Lierse Kempenzonen - Deinze [04-05-2019] / EINDRONDE
Re: Lierse Kempenzonen - Deinze [04-05-2019] / EINDRONDE
1 0. Deinze kan bij een corner niet ontzetten en Vermeiren legt hem erin.
En het weekend is goed
En het weekend is goed

Aan de verwelkoming zal het niet gelegen hebben. Was toch wel een succes in mijn ogen.
Wat een drama die opstelling. En dat voor een match die gewonnen moet worden
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Ging vlot precies! De sfeer zat goed zeker?
Wij komen áltijd terug!
2, dacht ook wat is me datte en kijk 4-1 toch wel onverwachts .. volgende week wordt andere koek bij Virton als je daar de driepunter kan binnenwerpen is alles nog mogelijk .. Deinze heeft na vanavond toch een klein tikje gekregen hoor dit zullen ze niet verwacht hebben.
ik denk dat het de overwinning is van de trainer, wat een zet ! heel ander systeem tegenstander compleet verrast zei maar zeker. geen maus,vermeiren, bernier, en kuylaers maar die was gekwetst. beetje meer zekerheid ingebouwd omdat we te veel doelpunten slikken waarschijnlijk. en het was best oke deinze kreeg niks klaar buiten 1 kans. wij waren op de counter gevaarlijker. en dan 2 de helft nog niet gezien dit jaar ! geweldig voetbal diepe ballen die wel aankomen en efficient. en de sfeer was zalig. maar niet te euforisch weg nog heel lang en moeilijk we moeten achtervolgen.
Soms moet je je ongelijk durven toegeven; dus bij deze...
We legden Deinze tactisch lam, al vond ik hen zelfs met 10 man vaak voetballend de betere ploeg.
Verdienen voor mij een pluim;
- Delorge; man, dat die niet mocht blijven staan na zijn match in Thes. Verdedigend en aanvallend dik ok
- Ogunjimi; ondanks geen doelpunt voor mij man van de match. Sterke aannames, doortikken, onerzicht, werklust. Chapeau!
- Rausin; houdt de ploeg weer recht met een fantastische reflex op die kopbal na de 3-1. Puntje van kritiek: op hoge ballen blijft het toch bibberen met hem.
- boulaouali; ik vind hem vaak onzichtbaar maar was vandaag toch vaker aanwezig als nummer 10. Goeie goal en veroorzaakt ook de penalty.
- Bernier; man, die breng toch altijd iets wat je in deze reeks écht niet vaak tegenkomt.
Punt van kritiek; sorry, maar ik vind Sols echt een drama. Komt vaak te laat op de bal en speelt abominabel in geef mij maar Maus
On the side; Koen Weuts was aanwezig vandaag.zou blij zijn met een voorstel maat tot op heden niets ontvangen. Die mag van mij altijd komen. Hij begreep ook niet waarom je Wils niet op het middenveld uitspeelt ...

- Delorge; man, dat die niet mocht blijven staan na zijn match in Thes. Verdedigend en aanvallend dik ok
- Ogunjimi; ondanks geen doelpunt voor mij man van de match. Sterke aannames, doortikken, onerzicht, werklust. Chapeau!
- Rausin; houdt de ploeg weer recht met een fantastische reflex op die kopbal na de 3-1. Puntje van kritiek: op hoge ballen blijft het toch bibberen met hem.
- boulaouali; ik vind hem vaak onzichtbaar maar was vandaag toch vaker aanwezig als nummer 10. Goeie goal en veroorzaakt ook de penalty.
- Bernier; man, die breng toch altijd iets wat je in deze reeks écht niet vaak tegenkomt.
Punt van kritiek; sorry, maar ik vind Sols echt een drama. Komt vaak te laat op de bal en speelt abominabel in geef mij maar Maus
On the side; Koen Weuts was aanwezig vandaag.zou blij zijn met een voorstel maat tot op heden niets ontvangen. Die mag van mij altijd komen. Hij begreep ook niet waarom je Wils niet op het middenveld uitspeelt ...
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
voor het grote deel geef ik u gelijk hoor ! maar wils op middenveld zeg ik nee, waarom omdat we achteraan heel krap zitten. met vanderveken en smolders al gebleken geen suc§. vandaag voor het eerst met 3 naast elkaar wils vanderveken en smolders en we hebben het kei goed gedaan. sols of mous ik vind het hetzelfde beide bieden geen meerwaarde, op die positie mag je scoren en assists geven. en nelissen vorige week brak ik hem nog af maar vandaag was hij heel degelijk. net als de trainer ik kreeg het ervan maar vandaag moet ik ook zeggen goede zet.idd boulaouali blijkbaar goed als vrije rol vond dat vorige week ook al. ogunjimi van gisteren onmisbaar jammer dat het niet zo elke week is. en vermeiren tja jammer maar met hun 2 samen is moeilijk spelen zelfde positie. als invaller als het nodig is ja dan moet het maar. maar hij gaat zeker nog starten die geeft niet op zeker weten.Axassin wrote: ↑Sun May 05, 2019 12:01 amSoms moet je je ongelijk durven toegeven; dus bij deze...We legden Deinze tactisch lam, al vond ik hen zelfs met 10 man vaak voetballend de betere ploeg.
Momenteel blijven Deinze-Virton de favorieten maar is het spreekwoord niet ' als twee hondjes enz enz enz .. ' ? Volgende week alweer van moetes niks minder dan drie punten. Virton moet er ook vol voor gaan, ik zou starten met de 'vlugge' Bernier er gaat vanaf minuut één ruimte komen daar ligt de kans ..
Met Urbain Spaenhoven op de tribune, hij zag dat het goed was