Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Laes zat afgelopen zondag in de tribunes van OHL samen met Schouterden.. kan natuurlijk ook gewoon een matchke zijn komen meepikken bij zijn ex club.
Iemand trouwens nog iets opgevangen over de firma Bayer? Dacht dat ik dit hier ergens had zien passeren?
Iemand trouwens nog iets opgevangen over de firma Bayer? Dacht dat ik dit hier ergens had zien passeren?
* Puppe tekent niet bij omdat hij 5 maal meer vraagt dan men wilt geven.
* Laes is nog niet zeker maar de sportieve staf is niet overtuigd van zijn kunnen.
* Lonen zijn wel degelijk betaald.
* Alibo is deze week begonnen aan de bouw van nieuwe kleedkamers en fitnessruimte
* Men heeft vorige week samen gezeten met de sportieve staf en de invulling van de nieuwe kern.
* Sponsors klopt maar sponsors zijn vervangbaar, Van Lommel stapt volledig uit het voetbal en Zimmerstaal is niet meer in handen van beide broers en mochten van nieuwe investeerders niet meer investeren. Met Heylen Vastgoed heeft men een betere vervanger gevonden voor Renomar. 30 % meer.
* Er komen twee loges bij.
* Nieuw stadion is on hold omdat 1 investeerder afhaakt.
* Men wil Belgische investeerders erbij maar dat vergt tijd.
* Laes is nog niet zeker maar de sportieve staf is niet overtuigd van zijn kunnen.
* Alibo is deze week begonnen aan de bouw van nieuwe kleedkamers en fitnessruimte
* Men heeft vorige week samen gezeten met de sportieve staf en de invulling van de nieuwe kern.
* Sponsors klopt maar sponsors zijn vervangbaar, Van Lommel stapt volledig uit het voetbal en Zimmerstaal is niet meer in handen van beide broers en mochten van nieuwe investeerders niet meer investeren. Met Heylen Vastgoed heeft men een betere vervanger gevonden voor Renomar. 30 % meer.
Weet jij soms of het verhaal over Bayer als nieuwe mogelijke sponsor klopt? En zijn er al transfers op til?smiths wrote: ↑Tue Apr 25, 2023 7:17 pm* Puppe tekent niet bij omdat hij 5 maal meer vraagt dan men wilt geven.
Trouwens bedankt voor de info!
Jammer van pupe maar ja 5 keer zo veel ja dan kun je beter ander halen denk ik. Zou toch graag meer sponsors zien komen want ons budjet is echt laag . Ook jammer van stadion want bied perspectieven.hopelijk vinden ze die investeerders snel maar weet ook wel dat het niet simpel is zeker omdat het 1 b is.smiths wrote: ↑Tue Apr 25, 2023 7:17 pm* Puppe tekent niet bij omdat hij 5 maal meer vraagt dan men wilt geven.
Allemaal niet onoverkomelijk, maar had vermeden kunnen worden door een optie in het contract van Pupe te steken toen we hem binnenhaalden.
Het betekent wel dat je serieus veel werk hebt voor uw achterlinie. Ik vermoed dat Gillekens ook zal vertrekken. Ik verwacht wel wat transfers uit 1e amateur. Dat hoeft geen ramp te zijn, maar zou toch ook graag 2 a 3 namen zien komen. Het worden boeiende weken en maanden.
Het betekent wel dat je serieus veel werk hebt voor uw achterlinie. Ik vermoed dat Gillekens ook zal vertrekken. Ik verwacht wel wat transfers uit 1e amateur. Dat hoeft geen ramp te zijn, maar zou toch ook graag 2 a 3 namen zien komen. Het worden boeiende weken en maanden.
-
De mede-investeerder is wel een begrip in de vastgoedsector. Collega's hebben met hun samengewerkt voor paar van hun projecten in Nederland.
Zij gaan enkel mee in verhalen waarvan ze weten dat ze voldoende opbrengen. Althans wat collega's zeiden want ik en er zelf niet zo veel van.
Mogelijks zijn er wel wat struikelblokken om het stadion te ontwikkelen? De ligging zou er volgens mij al 1 zijn voor de grootte van het project.
Zij gaan enkel mee in verhalen waarvan ze weten dat ze voldoende opbrengen. Althans wat collega's zeiden want ik en er zelf niet zo veel van.
Mogelijks zijn er wel wat struikelblokken om het stadion te ontwikkelen? De ligging zou er volgens mij al 1 zijn voor de grootte van het project.
- Justhomuch
Wij komen áltijd terug!
Van Lommel is zich aan het inwerken bij Westerlo. Blijkbaar gaan bv de dames van Westerlo op Oosterzonen hun matchen spelen.
Even bedenking onze nieuwe trainer speelt met 3 cv.dus hoge backs vraag is past pieter in zo een systheem.want in mijn ogen is hij meer gewone verdediger .
Dat de dames van Westerlo op de terreinen van Oosterzonen spelen wil niet zeggen dat Van Lommel zich zou inwerken bij Westerlo.
Het complex Oosterzonen is nl eigendom van de gemeente Westerlo niet van Van Lommel.
Het complex Oosterzonen is nl eigendom van de gemeente Westerlo niet van Van Lommel.