Jupiler Pro League
- Justhomuch
Re: Jupiler Pro League
Rwdm al een pandoering gekregen van Genk, met het huidig wanbeleid voor mij dé degradatiekandidaad dit seizoen.
Wij komen áltijd terug!
Wel wat overdreven uitslag hoor molenbeek ook veel kansen gehad en denk tegen ploegen’als eupen kortrijk en dergelijke ze mogen concureren . Maar ja nu met nieuwe formule moet je er 4 achter houden om zeker te zijn word hele opgaveJusthomuch wrote: ↑Sun Jul 30, 2023 12:08 pmRwdm al een pandoering gekregen van Genk, met het huidig wanbeleid voor mij dé degradatiekandidaad dit seizoen.
Deeltje van Gent gezien, bij momenten toch erg mooi aanvallend voetbal.
-
Het was me wel het weekend.De grote drie pakken 1 op 9,enkel Genk en Union overtuigend gewonnen.Standard kan vrijdag maar best winnen,want de week erop moet het Charleroi,en dan kan het zomaar met 0 op 9 starten.
Oud bekende Yentl Van Genechten topschutter op dit moment goed voor hem!
Rwdm een pandoering gekregen van Genk, met het huidig wanbeleid voor mij dé degradatiekandidaad dit seizoen. Wel wat overdreven uitslag hoor molenbeek ook veel kansen gehad en denk tegen ploegen’als eupen kortrijk en dergelijke ze mogen concureren . Maar ja nu met nieuwe formule moet je er 4 achter houden om zeker te zijn word hele opgave.
Vind het een ongelooflijke uitval van Genk die jaar na jaar dezelfde verhalen horen.
Vind het een ongelooflijke uitval van Genk die jaar na jaar dezelfde verhalen horen.
Westerlo weer onderuit nu op Cercle met 2-1,volgende match thuis tegen Antwerp. Staan nu met ocharme 1 op 18.
En weer verlies voor Westerlo nu tegen Antwerp 0-3 en 1 op 21..
Benieuwd hoelang JDR het nog gaat uitzingen in het kuipje.
Benieuwd hoelang JDR het nog gaat uitzingen in het kuipje.
Ik ook in begin seizoen hadden ze pech vooral was spel dik oke, maar nu trekt het spel ook al op niks meer . Oke het was Antwerp maar de ambitie van westel is kort bij top 6 zitten en dan dit brengen
Ik begin medelijden te krijgen met de Westerlo-supporters. Vlak voor het eind van transferperiode snel nog wat Turken binnenhalen. Waar hebben we dat nog gezien?