Voorbereiding 2023-2024
Re: Voorbereiding 2023-2024
competitie begint maar over 7 weken he Carlke... Wat is de reden eigenlijk???
Oulare en claes beide niet gespeelt vorig seizoen dus zullen niet recht voluit mogen gaan denk ik, dus begrijp ik dus wel. Van acker en tarfi weet ik niet . 7 weken ja tijd genoeg weet ik wel maar je speelt ook geen 20 matchen he. Maar ja zullen het wel zien ik neem aan dat ze over zulke zaken meer weten dan ik !ozzy105 wrote: ↑Fri Jun 23, 2023 6:39 pmcompetitie begint maar over 7 weken he Carlke... Wat is de reden eigenlijk???
Van Acker zit met een verzwikte enkel, hij is in principe wel gewoon fit voor de match van woensdag. Brebels herstelt nog van pubalgie, dus daar moeten ze ook voorzichtig mee zijn.Carlke wrote: ↑Fri Jun 23, 2023 7:33 pmOulare en claes beide niet gespeelt vorig seizoen dus zullen niet recht voluit mogen gaan denk ik, dus begrijp ik dus wel. Van acker en tarfi weet ik niet . 7 weken ja tijd genoeg weet ik wel maar je speelt ook geen 20 matchen he. Maar ja zullen het wel zien ik neem aan dat ze over zulke zaken meer weten dan ik !
We hebben dit jaar een hypermoderne en professionele medische werking dus ze zullen wel weten wat het beste is voor de spelers. Geen paniek.

- Justhomuch
- Justhomuch
Ik ben daar echt heel enthousiast over!TV2002 wrote: ↑Fri Jun 23, 2023 7:56 pmVan Acker zit met een verzwikte enkel, hij is in principe wel gewoon fit voor de match van woensdag. Brebels herstelt nog van pubalgie, dus daar moeten ze ook voorzichtig mee zijn.Carlke wrote: ↑Fri Jun 23, 2023 7:33 pmOulare en claes beide niet gespeelt vorig seizoen dus zullen niet recht voluit mogen gaan denk ik, dus begrijp ik dus wel. Van acker en tarfi weet ik niet . 7 weken ja tijd genoeg weet ik wel maar je speelt ook geen 20 matchen he. Maar ja zullen het wel zien ik neem aan dat ze over zulke zaken meer weten dan ik !
We hebben dit jaar een hypermoderne en professionele medische werking dus ze zullen wel weten wat het beste is voor de spelers. Geen paniek.![]()
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Bij de rust 1-0 achter.
Nee, maar staan 1 -0 achter schijnt
Nipte overwinning schijnt 1-2.. Waar is de tijd dat je zulke ploeg overklaste met 10-0... Nog heel wat werk op de plank en vooral veel inkomende transfers!
Kan er iemand eindelijk optreden tegen ozzy aub? Mijn geduld is op.
Jaren geleden wonen we met Benson en masika ook maar 1-0 tegen Lint. We speelden met enorm veel jonge gasten vandaag. Hier vallen nu eens heel weinig conclusies te trekken.
Jaren geleden wonen we met Benson en masika ook maar 1-0 tegen Lint. We speelden met enorm veel jonge gasten vandaag. Hier vallen nu eens heel weinig conclusies te trekken.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”