Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Justhomuch
Re: Transfernieuws

Post by Justhomuch » Mon Apr 24, 2023 7:50 am

Mark wrote:
Mon Apr 24, 2023 7:47 am
Ik zou niet liever hebben dan dat er niks van aan is, maar er zijn een aantal feiten.
Van Lommel en Zimmerstaal haken af. Geen extra investeerders in de plaats.
Ook TVI houd het voor bekeken.
We moeten 4 basis spelers laten gaan. Wie komt er in de plaats?
Van die lonen, als dat al waar had geweest hadden de gazetten al vol gestaan.
Wij komen áltijd terug!

esreil

Post by esreil » Mon Apr 24, 2023 9:04 am

De initiële post begint al met "neem het met een korrel zout .. ". Wat een gezonde instelling is btw ....
Daarna zijn we al bijna gedoemd om failliet te gaan en is alles kommer en kwel (ik geef toe met enige vorm voor overdrijving)
Wat laten we ons toch altijd zo graag meeslepen in de sensatie en doemdenkerij.

En, oh nee ! We hebben nog geen vervangingen voor volgend seizoen! En het is al april ... ! :roll:

Excuses voor het cynisme maar hier lees je soms toch wat zene ...

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Apr 24, 2023 9:08 am

esreil wrote:
Mon Apr 24, 2023 9:04 am
De initiële post begint al met "neem het met een korrel zout .. ". Wat een gezonde instelling is btw ....
Daarna zijn we al bijna gedoemd om failliet te gaan en is alles kommer en kwel (ik geef toe met enige vorm voor overdrijving)
Wat laten we ons toch altijd zo graag meeslepen in de sensatie en doemdenkerij.

En, oh nee ! We hebben nog geen vervangingen voor volgend seizoen! En het is al april ... ! :roll:

Excuses voor het cynisme maar hier lees je soms toch wat zene ...
Dit dus!
Wij komen áltijd terug!

Mark

Post by Mark » Mon Apr 24, 2023 9:38 am

Je hebt er die alles door een roze bril bekijken en je heb realisten.
Na alles wat er gebeurd is ten tijde van onze Egyptenaar, ben ik realist.
Bovendien heb ik hier altijd in de voorwaardelijke vorm geschreven maw "als het waar is"
Sorry maar bij mij is er toch enige achterdocht de laatste maanden.
Afwachten tot er duidelijkheid komt.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Apr 24, 2023 10:08 am

Mark wrote:
Mon Apr 24, 2023 9:38 am
Bovendien heb ik hier altijd in de voorwaardelijke vorm geschreven maw "als het waar is"
En je hebt er die alles door een zwarte bril zien, waarbij het glas altijd halfleeg zal zijn, moest ik LVT zijn ik had al lang men biezen gepakt, ongelofelijk hoe een ondankbaar volkje er rondloopt op het Lisp, ik schaam mij echt als Lierse supporter voor sommige reacties op FB.

Zijn alle keuzes die LVT maakt juist? Zeer zeker niet (wie vrij is van zonde werpe de eerste steen).
Maar een KLEIN beetje manieren zouden veel supporters wel aangeleerd mogen krijgen.
Wij komen áltijd terug!

Axassin

Post by Axassin » Mon Apr 24, 2023 10:34 am

Justhomuch wrote:
Mon Apr 24, 2023 10:08 am
Mark wrote:
Mon Apr 24, 2023 9:38 am
En je hebt er die alles door een zwarte bril zien, waarbij het glas altijd halfleeg zal zijn, moest ik LVT zijn ik had al lang men biezen gepakt, ongelofelijk hoe een ondankbaar volkje er rondloopt op het Lisp, ik schaam mij echt als Lierse supporter voor sommige reacties op FB.

Zijn alle keuzes die LVT maakt juist? Zeer zeker niet (wie vrij is van zonde werpe de eerste steen).
Maar een KLEIN beetje manieren zouden veel supporters wel aangeleerd mogen krijgen.
Gij zijt mijne man! Idd, er worden fouten gemaakt. Maar de reacties op facebook zijn vaak verwerpelijk
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Mark

Post by Mark » Mon Apr 24, 2023 11:26 am

Voor alle duidelijkheid ik zit niet op facebook, heb heel bewust geen facebook account.
Ik weet dus niet wat voor onzin daar allemaal opstaat en het interesseert mij geen bal.
ik reageer enkel hier op het forum en vind dat sommigen naïef zijn.
Zoals ik hierboven al geschreven heb wacht ik af en hoop dat dit loze geruchten zijn.
Maar dan nog moet er extra geld komen om een rol van betekenis te spelen in 1B.

XDV1906

Post by XDV1906 » Mon Apr 24, 2023 5:04 pm

Het was alvast niet mijn bedoeling om onrust te stoken of whatever. Heb ook niets te winnen daarmee. Had ik positief nieuws doorgekregen had ik het ook verteld.

En voor de 3e keer, neem het met een korreltje zout. Voor hetzelfde geld (hehe) komen ze morgen met het nieuws dat Pupe tot 2028 vastligt. :D

KRKN

Post by KRKN » Mon Apr 24, 2023 6:21 pm

Zullen zien. Onbetaalde lonen pak ik met een berg zout. Laes en Pupe die vertrekken zou wel zomaar kunnen. Pupe is contractvrij en lijkt me toch een interessant profiel voor clubs die vermoedelijk wel wat meer op tafel kunnen leggen.

Laes, tsjah. Veel vechtlust, en ik vond die wel stappen zetten, maar onmisbaar is die nu ook niet.

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Mon Apr 24, 2023 9:30 pm

Mensen die hunkeren naar de tijd met Maged, kunnen ze best colloqueren.

Post Reply