Club NXT - Lierse K. [01-02-2023]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
TV2002
Re: Club NXT - Lierse K. [01-02-2023]

Post by TV2002 » Wed Feb 01, 2023 9:48 pm

Bedroevende prestatie. Ontelbare verkeerde keuzes, slechte controles, slechte passes...

Als onze basisspelers al niets konden forceren, dan weet je dat het moeilijk wordt als je amper deftige wisselmogelijkheden hebt. En dat kan je die jonge gasten uiteraard niet kwalijk nemen.

Maar goed, als vrijdagavond Lommel wint van de RSCA Futures en wij winnen van Beerschot zijn we zeker van de top 6.

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Feb 01, 2023 10:09 pm

Lierse pakt geen punt meer realistisch blijven he.. Je pakt verdorie tegen 2 belofteclubs 1 op 6! Overigens ik zie Jong Anderlecht winnen van Lommel. Ook Deinze niet uit het oog verliezen bij winst tegen Dender komen die op gelijke hoogte van Lierse. Neen het is over en eigenlijk wisten we dit na het vertrek van Rocha al! Het zal spijtig genoeg een ontgoochelende zevende of achtste plek worden. Werk aan de winkel Luc en geen weinig werk aub zorg voor volgend seizoen voor een deftige defensie en waardige vervanger voor Rocha! Zoniet wacht weer een goed begin wss met een triestige afloop op het einde van de rit!!! Pupe, Raaymaekers, Delanghe, Tabekou, Naessens, Brebels, Tarfi oa mogen al vertrekken voor mijn part!

Netzer

Post by Netzer » Wed Feb 01, 2023 11:26 pm

Men oogst wat men zaait.
Deze club evolueert sportief net als de processie van Echternach.
Hopeloos, machteloos, fout na fout makend en niet bijlerend.
Ik bid en hoop op extra investeerders, want in deze huidige vorm, tja ...
Formerly known as Lisp-boy

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Feb 01, 2023 11:58 pm

Lisp-boy wrote:
Wed Feb 01, 2023 11:26 pm
Men oogst wat men zaait.
Deze club evolueert sportief net als de processie van Echternach.
Hopeloos, machteloos, fout na fout makend en niet bijlerend.
Ik bid en hoop op extra investeerders, want in deze huidige vorm, tja ...
2...Geen medeinvesteerder of overnemer en men zal blijven aanmodderen, veel beloftes dat wel kijk naar het stadion bv hoe zit het daarmee???

GeelZwart

Post by GeelZwart » Thu Feb 02, 2023 10:54 am

Die reacties op facebook :roll: , als we zaterdag winnen weer en al euforie waarschijnlijk. Ik denk niet dat we de top 6 gaan halen. We laten het echt weer liggen gisterenavond. Iets scherper in de afwerking voorin en we winnen volgens mij. Maar bon, op het einde van een seizoen liegt de rangschikking natuurlijk niet en zullen we wel gewoon op onze plek eindigen.

Als je de kern van gisteren ziet, en dan ook nog eens de prestaties van sommige spelers ( vooral PDS vond ik echt heel slecht) dan weet je dat het moeilijk wordt.

Barry

Post by Barry » Thu Feb 02, 2023 11:26 am

Ik heb enkel het laatste kwartier gezien, dat was huilen met de pet op, spelers die controles missen, wegschuiven, slechte passes.

Los daarvan hebben we het nog steeds zelf in de hand, en zelfs bij een nederlaag zaterdag blijven we het in eigen hand houden. Dit weekend is het RSCA - Lommel. Dus 1 van de 2 ploegen laat punten liggen, week daarop spelen wij op Lommel. Ofwel is Lommel zeker van hun plaats en spelen ze misschien met de voet op de rem. Bij gelijkspel of verlies, mogen ze niet verliezen.

In ons geval zit ik liever in de situatie dat je moet winnen ipv niet te verliezen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Feb 02, 2023 1:52 pm

GeelZwart wrote:
Thu Feb 02, 2023 10:54 am
Die reacties op facebook :roll: , als we zaterdag winnen weer en al euforie waarschijnlijk. Ik denk niet dat we de top 6 gaan halen. We laten het echt weer liggen gisterenavond. Iets scherper in de afwerking voorin en we winnen volgens mij. Maar bon, op het einde van een seizoen liegt de rangschikking natuurlijk niet en zullen we wel gewoon op onze plek eindigen.

Als je de kern van gisteren ziet, en dan ook nog eens de prestaties van sommige spelers ( vooral PDS vond ik echt heel slecht) dan weet je dat het moeilijk wordt.
Op hun plek staan? Niet helemaal eens met je waarom? Al de bestolen punten vergeten in Genk in Deinze in Molenbeek thuis tegen Beveren en Virton waar je 1 op 15 behaalde? Gisteren ook weer geflikt met geen strafschop te krijgen na een duidelijk handspel... Dure en zure punten die je niet bent verloren door slecht voetbal neen door de arbitrage! Men had allang zonder dit gedoe top zes veilig gesteld! Dan die frats weer van bondswege op amper 7 dagen 3 wedstrijden moeten afhandelen dan nog tegen twee titelfavorieten waar ben je dan mee bezig. Enige dat ik LVT verwijt is dat hij geen beklag heeft gedaan in Brussel of waar dan ook betreffende die arbitrage en die 3 matchen op een week tijd. Dat verwijt ik hem dit had bij een Beerschot bv nooit waar geweest! VI verwijt ik niks en je weet ben geen grote voorstander geweest van hem maar men moet ook eerlijk blijven.

