ik zeg idd dat goalie een optie had in het contract, dat vorig seizoen al op interesse kon rekenen van andere clubs zowel NL als Be, jong international. Maar soit die discussie kunt ge blijven voeren...
Het feit dat em gratis een reeks hoger zit, zal wel niet voor niks zijn.
Wat Laes betreft , vind ik het persoonlijk niet de beste zet ; Speler heeft gedurende contract periode alles gegeven (iedereen heeft slechtere matchen). Nu zit je op die positie met Poelmans (die de kenners hier al naar het centrum trekken) en Schouterden die je dan weer een rij achteruit gaat trekken.
De LB op die positie lopen niet dik, en die dat geen money kosten zijn vaak snel weg.
En idd ik had het op hem dat er wel oor was naar een langer verblijf.
Nu heb je een positie die dun bevolkt is , en weer maar is een nieuwe speler die je moet inpassen.
Onze achterlijn was vorig seizoen , statistisch gezien al niet de sterkste, dus ja sorry ik vind dit eerlijk gezegd zwaar gokken momenteel.
Zwaarder gokken als een optie lichten bijvoorbeeld.
Ik ben bang dat er velen zich ook miskijken op het feit dat de reeks een pak zwaarder is geworden dan vorig jaar, en er financieel een pak meer daadkrachtige clubs zijn die top willen draaien in 1B , en of willen handhaven in 1A.
Voor speler , en vooral de vrije spelers zijn er gewoon veel meer mogelijkheden.
Dus met mijn Fifa kopke , is een speler die je kent en waar je wat aan hebt verlengen niet zo'n gek idee, zeker niet als er oor is naar langer verblijf.
ik respecteer ieder zijn mening.