Lierse K. - Club NXT [01-04-2023]
Re: Lierse K. - Club NXT [01-04-2023]
Hopelijk lukt Sampers eindelijk zijn eerste doelpunt, het wordt tijd.
- Justhomuch
Jep, weer eens een belachelijke rode kaart die de wedstrijd doet kantelen. Gelukkig is het een eindeseizoenswedstrijd, anderzijds was top 3 zeker nog mogelijk tot de rode kaart.
Belachelijk. Zal ook wel weer 4 weken schorsing krijgen ofzo.
Belachelijk. Zal ook wel weer 4 weken schorsing krijgen ofzo.
De lijn wordt gewoon doorgetrokken nu al een gans seizoen het begon met die onterecht afgekeurde goal op Genk de 2-2... Hoeveel punten al bestolen? Uit Genk idem RWDM-Deinze-NXT en thuis Beveren-Virton en vanavond weer bingo. Begint aardig op te lopen en verwacht nog wel wat fratsen tegen oa Beveren en RWDM thuis!
Last edited by ozzy105 on Sat Apr 01, 2023 9:37 pm, edited 1 time in total.
- Justhomuch
Komt er nooit Justho jamais jammer genoeg. Ik vind persoonlijk dat LVT en het bestuur eindelijk eens hun beklag in Brussel mag gaan maken of het iets uithaalt? Wss heel wss niets maar het mag eindelijk wel eens aangekaart worden!
Eens aan het optellen geweest hoeveel punten je bestolen bent tot heden. Op Genk minstens 1 punt idem op RWDM-Deinze-NXT. Thuis 3 tegen Virton idem Beveren idem vanavond NXT. Ik hoop, ik hoop dat volgend seizoen de lijn niet wordt doorgetrokken of dikke problemen!!!
De onkunde van scheidsrechters die wij dit jaar al hebben meegemaakt is echt wel ongekend.
Verschrikkelijk frustrerend, de match helemaal onder controle hebben, geen vuiltje aan de lucht totdat een dwaas zich ermee komt bemoeien.
Verder hebben we echt wel de kansen gehad om er meer te maken en was dat veld echt niet om aan te zien, vanuit de tribunes lijkt dat precies altijd veel beter te liggen.
Verschrikkelijk frustrerend, de match helemaal onder controle hebben, geen vuiltje aan de lucht totdat een dwaas zich ermee komt bemoeien.
Verder hebben we echt wel de kansen gehad om er meer te maken en was dat veld echt niet om aan te zien, vanuit de tribunes lijkt dat precies altijd veel beter te liggen.
Is dat dien jonge snotneus niet die Lierse op NXT ook flikte? Met die zuivere strafschop niet toe te kennen bij een 1-0 achterstand?
Ik begin stillekesaan te vrezen dat dit niks met onkunde te maken heeft. Misschien past het Lierse verhaal van Belgische spelers/wortels niet in het kraam van de Belgische voetbalbond.TV2002 wrote: ↑Sat Apr 01, 2023 10:24 pmDe onkunde van scheidsrechters die wij dit jaar al hebben meegemaakt is echt wel ongekend.