Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Volgens de commentator is er stevige interesse in Maxime Delanghe, die zijn we dus wss ook kwijt.
Formerly known as Lisp-boy
Ik kan hem wel begrijpen, die jongen werd gewoon wekelijks afgemaakt op facebook en door sommige op dit forum. En als hij dan is paar goede reddingen deed en zich op de borst klopte was het een arrogante speler. Als de transfer doorgaat mogen een deel van de "supporters" zich toch in vraag stellen.
Sorry, maar wat een onzin.Barry wrote: ↑Sun Jan 22, 2023 8:57 pmIk kan hem wel begrijpen, die jongen werd gewoon wekelijks afgemaakt op facebook en door sommige op dit forum. En als hij dan is paar goede reddingen deed en zich op de borst klopte was het een arrogante speler. Als de transfer doorgaat mogen een deel van de "supporters" zich toch in vraag stellen.
Als dat zijn "reden" is dan moet hij vooral zichzelf in vraag stellen.
Ik ben trouwens dat "stoute supporters" gezaag grondig aan het beu worden, alsof het allemaal de supporters hun schuld is.
Trouwens, wie presteert krijgt geen kritiek.
Formerly known as Lisp-boy
Lisp-boy wrote: ↑Sun Jan 22, 2023 9:15 pmSorry, maar wat een onzin.Barry wrote: ↑Sun Jan 22, 2023 8:57 pmIk kan hem wel begrijpen, die jongen werd gewoon wekelijks afgemaakt op facebook en door sommige op dit forum. En als hij dan is paar goede reddingen deed en zich op de borst klopte was het een arrogante speler. Als de transfer doorgaat mogen een deel van de "supporters" zich toch in vraag stellen.
Ik ben trouwens dat "stoute supporters" gezaag grondig aan het beu worden, alsof het allemaal de supporters hun schuld is.
Doe er dan maar grote strik rond ik ben zeker dat er reeks lager betere doelmannen zijnCarlke wrote: ↑Mon Jan 23, 2023 12:19 amLisp-boy wrote: ↑Sun Jan 22, 2023 9:15 pmSorry, maar wat een onzin.Barry wrote: ↑Sun Jan 22, 2023 8:57 pm
Ik kan hem wel begrijpen, die jongen werd gewoon wekelijks afgemaakt op facebook en door sommige op dit forum. En als hij dan is paar goede reddingen deed en zich op de borst klopte was het een arrogante speler. Als de transfer doorgaat mogen een deel van de "supporters" zich toch in vraag stellen.
Voor mij mag Maxime vertrekken, heb daar geen probleem mee ook niet na deze wedstrijd.
Jarno gaat inderdaad volledig in de fout bij het 2de doelpunt en ook bij de corner moet het beter al zijn daar ook de verdedigers erg zwak!
Maar nadien doet hij wel 2 a 3 goede reddingen. Voor mij is Jarno zeker even goed als Maxime !
Hebben echter Jens nodig hij moet zo snel mogelijk weer in doel om achteraan orde op zaken te stellen en onze verdedigers wakker te schudden !
Jarno gaat inderdaad volledig in de fout bij het 2de doelpunt en ook bij de corner moet het beter al zijn daar ook de verdedigers erg zwak!
Maar nadien doet hij wel 2 a 3 goede reddingen. Voor mij is Jarno zeker even goed als Maxime !
Hebben echter Jens nodig hij moet zo snel mogelijk weer in doel om achteraan orde op zaken te stellen en onze verdedigers wakker te schudden !
Ik volg. Ik zie beiden als gelijkwaardig, en Jens daar een niveau of 2 boven. Duimen dat Jens zo snel mogelijk onder de lat terug kan keren. Iemand een update over wanneer dat het geval zal zijn?Mark wrote: ↑Mon Jan 23, 2023 8:08 amVoor mij mag Maxime vertrekken, heb daar geen probleem mee ook niet na deze wedstrijd.
- Justhomuch
Deels mee eens, maar qua spelers afbreken kunnen ze er op Lierse wel wat van, en ex spelers zonder reden uitschijten etc ook. Dat zie je bij andere clubs niet...Lisp-boy wrote: ↑Sun Jan 22, 2023 9:15 pmSorry, maar wat een onzin.Barry wrote: ↑Sun Jan 22, 2023 8:57 pmIk kan hem wel begrijpen, die jongen werd gewoon wekelijks afgemaakt op facebook en door sommige op dit forum. En als hij dan is paar goede reddingen deed en zich op de borst klopte was het een arrogante speler. Als de transfer doorgaat mogen een deel van de "supporters" zich toch in vraag stellen.
Wij komen áltijd terug!
Zelfs met Teunkens ga je met deze zwakke achterlijn veel goals slikken zo simpel is het mensen. Ter vergelijking vorig seizoen na 28 matchen 42 tegendoelpunten dit seizoen al na amper 18 matchen liefst 39 tegendoelpunten! We weten toch waar het pijnpunt ligt in de ploeg??? Ik verwacht dat na de 32 gespeelde matchen je een tegengoal of 70 gaat geslikt hebben zal er niet ver naast zitten.
En dan mag je nog al die punten niet vergeten die ons afgenomen zijn door scheidsrechterlijke dwalingen. Dat zijn er ook 7 of 8 minstens - simpel.ozzy105 wrote: ↑Mon Jan 23, 2023 3:53 pmZelfs met Teunkens ga je met deze zwakke achterlijn veel goals slikken zo simpel is het mensen. Ter vergelijking vorig seizoen na 28 matchen 42 tegendoelpunten dit seizoen al na amper 18 matchen liefst 39 tegendoelpunten! We weten toch waar het pijnpunt ligt in de ploeg??? Ik verwacht dat na de 32 gespeelde matchen je een tegengoal of 70 gaat geslikt hebben zal er niet ver naast zitten.
Jij zit er toch ook altijd boenk op, Ozzy, jij ziet alles toch altijd zo klaar.