Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Netzer
Re: Transfernieuws

Post by Netzer » Wed Aug 02, 2023 6:45 am

andyosgarcia wrote:
Wed Aug 02, 2023 1:20 am
nog geen 2 weken was ik de fifa man met paniek , werd tot kalmte aangemaand .... "er is nog veel tijd"
Nu zien gelle precies ook allemaal dat vanachter dun is, er dringend ne RB moet komen, Poelmans beperkt is , de rest jong of uit positie getrokken.
Zei ik toen al, werd er half voor afgeschoten samen met Ozzy , maar soit. :mrgreen:
Wat we hebben gehaald heeft ofwel een blessureverleden en dus twijfelachtig of ze ooit nog niveau halen, of is jong en onervaren.
Ik wacht nog altijd op onze eerste echte onmiddellijk inzetbare versterking.
Formerly known as Lisp-boy

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Aug 02, 2023 7:43 am

Lisp-boy wrote:
Wed Aug 02, 2023 6:45 am
andyosgarcia wrote:
Wed Aug 02, 2023 1:20 am
nog geen 2 weken was ik de fifa man met paniek , werd tot kalmte aangemaand .... "er is nog veel tijd"
Nu zien gelle precies ook allemaal dat vanachter dun is, er dringend ne RB moet komen, Poelmans beperkt is , de rest jong of uit positie getrokken.
Zei ik toen al, werd er half voor afgeschoten samen met Ozzy , maar soit. :mrgreen:
Wat we hebben gehaald heeft ofwel een blessureverleden en dus twijfelachtig of ze ooit nog niveau halen, of is jong en onervaren.
Ik wacht nog altijd op onze eerste echte onmiddellijk inzetbare versterking.
Ik heb toch al onmiddelijke versterkingen gespot op de voorbereidingmatchen, akkoord eerste helft tegen Capellen was ronduit slecht, maar overall heb ik de indruk dat we sterker voor de dag gaan komen dan vorig seizoen.
Wij komen áltijd terug!

GeelZwart

Post by GeelZwart » Wed Aug 02, 2023 9:41 am

Onze beste spelers zijn de mannen die we al in onze rangen hadden. Cools gaat heel cruciaal zijn dit seizoen en gaat grotendeels bepalen of vanacker wat hoger kan spelen, wat ons volgens mij heel wat goals vanop afstand zou opleveren.

Als vanacker en gds effectief nog blijven, mogen we ook heel blij zijn want zulke spelers halen daar hebben we eigenlijk geen budget voor. We hebben eerder geluk gehad met hun ontwikkelijk bij ons.

Mannen van zo'n kaliber gaan we dus niet aantrekken denk ik. Ik denk nog 1cv met ervaring en dan een jong talent op rechtsbuiten. Maar daar zullen ze ook wel mee bezig zijn.

B.art

Post by B.art » Wed Aug 02, 2023 10:54 am

Als je je spelers zoals VA en GDS niet zou kunnen permitteren, dan vrees ik dat je niets te zoeken hebt in het profvoetbal. Maar, ik ben ervan overtuigd dat dit voor Lierse wel degelijk haalbare spelers zijn. Het tegendeel zou erg zijn. Dus ja, ik hoop dat er spoedig nog een aantal versterkingen komen, die meteen inzetbaar zijn, niet een jaar geblesseerd geweest zijn of op de dool zijn.

GeelZwart

Post by GeelZwart » Wed Aug 02, 2023 11:02 am

B.art wrote:
Wed Aug 02, 2023 10:54 am
Als je je spelers zoals VA en GDS niet zou kunnen permitteren, dan vrees ik dat je niets te zoeken hebt in het profvoetbal. Maar, ik ben ervan overtuigd dat dit voor Lierse wel degelijk haalbare spelers zijn. Het tegendeel zou erg zijn. Dus ja, ik hoop dat er spoedig nog een aantal versterkingen komen, die meteen inzetbaar zijn, niet een jaar geblesseerd geweest zijn of op de dool zijn.
De budgetten zijn nu eenmaal wat ze zijn, en geloof me die zijn echt niet groot

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Wed Aug 02, 2023 11:21 am

GeelZwart wrote:
Wed Aug 02, 2023 11:02 am
B.art wrote:
Met dit budget is er gewoon geen toekomst in het betaald voetbal, eigenlijk onze club en naam onwaardig.
Investeringen in het sportieve luik zijn blijkbaar niet mogelijk, blijven hopen op transfervrije spelers en afvallers van elders is gewoon geen toekomst en loopt vroeg of laat nefast af, hopelijk komt er een kentering met bijkomende investeerders,maar dit mag niet te lang duren.
Ondertussen zijn de bouwmaterialen terug aan het dalen, ook geen nieuws over de renovatie en uitbouw van het stadion met o.a.de bezoekerstribune......

Berrem

Post by Berrem » Wed Aug 02, 2023 1:58 pm

Tamas Krivitz wrote:
Wed Aug 02, 2023 11:21 am
GeelZwart wrote:
B.art wrote:
Met dit budget is er gewoon geen toekomst in het betaald voetbal, eigenlijk onze club en naam onwaardig.
Investeringen in het sportieve luik zijn blijkbaar niet mogelijk, blijven hopen op transfervrije spelers en afvallers van elders is gewoon geen toekomst en loopt vroeg of laat nefast af, hopelijk komt er een kentering met bijkomende investeerders,maar dit mag niet te lang duren.
Ondertussen zijn de bouwmaterialen terug aan het dalen, ook geen nieuws over de renovatie en uitbouw van het stadion met o.a.de bezoekerstribune......
Zolang men jaar na jaar progressie maakt op sportief vlak. Wat ze tot nu toe bewezen hebben... klopt deze stelling niet. Ik geef ze het voordeel van de twijfel, het budget moet pas omhoog als men op de huidige manier geen progressie meer maakt.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Wed Aug 02, 2023 3:53 pm

Berrem wrote:
Wed Aug 02, 2023 1:58 pm
Tamas Krivitz wrote:
Wed Aug 02, 2023 11:21 am
GeelZwart wrote:

Zolang men jaar na jaar progressie maakt op sportief vlak. Wat ze tot nu toe bewezen hebben... klopt deze stelling niet. Ik geef ze het voordeel van de twijfel, het budget moet pas omhoog als men op de huidige manier geen progressie meer maakt.
En verra bien, maar ik vrees dat men met een van de laagste budgetten in het betaald voetbal momenteel aan de top zit, de tijd brengt raad en duidelijkheid........

XDV1906

Post by XDV1906 » Fri Aug 04, 2023 3:03 pm

Nieuwe naam voor de geruchtenmolen: Dorian Dessoleil.

Ze willen hem huren.

Tokky89

Post by Tokky89 » Fri Aug 04, 2023 3:06 pm

Amai als die zou komen , was paar jaar geleden nog 1 van de beste verdedigers in eerste klasse .

Post Reply