Club NXT - Lierse K. [12-08-2023]
- Justhomuch
Re: Club NXT - Lierse K. [12-08-2023]
Ik citeer "moeilijk seizoen" en "logisch, want budget etc"Mark wrote: ↑Fri Jun 23, 2023 2:53 pmMag een mens nu al niet meer gokkenJusthomuch wrote: ↑Fri Jun 23, 2023 2:23 pmAls je er naast zit permanente ban op dit forum, wat denk je?ozzy105 wrote: ↑Fri Jun 23, 2023 12:12 pmTop zes wordt dit seizoen voor Geel-zwart moeilijk logisch ook met het huidige budget. Tenzij men plots 3-4 toppers voor deze reeks nog gaat aanwerven wat ik niet zie gebeuren! Tov vorig seizoen is op heden men verzwakt. Rocha-Laes-Tabekou en nog enkelen zijn vertrokken. Hopelijk blijven VA-GDS aan boord en vertrekken zij ook niet voor september. Lommel-Beerschot-Beveren-Deinze-Zulte zie ik Lierse voorblijven voor de zesde plek zal worden geknokt. Benieuwd hoe de kernen van KVO-Seraing-Dender-Patro-Luik er zullen uitzien bij de start.![]()
![]()
Het seizoen is nog niet begonnen of we gaan al degraderen

Wij komen áltijd terug!
Beetje realisme mag wel hé Justho. Je kan niet ieder seizoen een wonder verwachten met een klein budget van 2,5 miljoen euro! De reeks zal sterker zijn dan vorig seizoen nu er 3 degradanten uit de hoogste klasse bij kwamen !!!
- Justhomuch
Deinze en Lommel zijn zich aan het wapenen om mee te dingen voor de prijzen. Zulte-Beveren-Beerschot daar hoeft geen tekening bij. Blijft er voor mij nog 1 plekje over voor die gegadigde zesde plek. Ik hoop dat geel-zwart die plek kan bekleden op het einde van de rit maar dan zal LVT toch in zijn portemonnee moeten tasten lees budget verhogen en 3-4 goede transfers nog moeten realiseren lees niet 1 maar 2 degelijke centrale verdedigers en een vervanger voor de vertrokken Laes! Dat is al zekers een must! Ik vrees echter dat hij met Poelmans begint en eventueel de 34jarige Schouterden als back up! Voor de centrale verdediging wss 1 volwaardige CV en de jonge Vanderhallen en of 1 van de twee overgekomen beloften dien Wouters en ex-Union belofte. Ik zal er niet ver naast zitten.
Je zal er zoals meestal weer heel ver naast zitten. En dan na 5 matchen gaan roepen dat we voor promotie moeten gaan.ozzy105 wrote: ↑Fri Jun 23, 2023 5:21 pmDeinze en Lommel zijn zich aan het wapenen om mee te dingen voor de prijzen. Zulte-Beveren-Beerschot daar hoeft geen tekening bij. Blijft er voor mij nog 1 plekje over voor die gegadigde zesde plek. Ik hoop dat geel-zwart die plek kan bekleden op het einde van de rit maar dan zal LVT toch in zijn portemonnee moeten tasten lees budget verhogen en 3-4 goede transfers nog moeten realiseren lees niet 1 maar 2 degelijke centrale verdedigers en een vervanger voor de vertrokken Laes! Dat is al zekers een must! Ik vrees echter dat hij met Poelmans begint en eventueel de 34jarige Schouterden als back up! Voor de centrale verdediging wss 1 volwaardige CV en de jonge Vanderhallen en of 1 van de twee overgekomen beloften dien Wouters en ex-Union belofte. Ik zal er niet ver naast zitten.
- Justhomuch
De truk om altijd gelijk te krijgen, het is nog gene stoeme voor zo nen loemperik te zijnGeelZwart wrote: ↑Fri Jun 23, 2023 10:25 pmJe zal er zoals meestal weer heel ver naast zitten. En dan na 5 matchen gaan roepen dat we voor promotie moeten gaan.ozzy105 wrote: ↑Fri Jun 23, 2023 5:21 pmDeinze en Lommel zijn zich aan het wapenen om mee te dingen voor de prijzen. Zulte-Beveren-Beerschot daar hoeft geen tekening bij. Blijft er voor mij nog 1 plekje over voor die gegadigde zesde plek. Ik hoop dat geel-zwart die plek kan bekleden op het einde van de rit maar dan zal LVT toch in zijn portemonnee moeten tasten lees budget verhogen en 3-4 goede transfers nog moeten realiseren lees niet 1 maar 2 degelijke centrale verdedigers en een vervanger voor de vertrokken Laes! Dat is al zekers een must! Ik vrees echter dat hij met Poelmans begint en eventueel de 34jarige Schouterden als back up! Voor de centrale verdediging wss 1 volwaardige CV en de jonge Vanderhallen en of 1 van de twee overgekomen beloften dien Wouters en ex-Union belofte. Ik zal er niet ver naast zitten.

Wij komen áltijd terug!
Club NXT in de voorbereiding zwaar de boot in tegen Duinkerke.
- Justhomuch
Onderschat het illustere Duinkerke niet
Wij komen áltijd terug!
Men kan maar best winnen in Roeselare want daarna wachten er een paar zware matchen... Puntenverlies is not done!
Vermoedelijk buscombi. Doodzonde. Zo graak ik er vermoedelijk niet.