Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Allemaal goed en wel deze boodschap.
Maar wat bedoeld hij er juist mee? Is mij niet echt duidelijk.
Praat over enkel nemen en niet geven maar dat lijkt mij toch ook vrij fout van RR?
Maar wat bedoeld hij er juist mee? Is mij niet echt duidelijk.
Praat over enkel nemen en niet geven maar dat lijkt mij toch ook vrij fout van RR?
- Justhomuch
Ik denk dat het soms beter is mocht er een alcoholslot staan op Facebook. In compleet nuchtere toestand schrijf je zoiets niet.
Zou hij zichzelf als een Lierse icoon zien? Want daar verwijst hij steeds naar…
Soit… de waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen zeker.
Soit… de waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen zeker.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Meermaals gezegd dat die man een probleem was.
Sinds die op het Lisp is, is er vaak tweedracht geweest. En hij probeert het met deze berichten nog wat aan te wakkeren.
Goed dat het seizoen gedaan is?
Sinds die op het Lisp is, is er vaak tweedracht geweest. En hij probeert het met deze berichten nog wat aan te wakkeren.
Goed dat het seizoen gedaan is?
Die man kan 2 stenen laten vechten.
Echt gatachterlijk bericht. Blij dat we daar van af zijn.
Wat mij wel opvalt is dat hij veel steun en begrip krijgt bij zijn post..
Begrijp ik ook niet!!! Nu van gewoon supporter te zijn jaren terug zoals ozzy105 en de rest hier, gepromoveerd onder Maged en co het heeft hem geen windeitjes gelegt! De reacties op smoelenboek zijn op zijn minst gezegt FEL overdreven. Maar bon zoals altijd ieder zijn gedacht en mening.
Of hoe je eigen waardigheid helemaal ondergraven. En dat gezever over luchtbel, dat krijg je met dit beleid net niet (itt Samy-perikelen).