Clubnieuws
- Justhomuch
Re: Clubnieuws
We keren naar een voetbalcultuur waar men enkel nog op een stoeltje mag gaan zitten en ff klappen als er gescoord wordt, we kunnen beter naar den tennis gaan zien binnenkort!esreil wrote: ↑Thu Mar 02, 2023 8:36 amBuitensporig ? JA
2 maten, 2 gewichten ? JA
Maar het is niet omdat anderen ongestraft blijven dat wij niet in de fout zijn gegaan. Stop gewoon met dingen te gooien. Wees niet te beroerd om naar onszelf te kijken ipv enkel de sanctie te viseren.
Jammer dat wij de zondebok moeten zijn voor wat overal misloopt maar ondanks de zware sanctie zijn we niet onschuldig ...
(En ja, ik vind dit ook 80% niet terecht hoor en bovenstaande geeft ook maar een klein deel van mijn gevoel weer)
Wij komen áltijd terug!
Gisteren iemand al de Bengalen gezien begin 2de helft bij Antwerp. Benieuwd welke straf zij gaan krijgen...
- Justhomuch
Kijk naar Standard, daar doen ze al jaren niets tegen, altijd makkelijk om kleine clubs te straffen...
Wij komen áltijd terug!
Dit is voor mij het bewijs dat we heel dringend vers kapitaal nodig hebben.
Op deze manier kan je niet verder, ipv stappen vooruit zet je stappen achteruit.
Op deze manier kan je niet verder, ipv stappen vooruit zet je stappen achteruit.
Wat heeft het één met het ander te maken ?
Contract Tabekou was tot einde van het seizoen. Zou me niet kunnen inbeelden dat ze dit zouden verlengen.
Hij (of zijn manager) wil nu persé weg en zet de club onder druk (door niet te komen trainen).
Dan doen ze er goed aan om contract ineens te ontbinden. Dan zijn ze van zijn loonlast af en kan hij nog ergens naartoe.
Heeft niks met investeerders of te weinig geld te maken (DIT GEVAL BEDOEL IK)
Contract Tabekou was tot einde van het seizoen. Zou me niet kunnen inbeelden dat ze dit zouden verlengen.
Hij (of zijn manager) wil nu persé weg en zet de club onder druk (door niet te komen trainen).
Dan doen ze er goed aan om contract ineens te ontbinden. Dan zijn ze van zijn loonlast af en kan hij nog ergens naartoe.
Toch wel normaal moet je zo'n speler meer kunnen betalen zodat hij tevreden is en blijft.G.C. wrote: ↑Thu Mar 16, 2023 5:21 pmWat heeft het één met het ander te maken ?
Idem voor Rocha.
Als je je dit type spelers niet kan veroorloven financieel dan heb je niets te zoeken in het profvoetbal.
Ons huidig budget is te klein om te blijven meedraaien in 1B zo simpel is het.
Helemaal eens met je Mark. Heb het enkele jaren geleden al gepost nl moet Luc het helemaal alleen doen zit de kans erin dat je een liftclub word tussen 1B en 1ste Amateurreeks. Daarom hopen maar dat op termijn een medeinvesteerder word gevonden met financiële middelen en een visie!Mark wrote: ↑Thu Mar 16, 2023 6:12 pmToch wel normaal moet je zo'n speler meer kunnen betalen zodat hij tevreden is en blijft.G.C. wrote: ↑Thu Mar 16, 2023 5:21 pmWat heeft het één met het ander te maken ?
Idem voor Rocha.
Als je je dit type spelers niet kan veroorloven financieel dan heb je niets te zoeken in het profvoetbal.
Ons huidig budget is te klein om te blijven meedraaien in 1B zo simpel is het.