Croky Cup
Re: Croky Cup
Die tweede afgekeurde goal van Union is toch randje; daar komen ze bij KV erg goed weg. Enig mooi binnengetrapt ook, wow.
De terugmatch had er een pak anders uit kunnen zien. Ik gok dat Gent ook gewoon vlotjes de scalp van Oostende gaat pakken.
De terugmatch had er een pak anders uit kunnen zien. Ik gok dat Gent ook gewoon vlotjes de scalp van Oostende gaat pakken.
Ik zit voor den TV. Heb 't op een of andere manier, zonder al teveel aanleiding, niet echt voor Oostende. Meestal ben ik voor de underdog, maar heb respect voor het parcours dat Gent afgelegd heeft de afgelopen jaren.
Spektakelmatch
Goeie uitgangspositie voor Oostende, al denk ik dat Gent toch nog gewoon een plekje in de finale gaat bemachtigen.
Goeie uitgangspositie voor Oostende, al denk ik dat Gent toch nog gewoon een plekje in de finale gaat bemachtigen.
Had liever Union - Gent in de finale gezien, maar dit was wel de meest waarqchijnlijke uitkomst moet ik zeggen. Benieuwd naar wie de beker op zak gaat steken.
Sneu voor Union. Het gaat voor hun een net-niet seizoen worden vrees ik. Hebben hun supporters wel weten te verwennen, maar gaan hun seizoen met lege handen eindigen.
-
Ongelofelijk wat voor een prutsploeg Gent is en die trainer dat die omkopers nog dat mogen winnen?????????
Bij de bond gaan ze goed gevloekt hebben. Dat maakt heel de regeling voor Europa er niet gemakkelijker op.
Iemand een idee wanneer we onze tegenstander weten voor 10 augustus, en wie de mogelijke tegenstanders zijn?
Normaal was dat deze maandag maar is uitgesteld door kV met dat beker lotje of zo nu is het normaal volgendweek maandag