Lierse Kempenzonen - Deinze [04-05-2019] / EINDRONDE
Lierse Kempenzonen - Deinze [04-05-2019] / EINDRONDE
De kalender van de eindronde is bekend! We beginnen meteen met een klepper van jewelste: we beginnen thuis tegen favoriet Deinze.
De zenuwen gaan strak staan.
De zenuwen gaan strak staan.
Re: Lierse Kempenzonen - Deinze [04-05-2019] / EINDRONDE
Heb het idee dat die kalender ons vrij gunstig valt.
Anderzijds: na speeldag 1 verliezen en het kan al quasi gedaan zijn.
Ik hoop toch op 4000 in de tribunes.
Anderzijds: na speeldag 1 verliezen en het kan al quasi gedaan zijn.
Ik hoop toch op 4000 in de tribunes.
Direct beginnen met Deinze is wel een opportuniteit. Als we die match winnen is alles terug mogelijk. Als we ze verliezen daarentegen...
Nog een artikel over de eindronde: https://www.proximus-sports.be/nl/voetb ... baFF8PHA8Y
Nog een artikel over de eindronde: https://www.proximus-sports.be/nl/voetb ... baFF8PHA8Y
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Mee eens. We mogen niet klagen over de agenda, als we ze thuis een tik kunnen verkopen pakken ze dat mee voor de komende matchen en zakken wij met vertrouwen af naar Virton. Met een fitte kern kan het, maar we blijven veruit de underdog. Hopelijk laat Deinze al een steek liggen tegen Thes en kruipt de twijfel in de hoofden!Berrem wrote: ↑Thu Apr 18, 2019 9:15 amDirect beginnen met Deinze is wel een opportuniteit. Als we die match winnen is alles terug mogelijk. Als we ze verliezen daarentegen...
ik ben benieuwd wie we allemaal kunnen recupereren tegen die eerste eindrondematch. Het zal nodig zijn want anders vrees ik dat de eindronde nogal snel een maat voor niets zal worden voor ons. Hopelijk dus geen voetbal zoals in de laatste wedstrijden. En ik zie Virton ook nog wel een belangrijke rol spelen. Iets in mij zegt dat die hun licentie nog gaan halen in beroep.
Wils geopereerd zo blijkt..
Deinze met 2-3 op Lokeren gaan winnen in een oefenpot.
Afwachten wat de laatste wedstrijd brengt. Winst voor LK en verlies voor Deinze maakt alles nog mogelijk. Maar verlies voor LK en winst voor Deinze is zo goed als zeker een eindronde voor niets.
Mee eens. Al gok ik dat zowel Deinze als LK gaan winnen en we dus tegen die achterstand van 6 punten aankijken. Maar kijk, elk puntje telt. 't Zou mooi zijn als we op de laatste speeldag nog een puntje voorsprong kunnen afsnoepen.
Ik vraag me af of de club een communicatie gaat doen rond het aantal eindronde-abo's dat ze verkocht hebben.