Promotie & verbeteringen forum
Re: Promotie & verbeteringen forum
Goed idee! Ik onderzoek het, merci voor de input!Justhomuch wrote: ↑Mon Apr 08, 2019 12:09 pmEen logo vanboven waar je op kan klikken waardoor je automatisch op board index komt.
Effectief, goed idee. Zou een handige verbetering zijn.Justhomuch wrote: ↑Mon Apr 08, 2019 12:09 pmEen logo vanboven waar je op kan klikken waardoor je automatisch op board index komt.
Excuses voor de downtime vandaag. Alles zou nu terug op & running moeten zijn!
- Justhomuch
Krijg geen foto geupload als avatar, elke keer te geoot, hoe fix ik dit?
Wij komen áltijd terug!
Ik heb de afmetingen die toegestaan zijn iets vergroot.Justhomuch wrote: ↑Sun Jun 09, 2019 11:44 amKrijg geen foto geupload als avatar, elke keer te geoot, hoe fix ik dit?
Heb je een idee van hoe groot de avatar is?
Ik werk trouwens aan de link toe te voegen aan de header!
- Justhomuch
Goh geen idee...admin wrote: ↑Sun Jun 09, 2019 6:34 pmIk heb de afmetingen die toegestaan zijn iets vergroot.Justhomuch wrote: ↑Sun Jun 09, 2019 11:44 amKrijg geen foto geupload als avatar, elke keer te geoot, hoe fix ik dit?
Top! Met een eigen logo?
Wij komen áltijd terug!
Kleine update (om klaar te zijn voor het nieuw seizoen ).Justhomuch wrote: ↑Mon Jun 10, 2019 3:18 pmGoh geen idee...admin wrote: ↑Sun Jun 09, 2019 6:34 pmIk heb de afmetingen die toegestaan zijn iets vergroot.Justhomuch wrote: ↑Sun Jun 09, 2019 11:44 amKrijg geen foto geupload als avatar, elke keer te geoot, hoe fix ik dit?
Top! Met een eigen logo?
- Maatregelen gepakt tegen spambots. Het loopt nu al een aantal weken en het aantal is er héél fel op achteruit gegaan, dus lijkt te helpen. Rapporteer gerust mocht er toch nog eentje door de mazen van het net glippen.
- Afmetingen zijn verder aangepast. Zij die nog moeite hebben met een avatar te plaatsen mogen dit gewoon hier in dit topic laten weten, en dan probeer ik er zo snel mogelijk naar te kijken.
- Wat betreft de request hierboven: Blijkt iets lastiger dan aanvankelijk gedacht, maar ik ben er wel degelijk mee bezig (heb de hulp moeten inroepen van iemand die net iets meer ervaren is hierin).
- Wat een eigen logo betreft: graag! Ik ben alleen terughoudend om het logo van Lierse hierin te verwerken, gezien dit toch soms wat randje is mbt. toestemming. Ik kan altijd eens horen bij een kennis die wat meer kent van grafisch design.
- Op aanvraag: ik heb het 'Media'-gedeelte omgedoopt tot 'Den Toog'. Niet om alcohol te promoten, wel om het wat breder te trekken Zie het dus als een soort 'restcategorie' waar je al het zinnig (en mindere zinnige) in kwijt kunt (binnen de regels van het respectabele, uiteraard).
Sorry voor de downtime vandaag!
Ondergetekende had de facturen niet zo goed in de gaten gehouden we kunnen er echter weer efkes tegen!
Ondergetekende had de facturen niet zo goed in de gaten gehouden we kunnen er echter weer efkes tegen!
- Justhomuch
Prioriteiten KRKN! Het voelde ff als 8 mei aan
Wij komen áltijd terug!
Sebiet met een collectebus rondgaan