Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: Transfernieuws

Post by Carlke » Thu Jul 06, 2023 9:58 pm

Ik zeg niet dat we alles moeten afbreken want er gebeuren ook goede dingen . Maar ik vind wel dat we toch wat kritiek mogen geven ook, moet kunnen vind ik . Uit kritiek kan men leren en er iets aan proberen doen. Er is bij de heropstart duidelijk gezegd is terug naar 1a te willen op termijn. Oke een jaar is er niet opgeplakt en dat is dan weer goed.het eerste jaar in amateur was heel goed en net niet naar 1b. Maar de jaren daarna was het toch niet goed he ? We stonden in amateur op bijna degradatieplek en toch promoveerden we naar 1b. Dat eerste jaar kan je de club niks verwijten want hadden geen ploeg voor 1b doordat het heel laat beslist was . Wat daarna volgde was idd knap met beperkte midellen mee draaien in 1b waar veel ploegen zitten met veel geld. Vorig jaar ook zelfs maar vergeet ook niet dat het mee zat met onze transfers veel uit lange blessure die zich terug op de kaart zette. Maar dat men die lijn wil doortrekken door elk jaar zo een risico transfers te doen vind ik gevaarlijk spel eerlijk gezegd.het gaat niet altijd zo zijn hoor. Dus laat ons hopen op wat goede transfers nog. En tot afsluiter positief dat lvt een medeinvesteerder zoekt en niet over 1 nacht ijs gaat. Dus veel positieve dingen maar ook wat kritiek , en dat moet er zijn in een club dat vooruit wil !

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Jul 06, 2023 10:04 pm

Carlke wrote:
Thu Jul 06, 2023 9:58 pm
Ik zeg niet dat we alles moeten afbreken want er gebeuren ook goede dingen . Maar ik vind wel dat we toch wat kritiek mogen geven ook, moet kunnen vind ik . Uit kritiek kan men leren en er iets aan proberen doen. Er is bij de heropstart duidelijk gezegd is terug naar 1a te willen op termijn. Oke een jaar is er niet opgeplakt en dat is dan weer goed.het eerste jaar in amateur was heel goed en net niet naar 1b. Maar de jaren daarna was het toch niet goed he ? We stonden in amateur op bijna degradatieplek en toch promoveerden we naar 1b. Dat eerste jaar kan je de club niks verwijten want hadden geen ploeg voor 1b doordat het heel laat beslist was . Wat daarna volgde was idd knap met beperkte midellen mee draaien in 1b waar veel ploegen zitten met veel geld. Vorig jaar ook zelfs maar vergeet ook niet dat het mee zat met onze transfers veel uit lange blessure die zich terug op de kaart zette. Maar dat men die lijn wil doortrekken door elk jaar zo een risico transfers te doen vind ik gevaarlijk spel eerlijk gezegd.het gaat niet altijd zo zijn hoor. Dus laat ons hopen op wat goede transfers nog. En tot afsluiter positief dat lvt een medeinvesteerder zoekt en niet over 1 nacht ijs gaat. Dus veel positieve dingen maar ook wat kritiek , en dat moet er zijn in een club dat vooruit wil !
2!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Jul 06, 2023 10:30 pm

Carlke wrote:
Thu Jul 06, 2023 9:58 pm
Wat jij nu aanhaalt is voor mij zelfs geen kritiek Carlke, maar gewoon gezond verstand, maar er zijn hier een aantal die constant voor het minste paniek zaaien, waarom eigenlijk? Het seizoen is nog niet begonnen of we zijn al verloren, sterker nog, we zijn niet leefbaar enz enz,... en dit verhaal tot in den treure toe, maar guess what, vorige 2 seizoenen waren (redelijk) goed, vorig seizoen doelstelling bereikt met beperkte middelen, wat moeten die ploegen met 3x ons budget dan zeggen? Als't goed is mag het ook eens gezegd worden, maar da's voor sommige verzuurde mannetjes (lees Ozzy) heel moeilijk, zal het nog moeilijk hebben dat ze hem hebben "gehacked" :mrgreen:
Wij komen áltijd terug!

Magico

Post by Magico » Fri Jul 07, 2023 12:19 pm

Welkom Luc :D

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Jul 07, 2023 12:46 pm

Welkom Luc!

Hopelijk blijft hij van blesures gespaard, want toch ook weer een verleden...

Las al wel wat positieve reacties van NAC supporters.
Wij komen áltijd terug!

Netzer

Post by Netzer » Fri Jul 07, 2023 12:59 pm

Jonge speler met een blessureverleden. Hopelijk kan hij daarvan bespaard blijven en kan hij zich hier doorzetten.
Ik hoop toch nog op aanwinsten met enige ervaring voor achterin.
Formerly known as Lisp-boy

TV2002

Post by TV2002 » Fri Jul 07, 2023 1:04 pm

Luca Foubert zou ook een contract krijgen.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Jul 07, 2023 1:20 pm

TV2002 wrote:
Fri Jul 07, 2023 1:04 pm
Laat het uit
Wij komen áltijd terug!

Axassin

Post by Axassin » Fri Jul 07, 2023 1:22 pm

TV2002 wrote:
Fri Jul 07, 2023 1:04 pm
Dat was echt een drama in de oefenwedstrijd tegen Putte. Hoeft dus echt niet
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KRKN

Post by KRKN » Fri Jul 07, 2023 1:34 pm

Welkom Luc! Hopelijk vele prachtmomenten in ons shirt.

Post Reply