Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Klopt. GDS en TVA liggen volgend jaar gewoon nog onder contract.GeelZwart wrote: ↑Mon Mar 13, 2023 8:55 amFlor wrote: ↑Mon Mar 13, 2023 7:51 amTVA heeft verlengd, dus als die vertrekt is het voor wel wat geld. GDS lijkt me het moeilijkst om te houden. Die kan bovendien stevig zijn contract verbeteren lijkt me, zowel bij Lierse als bij concurrenten. Dat wordt niet eenvoudig.
Hopelijk kunnen ze Pupe ook overtuigen. Onze nieuwe TD heeft werk![]()
GDS heeft ook nog een jaar contract dacht ik, maar toch. Ik zie die liever blijven dan dat we er wat geld voor krijgen.
Ik maak me toch wat zorgen over de T1. Geen BDR aub. Ik hoor weinig namen die ik OF realistisch acht of waar ik vrolijk van word.
KRKN wrote: ↑Mon Mar 13, 2023 11:46 amKlopt. GDS en TVA liggen volgend jaar gewoon nog onder contract.GeelZwart wrote: ↑Mon Mar 13, 2023 8:55 amFlor wrote: ↑Mon Mar 13, 2023 7:51 am
TVA heeft verlengd, dus als die vertrekt is het voor wel wat geld. GDS lijkt me het moeilijkst om te houden. Die kan bovendien stevig zijn contract verbeteren lijkt me, zowel bij Lierse als bij concurrenten. Dat wordt niet eenvoudig.
Hopelijk kunnen ze Pupe ook overtuigen. Onze nieuwe TD heeft werk![]()
GDS heeft ook nog een jaar contract dacht ik, maar toch. Ik zie die liever blijven dan dat we er wat geld voor krijgen.
Ik maak me toch wat zorgen over de T1. Geen BDR aub. Ik hoor weinig namen die ik OF realistisch acht of waar ik vrolijk van word.
Ik denk dat de beloftencoach zal overpakken. Heb zo'n voorgevoel, al zie ik toch liever iemand met echt wel wat ervaring.
Ik ben ook wel benieuwd wat er met Jarno De Smet gaat gebeuren. Hij heeft mij de laatste weken echt wel verbaasd. Zou die nog tevreden zijn met een rol als 2e keeper achter Teunckens? Ik vermoed dat hij zich nu wel klaar voelt om ergens eerste keeper te zijn.
Ik ben ook niet zeker dat Gillekens zal willen blijven. Maakte zaterdag heel duidelijk dat hij niet tevreden was met zijn niet-invalbeurt. Nadat Naessens als vijfde mocht invallen, schudde hij nadrukkelijk met zijn hoofd naar iemand in de tribune. En daar is niks mis mee trouwens. Maar ik zou hem toch graag bij ons houden, als back-up van een nieuwe centrale verdediger desnoods.
Van Delorge ben ik ook echt fan. Goeie voetballer, harde werker. Maakt soms nog foutjes, maar dat is geen schande op zijn leeftijd. Raemaekers mag van mij ook nog een jaartje blijven, speelt een sterk seizoen.
Ik ben ook niet zeker dat Gillekens zal willen blijven. Maakte zaterdag heel duidelijk dat hij niet tevreden was met zijn niet-invalbeurt. Nadat Naessens als vijfde mocht invallen, schudde hij nadrukkelijk met zijn hoofd naar iemand in de tribune. En daar is niks mis mee trouwens. Maar ik zou hem toch graag bij ons houden, als back-up van een nieuwe centrale verdediger desnoods.
Van Delorge ben ik ook echt fan. Goeie voetballer, harde werker. Maakt soms nog foutjes, maar dat is geen schande op zijn leeftijd. Raemaekers mag van mij ook nog een jaartje blijven, speelt een sterk seizoen.
Zou toch maar op zoek gaan naar een goede spits want wat ik sinds het vertrek van Rocha heb gezien.... Vekemans-Sampers harde werkers maar daar houd het ook bij op zijn geen spitsen waarvan ik verwacht dat die er 10 gaan inleggen en VA gaat niet ieder seizoen 12 goals of meer maken hoor dus...
2... daar volg ik u in het zijn spelers voor naast scorende spits te zetten !ozzy105 wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 9:52 pmZou toch maar op zoek gaan naar een goede spits want wat ik sinds het vertrek van Rocha heb gezien.... Vekemans-Sampers harde werkers maar daar houd het ook bij op zijn geen spitsen waarvan ik verwacht dat die er 10 gaan inleggen en VA gaat niet ieder seizoen 12 goals of meer maken hoor dus...
Voilà.. Voor een stap vooruit te zetten volgend seizoen heb je een snelle en wendbare CV naast Pupe nodig, een goede flankaanvaller en een spits type Rocha. Doorselecteren zou Raaymaekers, Brebels, Naessens, Poelmans, Libert die mij toch ontgoochelde ondanks de weinige kansen die hij kreeg laten vertrekken. Proberen het duo Safari-Delorge nog een jaartje te houden. Hopelijk kan men het duo De Smet en GDS aan boord houden wordt moeilijk vrees ik.Carlke wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 10:25 pm2... daar volg ik u in het zijn spelers voor naast scorende spits te zetten !ozzy105 wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 9:52 pmZou toch maar op zoek gaan naar een goede spits want wat ik sinds het vertrek van Rocha heb gezien.... Vekemans-Sampers harde werkers maar daar houd het ook bij op zijn geen spitsen waarvan ik verwacht dat die er 10 gaan inleggen en VA gaat niet ieder seizoen 12 goals of meer maken hoor dus...
- Justhomuch
Wie is eigenlijk die raaymaekers waar jij het altijd over hebt?ozzy105 wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 11:20 pmVoilà.. Voor een stap vooruit te zetten volgend seizoen heb je een snelle en wendbare CV naast Pupe nodig, een goede flankaanvaller en een spits type Rocha. Doorselecteren zou Raaymaekers, Brebels, Naessens, Poelmans, Libert die mij toch ontgoochelde ondanks de weinige kansen die hij kreeg laten vertrekken. Proberen het duo Safari-Delorge nog een jaartje te houden. Hopelijk kan men het duo De Smet en GDS aan boord houden wordt moeilijk vrees ik.Carlke wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 10:25 pm2... daar volg ik u in het zijn spelers voor naast scorende spits te zetten !ozzy105 wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 9:52 pmZou toch maar op zoek gaan naar een goede spits want wat ik sinds het vertrek van Rocha heb gezien.... Vekemans-Sampers harde werkers maar daar houd het ook bij op zijn geen spitsen waarvan ik verwacht dat die er 10 gaan inleggen en VA gaat niet ieder seizoen 12 goals of meer maken hoor dus...
Wij komen áltijd terug!
Raemaekers excuus Justho...
Bart De Roover staat niet op de lijst van trainers, het zijn er vijf waaronder een oud spelers maar NIET Bart De Roover. Ik heb weet van 1 beloftespeler die de overstap maakt naar LL omwille van studies en maandagavond voetbal en de vele trainingen. In Berlaar trainen ze maar 2 keer.
Kan je ook B zeggen aub?smiths wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 11:58 pmBart De Roover staat niet op de lijst van trainers, het zijn er vijf waaronder een oud spelers maar NIET Bart De Roover. Ik heb weet van 1 beloftespeler die de overstap maakt naar LL omwille van studies en maandagavond voetbal en de vele trainingen. In Berlaar trainen ze maar 2 keer.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”