Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Maar jongen toch , met u gezaag ! De 1 match moesten we pupe direct verlengen wegens uitmuntende prestaties , den andere keer was het ne sukkel volgens u .
Ik denk dat deze zogenaamde voetbalkenner er 10 keer meer verstand van heeft dan u , de allergrootste factor is mss wel omdat ik wekelijks meerdere keren op een voetbalveld sta , en gij naar eigen zeggen al jaren geen veld van dichtbij gezien hebt !
Maar nogmaals , aangezien gij volgens mij veel tijd hebt ,
Ik daag iedereen die mijn woorden tegenspreekt uit , om alle beelden terug te bekijken .
Ge zult me moeten gelijk geven
Ik denk dat deze zogenaamde voetbalkenner er 10 keer meer verstand van heeft dan u , de allergrootste factor is mss wel omdat ik wekelijks meerdere keren op een voetbalveld sta , en gij naar eigen zeggen al jaren geen veld van dichtbij gezien hebt !
Maar nogmaals , aangezien gij volgens mij veel tijd hebt ,
Ik daag iedereen die mijn woorden tegenspreekt uit , om alle beelden terug te bekijken .
Ge zult me moeten gelijk geven
Ik hoop in ieder geval dat Pupe blijft.
Ozzy, hebt ge nu nog steeds niet door dat iedereen uw gezeik kotsbeu is?
Doe ons een plezier en trap het, net zoals op het LL-forum , af. Dat gezever is nu al 5j bezig en verziekt de leesbaarheid van de topics compleet.
Maak een account om het forum van Man City en laat ons gerust. De firma dankt u!
Doe ons een plezier en trap het, net zoals op het LL-forum , af. Dat gezever is nu al 5j bezig en verziekt de leesbaarheid van de topics compleet.
Maak een account om het forum van Man City en laat ons gerust. De firma dankt u!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Sebiet toch is een foto'ke van zen vrouwke posten denk ikAxassin wrote: ↑Sat May 27, 2023 7:30 amOzzy, hebt ge nu nog steeds niet door dat iedereen uw gezeik kotsbeu is?
Wij komen áltijd terug!
Ik predik zelf altijd voor geduld, maar kijk nu zelf toch ook uit naar enkele mooie transfers 

Ozzy, ik ben altijd al heel meegaand geweest voor uw complete gebrek aan zelfreflectie, maar je begint nu mijn geduld te testen. Als je nagenoeg iedereen het bloed onder de nagels vandaan haalt met uw dagelijkse gedraai met de wind moet je toch eens in de spiegel kijken. Beschouw het als een waarschuwing om het voor iedereen hier aangenaam te houden.
Ozzy... Houd em dicht maat
Heb het gevoel dat deze week of volgende week nog een dikke transfer eraan komt

DEZE CLUB GAAT NOOIT KAPOT!