Voorbereiding 2023-2024
- Justhomuch
Re: Voorbereiding 2023-2024
Er heeft ooit eens een wijs man gezegd tegen mij "iedereen is vervangbaar". Klopt dat het niet simpel zal zijn maar eerst werd Pupe ook al afgevoerd door de supporters, er komt nogal veel commentaar uit bepaalde hoeken terwijl die gasten gewoon een eerlijke kans verdienen. En ja soms maak je fouten zoals een Naessens bv, maar als je niets probeert kan je ook geen fouten maken!GeelZwart wrote: ↑Sat Jul 01, 2023 10:18 pmIk ben ook graag positief, maar als TVA vertrekt zou dat gewoon echt een ramp zijn voor de ploeg. Oke liet soms wat ruimte maar hij was van levensbelang, en niet enkel met zijn goals maar ook met zijn ervaring, coaching en foutjes op de juiste moment. We gaan nooit iemand kunnen aantrekken van zijn kaliber, toen die gehaald werd had ik, denk ik zoals velen, ook niet gedacht dat die zo goed was.Axassin wrote: ↑Sat Jul 01, 2023 6:27 pmNkaka is een pure 6, ik zie in van acker eerder een 8. Nu, mocht van acker vertrekken, verlies je heel veel scorende vermogen in het middenveld. Aan de andere kant kan een nkaka voor meer stabiliteit zorgen in de ploeg. TVA liet (zeker in de 2de seizoenshelft) redelijk wat ruimte daar.
Ik baal dat ik er woensdag uiteindelijk niet bij kan zijn in Eindhoven.
Wij komen áltijd terug!
Justomuch als je Eindhoven bedoeld dat is niet deze woensdag maar de woensdag er na he
Ik ga advocaat van de duivel spelen: ik zie hem ook niet graag vertrekken, anderzijds: hij is niet meer de jongste, en als je er (genoeg) geld voor krijgt kan je wel een waardige vervanger zoeken. Je gaat dan wel moeten uitpakken om de supporters te overtuigen.GeelZwart wrote: ↑Sat Jul 01, 2023 10:18 pmIk ben ook graag positief, maar als TVA vertrekt zou dat gewoon echt een ramp zijn voor de ploeg. Oke liet soms wat ruimte maar hij was van levensbelang, en niet enkel met zijn goals maar ook met zijn ervaring, coaching en foutjes op de juiste moment. We gaan nooit iemand kunnen aantrekken van zijn kaliber, toen die gehaald werd had ik, denk ik zoals velen, ook niet gedacht dat die zo goed was.Axassin wrote: ↑Sat Jul 01, 2023 6:27 pmNkaka is een pure 6, ik zie in van acker eerder een 8. Nu, mocht van acker vertrekken, verlies je heel veel scorende vermogen in het middenveld. Aan de andere kant kan een nkaka voor meer stabiliteit zorgen in de ploeg. TVA liet (zeker in de 2de seizoenshelft) redelijk wat ruimte daar.
Ten eerste vind je NOOIT een evenwaardige vervanger laat staan een betere speler als VA voor deze reeks NO WAY mensen. Nooit vergeten dat LVT aan zijn miniem budgetje houd! Ten tweede het zal met de tijd moeilijker en moeilijker worden om degelijke spelers naar het lisp te halen zonder doelstelling te promoveren. Ten derde denken jullie nu echt wanneer VA-GDS zouden vertrekken men daar veel geld zouden voor ontvangen??? Die hebben wss net zo onderhandeld bij hun contrakt als Limbombe, Tabekou, Rocha... Dus weg voor een paar stuivers! Rocha is voor amper 100000 Euro vertrokken, GDS kan weg voor 50000 Euro.. Limbombe-Tabekou hebben ze ook bijna gratis laten vertrekken zodat er wat budget vrijkwam! Dus mensen vertrekt Thibaut verwacht er niet teveel van hoor!KRKN wrote: ↑Sun Jul 02, 2023 3:28 pmIk ga advocaat van de duivel spelen: ik zie hem ook niet graag vertrekken, anderzijds: hij is niet meer de jongste, en als je er (genoeg) geld voor krijgt kan je wel een waardige vervanger zoeken. Je gaat dan wel moeten uitpakken om de supporters te overtuigen.GeelZwart wrote: ↑Sat Jul 01, 2023 10:18 pmIk ben ook graag positief, maar als TVA vertrekt zou dat gewoon echt een ramp zijn voor de ploeg. Oke liet soms wat ruimte maar hij was van levensbelang, en niet enkel met zijn goals maar ook met zijn ervaring, coaching en foutjes op de juiste moment. We gaan nooit iemand kunnen aantrekken van zijn kaliber, toen die gehaald werd had ik, denk ik zoals velen, ook niet gedacht dat die zo goed was.Axassin wrote: ↑Sat Jul 01, 2023 6:27 pm
Nkaka is een pure 6, ik zie in van acker eerder een 8. Nu, mocht van acker vertrekken, verlies je heel veel scorende vermogen in het middenveld. Aan de andere kant kan een nkaka voor meer stabiliteit zorgen in de ploeg. TVA liet (zeker in de 2de seizoenshelft) redelijk wat ruimte daar.
- Justhomuch
Weet toevallig iemand of er ergens een bus vertrekt voor Eindhoven-Lierse?
DEZE CLUB GAAT NOOIT KAPOT!
- Justhomuch
Precies wel wat volk dat afzakt naar Eindhoven? Straf, voor een verplaatsing in de voorbereiding midden van de week.