GeelZwart

Post by GeelZwart » Thu Feb 02, 2023 2:26 pm

ozzy105 wrote:
Thu Feb 02, 2023 1:52 pm
GeelZwart wrote:

Op hun plek staan? Niet helemaal eens met je waarom? Al de bestolen punten vergeten in Genk in Deinze in Molenbeek thuis tegen Beveren en Virton waar je 1 op 15 behaalde? Gisteren ook weer geflikt met geen strafschop te krijgen na een duidelijk handspel... Dure en zure punten die je niet bent verloren door slecht voetbal neen door de arbitrage! Men had allang zonder dit gedoe top zes veilig gesteld! Dan die frats weer van bondswege op amper 7 dagen 3 wedstrijden moeten afhandelen dan nog tegen twee titelfavorieten waar ben je dan mee bezig. Enige dat ik LVT verwijt is dat hij geen beklag heeft gedaan in Brussel of waar dan ook betreffende die arbitrage en die 3 matchen op een week tijd. Dat verwijt ik hem dit had bij een Beerschot bv nooit waar geweest! VI verwijt ik niks en je weet ben geen grote voorstander geweest van hem maar men moet ook eerlijk blijven.

De ploegen moesten zelf een datum overeenkomen voor deze inhaalwedstrijd.

Dat van de arbitrage is flauwe kul. Elke ploeg (fans) denkt steeds geviseerd te worden. Ja, scheidsrechters gaan vaak de mist in. Ja, in een match kan het gebeuren dat je de scheids tegenhebt of verliest door scheidsrechtelijke dwalingen. Maar ik geloof dat je op een heel seizoen de scheids evenveel mee als tegen hebt.

Dat gekalimero steeds toch. Is nu echt bij elke club hetzelfde denk ik. Vraag een een fan van beerschot of beveren. Die gaan wrs ook zeggen dat ze dit seizoen vaak bestolen zijn.

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Feb 02, 2023 2:51 pm

GeelZwart wrote:
Thu Feb 02, 2023 2:26 pm
ozzy105 wrote:
Thu Feb 02, 2023 1:52 pm
GeelZwart wrote:

De ploegen moesten zelf een datum overeenkomen voor deze inhaalwedstrijd.

Dat van de arbitrage is flauwe kul. Elke ploeg (fans) denkt steeds geviseerd te worden. Ja, scheidsrechters gaan vaak de mist in. Ja, in een match kan het gebeuren dat je de scheids tegenhebt of verliest door scheidsrechtelijke dwalingen. Maar ik geloof dat je op een heel seizoen de scheids evenveel mee als tegen hebt.

Dat gekalimero steeds toch. Is nu echt bij elke club hetzelfde denk ik. Vraag een een fan van beerschot of beveren. Die gaan wrs ook zeggen dat ze dit seizoen vaak bestolen zijn.
Eerlijk kan jij een wedstrijd herinneren waarbij Lierse voordeel uithaalde dankzij de arbitrage met gevolg punten gewin? Idd normaal wordt dit op het einde van een seizoen gecompenseerd maar dit jaar is dit niet het geval! Ik kan mij alvast geen enkele match voor de geest halen waarbij Lierse voordeel heeft gehaald hoor echt niet en heb iedere match gevolgt op tv. Liefst zes matchen op de 20 heeft men geel-zwart bestolen want ook gisteren ook was het niet goed had men een strafschop moeten krijgen waardoor je toch een puntje had... Telkens ook geflikt geweest wanneer men terug op kop kon komen of de tweede plek innemen neem nu maar bv tegen Beveren of Virton waar je met een 1-0 stand de match in handen had maar de arbitrage een ander verhaal en afloop wilde heeft niks met Calimero te maken hoor. Hoeveel keer heeft VI na zulke matchen niet moedeloos de pers moeten te woord staan? Je zou voor minder. Neen het missen van die top zes ligt grotendeels daar vergeet ik de beker ook maar even tegen Anderlecht.

Devyd

Post by Devyd » Thu Feb 02, 2023 6:52 pm

Wat ik mij afvraag is waarom Schouterden nog in die ploeg staat , die stampt al weken gene deuk in een pak boter , elke fase waarbij er gediscusieerd word staat hij er tussen , staat tegen de tegenstander te zagen een heel match .

Maar buiten een goal hier of daar zie ik niet wat die bij brengt .

Maar Bon de coach vindt dat blijkbaar voldoende om elke week in de basis te staan .

Post Reply