Champions League
Re: Champions League
Vandaag ontmoeten Jan & Toby hun oude ploeg terug. Ik kijk al uit naar een prachtige voetbalavond! Heel veel zin in. Ik hoop dat het tempo even hoog ligt als de vorige matchen en dat de Amsterdammers als winnaar uit de bus komen. De bookies geven ze toch niet zoveel kans.
wat was ajax gisteren weer zalig, gewoon genieten van dat voetbal. 2 de helft wel druk van de spurs, maar weinig of geen kansen. ajax had de finale al op zak kunnen hebben.
Inderdaad, die bal op de paal moest er eigenlijk in. Ik zie Spurs nog wel scoren in Amsterdam.
Wow Liverpool. Tweede helft gezien, Divock had een droomavond. Totaal niet verwacht dat ze dit zonder Salah zouden kunnen.
Ik vond Barcelona wel erg zwak moet ik zeggen. En nu duimen voor Ajax vanavond!
Ik vond Barcelona wel erg zwak moet ik zeggen. En nu duimen voor Ajax vanavond!
Ongezien, wat een zalige voetbalavond. Noppes in de CL voor zowel Messi als Ronaldo dit jaar dus.
idd wat een match wilde eerst niet meer zien dacht toch niks aan te zien. zet het op na min 40 zie 1-0. dacht blijf toch even kijken en daar heb ik geen minuut spijt van gehad 
Ajax gaat ook prima! Blijven gewoon hun zelfde lijn van de vorige matchen doortrekken. Blijven gaan!
wat is dat allemaal deze cl campagne, ene verassing na de andere. binnenkort ook propere handen zeker.