3e Amateur
Re: 3e Amateur
vandaag op het lisp mensen van lyra lierse mee in uitval ! zoals ik zei tijdje geleden al zei, het pikt daar hard dat de meeste voor kempenzonen kozen, anders doe je dat niet ! maar allee mij stoorde het niet zijn inkomsten voor de club. maar als ik naar daar ga zien zet ik mij tussen de thuis supporters,
- Justhomuch
Zouden mss mensen kunnen zijn die in heist od berg wonen?Carlke wrote: ↑Sun Apr 28, 2019 12:39 amvandaag op het lisp mensen van lyra lierse mee in uitval ! zoals ik zei tijdje geleden al zei, het pikt daar hard dat de meeste voor kempenzonen kozen, anders doe je dat niet ! maar allee mij stoorde het niet zijn inkomsten voor de club. maar als ik naar daar ga zien zet ik mij tussen de thuis supporters,
Wij komen áltijd terug!
Neen waren allemaal leden van PCL
- Justhomuch
Volgens een welingelichte bron zaten die van PCL in Steenbergen (Feyenoord)...
Wij komen áltijd terug!
Dan zal een dikke 20 man niet mee naar Holland geweest zijn .. getuigen genoeg op het Lisp en aan de Wimbledon
Zou me toch ook bizar lijken. Ach ja, mij maakt het niet uit, zolang er maar geen heibel was (of ze er nu wel waren of niet). Niet van wakker liggen me dunkt.
Ondertussen LL wel achter tegen Houtvenne. Wel een match die eigenlijk geen betekenis meer heeft, geloof ik.
Ondertussen LL wel achter tegen Houtvenne. Wel een match die eigenlijk geen betekenis meer heeft, geloof ik.
5-2 gewonnen, ook al zijn we al zeker van de eindronde verstevigen we onze positie als leiders in de 3e periode.Flor wrote: ↑Sun Apr 28, 2019 3:42 pmZou me toch ook bizar lijken. Ach ja, mij maakt het niet uit, zolang er maar geen heibel was (of ze er nu wel waren of niet). Niet van wakker liggen me dunkt.
hoe zit die eindronde in elkaar, is dat ook met die waalse ploegen en zo, of alleen de vlaamse ?
Enkel de Vlaamse meer info: https://lyralierse.be/nieuws/loting-spe ... eindronde/
Nu zondag thuis tegen Betekom,
indien we deze wedstrijd winnen spelen we de finale op verplaatsing tegen Zwevezele of Sint Lenaerts
indien we deze wedstrijd winnen spelen we de finale op verplaatsing tegen Zwevezele of Sint Lenaerts