Voorbereiding 2023-2024
Re: Voorbereiding 2023-2024
Bedankt voor de info 

De mannen zijn blijkbaar op teambuilding naar de Gentse Feesten geweest. Aan de sfeer zal het niet liggen denk ik!TV2002 wrote: ↑Mon Jul 17, 2023 3:40 pmNkaka inderdaad aan het meetrainen, ligt precies al goed in de groep. Reynders was er niet meer, waarschijnlijk dus doorgestuurd.
GDS individueel aan het trainen. Brebels opwarming en tactische oefeningen met de groep, de rest individueel. Sampers ook niet alles meegedaan met de groep.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Wie me al twee keer enorm meegevallen is tijdens oefenwedstrijden (Berlaar en Eindhoven) is Bjekovic. Speelde twee keer op de "10". Heeft heel goede voetjes, brengt snelheid en acties.
Ook Kireev staat volgens mij dichtbij de A-kern!
Ook Kireev staat volgens mij dichtbij de A-kern!
Heeft Nkaka nu getekend?
Volgens GVA zijn er na match in Eindhoven problemen geweest met Lierse supporters?
Nu wordt hun match tegen Beerschot verboden door hun burgemeester.
Nu wordt hun match tegen Beerschot verboden door hun burgemeester.
Dat lijkt mij niet te kloppen. Iedereen is, voor zover ik gezien heb, na de match terug de bus opgestapt en veilig afgezet in Lier.

Ook voor de match geen noemenswaardige incidenten hoor. De NL politie is wel vriendelijk (kunnen ze bij ons iets van leren) komen vragen om naar de bus te gaan en naar het stadion te vertrekken. Dit werd ook gewoon opgevolgd.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
De Lierse supporters wiens auto aan de andere kant van het stadion stond, zijn nog wel een tijdje opgehouden door de politie omdat er Eindhoven supporters ons stonden op te wachten. Is uiteindelijk door de politie diplomatisch opgelost en er is dan ook niet het minste gebeurt. Wel werd er tijdens de wedstrijd door een aantal mensen uit het Lierse vak stevig uitgedaagd. Misschien niet te verwonderen gezien de hoeveelheid drank die al genuttigd was en bij sommigen hun luttele resterende hersencellen buiten werking heeft gesteld.Axassin wrote: ↑Wed Jul 19, 2023 12:10 pmDat lijkt mij niet te kloppen. Iedereen is, voor zover ik gezien heb, na de match terug de bus opgestapt en veilig afgezet in Lier.![]()
Ook voor de match geen noemenswaardige incidenten hoor. De NL politie is wel vriendelijk (kunnen ze bij ons iets van leren) komen vragen om naar de bus te gaan en naar het stadion te vertrekken. Dit werd ook gewoon opgevolgd.
- Justhomuch
Die laatste zinLipser wrote: ↑Wed Jul 19, 2023 12:41 pmDe Lierse supporters wiens auto aan de andere kant van het stadion stond, zijn nog wel een tijdje opgehouden door de politie omdat er Eindhoven supporters ons stonden op te wachten. Is uiteindelijk door de politie diplomatisch opgelost en er is dan ook niet het minste gebeurt. Wel werd er tijdens de wedstrijd door een aantal mensen uit het Lierse vak stevig uitgedaagd. Misschien niet te verwonderen gezien de hoeveelheid drank die al genuttigd was en bij sommigen hun luttele resterende hersencellen buiten werking heeft gesteld.Axassin wrote: ↑Wed Jul 19, 2023 12:10 pmDat lijkt mij niet te kloppen. Iedereen is, voor zover ik gezien heb, na de match terug de bus opgestapt en veilig afgezet in Lier.![]()

Wij komen áltijd terug!
Justhomuch wrote: ↑Wed Jul 19, 2023 1:03 pmDie laatste zinLipser wrote: ↑Wed Jul 19, 2023 12:41 pmDe Lierse supporters wiens auto aan de andere kant van het stadion stond, zijn nog wel een tijdje opgehouden door de politie omdat er Eindhoven supporters ons stonden op te wachten. Is uiteindelijk door de politie diplomatisch opgelost en er is dan ook niet het minste gebeurt. Wel werd er tijdens de wedstrijd door een aantal mensen uit het Lierse vak stevig uitgedaagd. Misschien niet te verwonderen gezien de hoeveelheid drank die al genuttigd was en bij sommigen hun luttele resterende hersencellen buiten werking heeft gesteld.Axassin wrote: ↑Wed Jul 19, 2023 12:10 pm
Dat lijkt mij niet te kloppen. Iedereen is, voor zover ik gezien heb, na de match terug de bus opgestapt en veilig afgezet in Lier.![]()
Ook voor de match geen noemenswaardige incidenten hoor. De NL politie is wel vriendelijk (kunnen ze bij ons iets van leren) komen vragen om naar de bus te gaan en naar het stadion te vertrekken. Dit werd ook gewoon opgevolgd.![]()

Nog steeds geen GDS, de spitsen Sampers-Vekemans in de lappenmand en Oulare die nog steeds een individueel programma volgt... Op 3 weken voor de start kan je er niet vrolijk van worden integendeel.