Lierse K. - Beveren [07-05-2023]
Re: Lierse K. - Beveren [07-05-2023]
Dan doe ik nu een oproep kom massaal naar stadion roep ze naar de overwinning
Na de overwinning van RWDM gisterenavond is Beveren verplicht te winnen straks of het is voorbij.
Dit geeft molenbeek nooit meer weg ! Zullen ze in beveren ook wel weten, wat niet wil zeggen dat ze niet voluit zullen gaan . Je moet elke kans grijpen ook al is die heel heel klein .
- Justhomuch
Zeer jammer dat we geen gelijkspel uit de brand konden slepen ! Het was zeker verdient geweest vandaag .
Beveren zeer effiecient voor de goal , en wij laten ons veel te makkelijk aftroeven bij de goals .
Goede einde seizoens match op het lisp , en inzet was er voldoende vandaag ,
Ik kijk uit naar de volgend seizoen .
Beveren zeer effiecient voor de goal , en wij laten ons veel te makkelijk aftroeven bij de goals .
Sluit ik me aan. Beetje gezapig vanuit het publiek, maar wel een toffe pot voetbal. Afwezigen hadden ongelijk. 't Zal weer even duren, maar hopelijk tot snel op 't LispDevyd wrote: ↑Sun May 07, 2023 6:21 pmZeer jammer dat we geen gelijkspel uit de brand konden slepen ! Het was zeker verdient geweest vandaag .
Gelijkspel had juist geweest. Aantal toeschouwers en sfeer was bedroevend. Amper 2500 man waaronder 800 supporters van Beveren en dit voor zulke match, het was ooit anders. Moet iets dringent veranderen op het lisp of men speelt nog wanneer het minder gaat voor 1000 of 1500 man!
En die commentaar komt net van iemand die al eeuwen niet meer zelf in het stadion is geweest. Shit seg.ozzy105 wrote: ↑Sun May 07, 2023 9:07 pmGelijkspel had juist geweest. Aantal toeschouwers en sfeer was bedroevend. Amper 2500 man waaronder 800 supporters van Beveren en dit voor zulke match, het was ooit anders. Moet iets dringent veranderen op het lisp of men speelt nog wanneer het minder gaat voor 1000 of 1500 man!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Door medische omstandigheden hé Axassin! Anders had ik nu mijn vijftigste abonnement.. Maar ik volg Lierse wel op de voet hé via tv en media! Veertig jaar geabonneerd, 55 jaar supporter..Axassin wrote: ↑Sun May 07, 2023 9:31 pmEn die commentaar komt net van iemand die al eeuwen niet meer zelf in het stadion is geweest. Shit seg.ozzy105 wrote: ↑Sun May 07, 2023 9:07 pmGelijkspel had juist geweest. Aantal toeschouwers en sfeer was bedroevend. Amper 2500 man waaronder 800 supporters van Beveren en dit voor zulke match, het was ooit anders. Moet iets dringent veranderen op het lisp of men speelt nog wanneer het minder gaat voor 1000 of 1500 man!