een zwakke teamprestatie!
1e helft:
+ GDS die terug is en er wel zin in had
+ Als Oulare fit blijft en wedstrijdritme opdoet gaat ie echt wel meerwaarde zijn
- Libert echt dramatisch
- Vanderhallen en Poelmans ook zeer zwak
- Van Acker compleet onzichtbaar
2e helft:
+ Bjekovic brengt creativiteit op het middenveld
+ El Touile goede acties met veel vertrouwen. Leuk om naar te kijken
- Wouters, Wouters en Brebels echt zwak
Over die tester Arts kun je weinig zeggen. Maar lijkt me wel technisch een goede voetballer met goede voorzet
1e helft:
+ GDS die terug is en er wel zin in had
+ Als Oulare fit blijft en wedstrijdritme opdoet gaat ie echt wel meerwaarde zijn
- Libert echt dramatisch
- Vanderhallen en Poelmans ook zeer zwak
- Van Acker compleet onzichtbaar
2e helft:
+ Bjekovic brengt creativiteit op het middenveld
+ El Touile goede acties met veel vertrouwen. Leuk om naar te kijken
- Wouters, Wouters en Brebels echt zwak
Over die tester Arts kun je weinig zeggen. Maar lijkt me wel technisch een goede voetballer met goede voorzet
Iemand een idee of Arts nog meetraint?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Indy Boonen zou ook meetrainen
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Die blessure is van 2j geleden. Vorig jaar een 11-tal matchen gespeeld in 1A. Héél goeie voetballer maar blijkbaar wilt het kopje niet altijd mee