Transfernieuws
- Justhomuch
Re: Transfernieuws
Deed dat toch niet slecht anders voor zo'n jong manneke gisterenLisp-boy wrote: ↑Wed Feb 01, 2023 1:31 amIk zie (alweer) een jonge speler die best wel goed met zijn rug naar de goal kan spelen. Maar ik heb helemaal niks gezien van een gevaarlijke actie of schot, terwijl hij toch onze topschutter moet komen vervangen. Neen, ik wordt hier niet warm van, ik had toch echt wel iets anders verwacht ter vervanging van Rocha.Ziggy wrote: ↑Wed Feb 01, 2023 12:08 amDeze video is beter om te zien https://www.youtube.com/watch?v=8EHDti4TWmo
Wij komen áltijd terug!
Geen geruchten, suggesties, zotte ideeën, ... voor onze trainer volgend seizoen ?
Vermaelen zit momenteel zonder werk ...
Vermaelen zit momenteel zonder werk ...
Zelf nog niets opgevangen.
Ik denk dat ze eerder in de richting van bijvoorbeeld een Jo Christiaens gaan kijken. Jonge (34) Belgische trainer die het steeds met beschikbaar materiaal zeer goed doet. Turnhout als degradatiekandidaat laten promoveren van 3de naar 2de amateur. Sinds dit seizoen trainer bij Heist. Met toch één van de kleinere budgetten staat hij momenteel op plaats 6, op 4 punten van een promotie plaats. Op 24 wedstrijden slechts 4 keer verloren, 11 overwinningen en 9 keer gelijk.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Een tijdje geleden viel hier te lezen dat er binnenkort veel te gebeuren viel op Lierse.
Er gingen extra investeerders komen. Wat is daar mee gebeurd want ondertussen is het daar doodstil rond geworden.
Er gingen extra investeerders komen. Wat is daar mee gebeurd want ondertussen is het daar doodstil rond geworden.
Formerly known as Lisp-boy
Idd, gaat zoiets worden of Wim Mennes, nu trainer bij WezelAxassin wrote: ↑Wed Feb 22, 2023 12:13 pmZelf nog niets opgevangen.
Ik denk dat ze eerder in de richting van bijvoorbeeld een Jo Christiaens gaan kijken. Jonge (34) Belgische trainer die het steeds met beschikbaar materiaal zeer goed doet. Turnhout als degradatiekandidaat laten promoveren van 3de naar 2de amateur. Sinds dit seizoen trainer bij Heist. Met toch één van de kleinere budgetten staat hij momenteel op plaats 6, op 4 punten van een promotie plaats. Op 24 wedstrijden slechts 4 keer verloren, 11 overwinningen en 9 keer gelijk.
G.C. wrote: ↑Wed Feb 22, 2023 1:51 pmIdd, gaat zoiets worden of Wim Mennes, nu trainer bij WezelAxassin wrote: ↑Wed Feb 22, 2023 12:13 pmZelf nog niets opgevangen.
Hopelijk toch iemand meer ervarin!ozzy105 wrote: ↑Wed Feb 22, 2023 3:00 pmG.C. wrote: ↑Wed Feb 22, 2023 1:51 pmIdd, gaat zoiets worden of Wim Mennes, nu trainer bij WezelAxassin wrote: ↑Wed Feb 22, 2023 12:13 pm
Zelf nog niets opgevangen.
- Justhomuch
Ik hoop toch ook iemand met meer ervaring, al kan het altijd meevallen, iedereen moet ergens beginnen.
Het is ook niet dat we moeten promoveren he.
Het is ook niet dat we moeten promoveren he.
Wij komen áltijd terug!
Gerucht Gevaert ex Deinze ex Antwerp. Gerucht weet niet wat er van waar is. Maar gezien de connectie met Antwerp is dat niet onlogisch.
Laat die maar weg aub
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”