Serie A - Italiaans voetbal
-
Re: Serie A - Italiaans voetbal
Geweldige ploeg,mooie shirts,moet zeggen dat ik op Lazio en Verona na alle clubs wel kan pruimen daar.Iconisch stadion ook!
- Justhomuch
Lazio kan ik snappen, maar wat heeft Verona fout gedaan?Guust Flater wrote: ↑Sat Jul 29, 2023 12:11 amGeweldige ploeg,mooie shirts,moet zeggen dat ik op Lazio en Verona na alle clubs wel kan pruimen daar.Iconisch stadion ook!
Wij komen áltijd terug!
-
Hun Ultra's zijn een soort van Lazio light,al kan je dat van meerdere clubs helaas zeggen.
- Justhomuch
Het blijft Italie natuurlijk, ik had altijd veel respect voor AS Roma met Totti, wat een clubspeler.Guust Flater wrote: ↑Sat Jul 29, 2023 1:01 pmHun Ultra's zijn een soort van Lazio light,al kan je dat van meerdere clubs helaas zeggen.
Wij komen áltijd terug!
-
Heb ooit in Rome in een sportwinkel gevraagd of ze nix hadden van Juventus.Ik werd direct naar buiten gestuurd
Juventus en nog maals straf opgelegd geen europa, die blijven de regels schenden onbegrijpelijk
- Justhomuch
Guust Flater wrote: ↑Sat Jul 29, 2023 5:02 pmHeb ooit in Rome in een sportwinkel gevraagd of ze nix hadden van Juventus.Ik werd direct naar buiten gestuurd
Wij komen áltijd terug!
Juventus en nog maals straf opgelegd geen europa, die blijven de regels schenden onbegrijpelijk
-
Heb ze erg lang verdedigd,maar eigenlijk is dat maffia a la carte.Hun voorzitter pakt ontslag,maar denk nu niet dat zijn opvolger gaat breken met die onfrisse zaken.Vermoed een leuke driestrijd tussen Napoli en de twee Milanese club om de titel.Wie weet gaat De ketelaere bij Atalanta eindelijk ontploffen.
Juventus is het zeker niet alleen,maar ze hebben altijd een eigen weg gelopen in Italië.Ze werden nooit echt op de kaart gezet en blijven nog steeds als hoge club beschouwd.Het lijkt een onlosmakelijke verbintenis met het land dat weerzinwekkend is om te vatten.Verdomme, wat voor een land?