Lommel - Lierse K. [11-02-2023]
Re: Lommel - Lierse K. [11-02-2023]
Verlies en Deinze gaat met die plek lopen zou bijzonder zuur zijn zeker wanneer je weet dat zij thuis ipv 3 punten maar 1 puntje hadden verdient maar de arbitrage... Je weet wel die onterecht afgekeurde goal, de gelijkmaker van Pupe in blessuretijd!
- Justhomuch
Top promofilmpje van ons webteam. Kreeg toch even kiekevel
Zou morgen starten met het duo Sampers-Safari of Sampers-Vekemans dus Tabekou op de bank! Meer snelheid op de counter er gaat immers ruimte komen en in hun rug zijn ze kwetsbaar! Lommel City moet komen en daar liggen mogelijkheden. Achteraan starten met het duo dat het tegen Beerschot goed deed nl Pupe-Gillikens!
Ik zou eerder met Tabekou starten. Is heel snel & we gaan sowieso op de counter spelen denk ik. TVI kennende zal sampers wel weer starten. Persoonlijk hoop ik Vekemans ook in de basis te zien maar ik betwijfel of dat gaat gebeuren.ozzy105 wrote: ↑Fri Feb 10, 2023 9:51 pmZou morgen starten met het duo Sampers-Safari of Sampers-Vekemans dus Tabekou op de bank! Meer snelheid op de counter er gaat immers ruimte komen en in hun rug zijn ze kwetsbaar! Lommel City moet komen en daar liggen mogelijkheden. Achteraan starten met het duo dat het tegen Beerschot goed deed nl Pupe-Gillikens!
Tabekou is wel echt een dubbeltje op z'n kant dezer dagen. Wel intrinsiek te beste, dus zou 'm ook durven zetten. Idem voor Sampers.
LET'S GO!
LET'S GO!
Matchday!!
- Justhomuch
Wij komen áltijd terug!