Voorbereiding 2023-2024
- Justhomuch
Re: Voorbereiding 2023-2024
Thes Sport speelde op 19 juli een vriendenmatch tegen Patro: 1-2 voor Patro.
Tegen Sint Truiden werd het 0-3. We deden het dus niet slecht
Alee, hoopgevend toch
Tegen Sint Truiden werd het 0-3. We deden het dus niet slecht
Alee, hoopgevend toch
Eerste wedstrijd van deze voorbereiding voor mij.
Teunckens speelt een beresterk begin, anders stond het al snel 2-0. Oogt ook zeer scherp, waar hij vorig jaar wel wat extra kilos meesleurde. Mag gezegd dat hij duidelijk heeft gewerkt tijdens zijn revalidatie.
Verdedigend liep het niet al te secuur in de eerste 30 minuten, daarna kwam er wel beterschap. Naar mijn mening heb je echt wel 1 ervaren rot nodig die Nkaka en Marijnissen kan aansturen. Dit gaat zeer belangrijk zijn.
Libert 2de helft viel uitvoetballend zwaar door de mand. Is zeker geen basisspeler mijns inziens.
Middenveld zat goed vond ik. Bjekovic en El Touille zijn jongens die we zeker gaan kunnen gebruiken als back up.
Enkel de rol van Tarfi is mij al 2 seizoenen niet duidelijk.. ik vind dit totaal niet meer de Tarfi die we kenden van zijn periode in Deinze.
Aanval dan..eerste helft Oulare, die hopelijk met een serieuze handrem op speelde. Want ik vond hem zeer lui ogen en ook constant mekkeren bij elke slechte bal. Leek me niet goed in zijn vel te zitten. Ik hoop dat ik hier de bal verkeerd sla maar gaat zijn mentaliteit toch wat moeten aanpassen aan het niveau waarop wij spelen.
2de helft Kiriev. De ontdekking van de avond voor mij.
Is een jonge waar nog aan gewerkt moet worden maar heeft mij zeer aangenaam verast.
Indien we een fitte ocansy op de plek van Tarfi kunnen zetten, Guillaume De schrijver er nog kunnen bijzetten en Glen Claes en Oulare fit blijven. Daar nog een ervaren CV bij dan zie ik ons echt wel een degelijk seizoen spelen rond die 6-7 plek..
Teunckens speelt een beresterk begin, anders stond het al snel 2-0. Oogt ook zeer scherp, waar hij vorig jaar wel wat extra kilos meesleurde. Mag gezegd dat hij duidelijk heeft gewerkt tijdens zijn revalidatie.
Verdedigend liep het niet al te secuur in de eerste 30 minuten, daarna kwam er wel beterschap. Naar mijn mening heb je echt wel 1 ervaren rot nodig die Nkaka en Marijnissen kan aansturen. Dit gaat zeer belangrijk zijn.
Libert 2de helft viel uitvoetballend zwaar door de mand. Is zeker geen basisspeler mijns inziens.
Middenveld zat goed vond ik. Bjekovic en El Touille zijn jongens die we zeker gaan kunnen gebruiken als back up.
Enkel de rol van Tarfi is mij al 2 seizoenen niet duidelijk.. ik vind dit totaal niet meer de Tarfi die we kenden van zijn periode in Deinze.
Aanval dan..eerste helft Oulare, die hopelijk met een serieuze handrem op speelde. Want ik vond hem zeer lui ogen en ook constant mekkeren bij elke slechte bal. Leek me niet goed in zijn vel te zitten. Ik hoop dat ik hier de bal verkeerd sla maar gaat zijn mentaliteit toch wat moeten aanpassen aan het niveau waarop wij spelen.
2de helft Kiriev. De ontdekking van de avond voor mij.
Is een jonge waar nog aan gewerkt moet worden maar heeft mij zeer aangenaam verast.
Indien we een fitte ocansy op de plek van Tarfi kunnen zetten, Guillaume De schrijver er nog kunnen bijzetten en Glen Claes en Oulare fit blijven. Daar nog een ervaren CV bij dan zie ik ons echt wel een degelijk seizoen spelen rond die 6-7 plek..
Iets in deze aard zie ik wel zitten
Teunckens
Nkaka. CV. Marijnissen
Schouterden. Cools. Ocansy
van Acker. De Schryver
Oulare. Kiriev
Teunckens
Nkaka. CV. Marijnissen
Schouterden. Cools. Ocansy
van Acker. De Schryver
Oulare. Kiriev
Hoopgevend resultaat en berichten. Thes doet dat al jaren uitstekend, dus toch een knap resultaat. Ik denk inderdaad dat Teunckens veel scherper staat. Kan een groot verschil maken.
Benieuwd of we gaan kunnen starten tegen Club NXT met Ocansey, Claes en GDS. Het kan nog wel een race tegen de klok worden.
Benieuwd of we gaan kunnen starten tegen Club NXT met Ocansey, Claes en GDS. Het kan nog wel een race tegen de klok worden.
Ocansey en GDS vandaag heel de training meegedaan. Die zullen wel klaar zijn tegen de eerste competitiematch.KRKN wrote: ↑Thu Jul 27, 2023 10:01 amHoopgevend resultaat en berichten. Thes doet dat al jaren uitstekend, dus toch een knap resultaat. Ik denk inderdaad dat Teunckens veel scherper staat. Kan een groot verschil maken.
Opvallende toeschouwers ook op Thes..
De heren Van Lommel vergezeld van Roel Reymen.
Als ik wel 1 puntje van kritiek mag geven op de club:
Zorg aub toch een beetje voor een professionele uitstraling.
Bepaalde spelers speelden met het truitje van iemand anders aan.. zo stonden bijvoorbeeld de 2 de schryvers en Brebels op het veld. Toch een beetje jammer dat je als profclub je laat kennen voor enkele truitjes te bedrukken. Dat zal de grote kost ook niet zijn.
Bepaalde spelers speelden met het truitje van iemand anders aan.. zo stonden bijvoorbeeld de 2 de schryvers en Brebels op het veld. Toch een beetje jammer dat je als profclub je laat kennen voor enkele truitjes te bedrukken. Dat zal de grote kost ook niet zijn.
- Justhomuch
Ik stoor mezelf daar ook aanMagico wrote: ↑Thu Jul 27, 2023 3:56 pmOpvallende toeschouwers ook op Thes..
Wij komen áltijd terug!
Wat aardige berichten. We toch al een paar stijverder?
Helemaal akkoord.Magico wrote: ↑Thu Jul 27, 2023 3:56 pmOpvallende toeschouwers ook op Thes..
Net zoals ik men abo wou gaan afhalen maar een week later moest terug komen omdat het printertje stuk was.