Lierse - Beerschot [04-02-2023]
Re: Lierse - Beerschot [04-02-2023]
Genoten. Heerlijke sfeer, draak van een match voor de neutrale toeschouwer wel
Heerlijke manier om een crisis te bezweren. We zijn er uiteraard nog niet, maar ons doel is nog binnen handbereik. Even nagenieten en dan allemaal naar Lommel!
Heerlijke manier om een crisis te bezweren. We zijn er uiteraard nog niet, maar ons doel is nog binnen handbereik. Even nagenieten en dan allemaal naar Lommel!
Ik ben ook fan. Sommige fases, akties is wel met de billen toegeknepen toekijken maar die grinta is geweldig.XDV1906 wrote: ↑Sun Feb 05, 2023 3:02 pmDie Pupe is echt geweldig. Doet me soms aan Rudiger denken met die paar rushes naar voor die hij elke match weer bovenhaalt. Altijd ff hart vasthouden maar CV's die zoiets aandurven zijn altijd legends.TV2002 wrote: ↑Sun Feb 05, 2023 12:36 pmTopavond!
Geweldige mentaliteit van onze spelers, aangestuurd door een top sfeer.
Sampers veelbelovende debuutmatch. Ook een heel sterke match van het centrale trio Gillekens-Pupe-Poelmans. Ik zou Pupe direct verlengen, speelt met een hart voor de club en als hij wat werkt aan zijn uitvoetballen is dat echt een goeie verdediger.
Dikke pluim aan de spelers en de technische staf!
Proficiat aan het hele team! Gevochten voor elke vierkante centimeter. Dit pakken ze ons niet meer af!
Vraagje wie vind dat het doelpunt van Tabekou buitenspel was? In de pers en bij de ratten was hier veel om te doen namelijk. Ik vond het geen buitenspel. Bij de fase zie je duidelijk dat Cools bewust de bal wil plaatsen maar door een afgeweken bal via een beerschotspeler bij Serge terechtkomt. Voor mij geen buitenspel. Bal komt van de tegenstander.
Dat is niet voldoende, als de bal niet bewust door die speler gedevieerd wordt is het buitenspel.ozzy105 wrote: ↑Mon Feb 06, 2023 1:10 pmVraagje wie vind dat het doelpunt van Tabekou buitenspel was? In de pers en bij de ratten was hier veel om te doen namelijk. Ik vond het geen buitenspel. Bij de fase zie je duidelijk dat Cools bewust de bal wil plaatsen maar door een afgeweken bal via een beerschotspeler bij Serge terechtkomt. Voor mij geen buitenspel. Bal komt van de tegenstander.
Dus een aangeschoten bal is buitenspel, tenzij de speler bewust de bal probeert te devieren, bv weg van het doel.
En dat is precies wat er hier gebeurd, de speler duuwt duidelijk de borstkas vooruit om de bal op te vangen. Het is dus geen aangeschoten bal , maar een bewust door de speler gedevieerde bal.
Zo zullen ook de lijnrechter en de scheids het beoordeeld hebben.
Dus toch geen buitenspel maar een geldig doelpunt.
In de media is er toch veel om te doen geweest, waar zaten die na de 6 matchen waarin Lierse duidelijk geflikt werden met duur puntenverlies en vat vol frustraties achterbleven??? Na die matchen niks in hun verslagje hoor!Mark wrote: ↑Mon Feb 06, 2023 1:54 pmDat is niet voldoende, als de bal niet bewust door die speler gedevieerd wordt is het buitenspel.ozzy105 wrote: ↑Mon Feb 06, 2023 1:10 pmVraagje wie vind dat het doelpunt van Tabekou buitenspel was? In de pers en bij de ratten was hier veel om te doen namelijk. Ik vond het geen buitenspel. Bij de fase zie je duidelijk dat Cools bewust de bal wil plaatsen maar door een afgeweken bal via een beerschotspeler bij Serge terechtkomt. Voor mij geen buitenspel. Bal komt van de tegenstander.
Dus een aangeschoten bal is buitenspel, tenzij de speler bewust de bal probeert te devieren, bv weg van het doel.
En dat is precies wat er hier gebeurd, de speler duuwt duidelijk de borstkas vooruit om de bal op te vangen. Het is dus geen aangeschoten bal , maar een bewust door de speler gedevieerde bal.
Zo zullen ook de lijnrechter en de scheids het beoordeeld hebben.
Dus toch geen buitenspel maar een geldig doelpunt.
Ik weet dat sommige verslaggevers op tv hier en daar wel zeiden hier verdiende lierse een strafschop
Maar inderdaad alles bij mekaar te negatief.
En als je dit seizoen bekijkt hebben we zeker nog wat tegoed om alles in evenwicht te brengen!
Maar inderdaad alles bij mekaar te negatief.
En als je dit seizoen bekijkt hebben we zeker nog wat tegoed om alles in evenwicht te brengen!
Samenvatting gezien. Sampers had misschien wel moeten scoren?
- Justhomuch