Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Mark
Re: Transfernieuws

Post by Mark » Sat Jan 14, 2023 1:35 pm

Axassin wrote:
Sat Jan 14, 2023 1:28 pm
Ok dan ozzy, ik heb het allemaal uit mijn duim gezogen :roll: djeezes wat nen irritante kloot zijde gij toch.
Sorry Axassin maar ik geloof er ook niks van waarom is hij dan niet naar RWDM gegaan ?
Omdat hij daar een contract van 2 of meer jaar moest tekenen en bij ons zo'n ronduit belachelijk contract gekregen heeft !
We zijn er vet mee, al wat je nu hebt zijn zeer zwaar teleurgestelde supporters !
Zoiets is voor mij NIET voor herhaling vatbaar.

GeelZwart

Post by GeelZwart » Sat Jan 14, 2023 1:38 pm

Ozzy gast echt waar. Toen Rocha tekende kon hij naar bijna ELKE 1b club. WAARONDER RWDM. Het is straf dat het Lierse toch lukte hem aan te trekken. Goedkoop zal die ook niet geweest zijn. Denk jij nu echt dat LVT, een succesvol zakenman, en niet met 1 zaak, dat in een contract laat zetten als het anders kan? Jongen toch, Luc heeft meer verstand in zijn kleine teen dan jij in je hele kop. Stop er gewoon mee. Je frustreert 99% van de mensen hier.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jan 14, 2023 1:41 pm

Axassin wrote:
Ok dan ozzy, ik heb het allemaal uit mijn duim gezogen :roll: djeezes wat nen irritante kloot zijde gij toch.
Zeg ik dat Axassin? Ik poste alleen dat het mij zou verwonderen. Kijk als hij zou mogen kiezen hebben tussen een club die voor promotie speelde en waar hij veel meer kon verdienen tov een club waar hij minder verdiende en hooguit voor top zes speelde denk dat zijn rekening zeer snel zou gemaakt zijn! Bovendien kende hij de club zeer goed want had destijds een prachtig seizoen bij RWDM achter de rug. Je zou nog kunnen stellen dat hij voor VI kwam naar Lierse maar daar geloof ik niet in uiteindelijk kiest een speler altijd voor het geld en het sportieve! Nu het is voorbij en vooruit kijken, ik hoop alleen dat er nog geen zulke spelers rondlopen met zulke clausules in hun contrakten! Betreffende oa Tabekou zou mij dit ook niet verwonderen. Blijf erbij en ieder zijn mening ferme blunder van het bestuur.

Axassin

Post by Axassin » Sat Jan 14, 2023 1:49 pm

ozzy105 wrote:
Sat Jan 14, 2023 1:41 pm
Axassin wrote:
Zeg ik dat Axassin? Ik poste alleen dat het mij zou verwonderen. Kijk als hij zou mogen kiezen hebben tussen een club die voor promotie speelde en waar hij veel meer kon verdienen tov een club waar hij minder verdiende en hooguit voor top zes speelde denk dat zijn rekening zeer snel zou gemaakt zijn! Bovendien kende hij de club zeer goed want had destijds een prachtig seizoen bij RWDM achter de rug. Je zou nog kunnen stellen dat hij voor VI kwam naar Lierse maar daar geloof ik niet in uiteindelijk kiest een speler altijd voor het geld en het sportieve!
Er waren nog wel wat andere factoren om bij ons te tekenen waaronder de aanwezigheid van TVI.

Soit, geen idee waarom ik mij probeer te verdedigen tegenover u. Ondanks dat Mark en ik het duidelijk oneens zijn, kan ik zijn mening wel respecteren. Hij koopt immers elk jaar zijn abonnement en steunt de club. Maar jij Ozzy, hebt in de club in zijn huidige vorm nog geen euro gestoken, laat staan een match live bijgewoond. En toch zit je continu je negatieve gedachten over de club tot vervelens toe te herhalen.

Alé, en nu ga ik stoppen met op jouw berichten te reageren zodat de andere mensen waar je op de foe-list staat, je zever niet meer te zien krijgen.

Toedeloew!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jan 14, 2023 2:42 pm

Als je door medische omstandigheden nog niet eenmaal hebt kunnen afzakken naar het lisp sinds de heropstart ben je dan geen supporter? Ik denk dat ik hier samen met oa Mark het meeste ooit in het stadion heeft vertoeft. Supporter zijnde van 1968,geabonneerd 1973-2014....Speciaal een abo genomen op Proximus om toch maar matchen live te kunnen meepikken zegt toch veel? Je hebt een punt hoor de voorbije jaren niet te positief geweest hier op het forum maar waren ook redenen toe. Bovendien als het positief is zal ik het ook posten.

Netzer

Post by Netzer » Sat Jan 14, 2023 4:31 pm

Rocha is weg, doodjammer maar het is niet anders.
Dus wat me nu het meest interesseert : zijn er geruchten van een vervanger ?
Formerly known as Lisp-boy

Carlke

Post by Carlke » Sat Jan 14, 2023 5:32 pm

Lisp-boy wrote:
Sat Jan 14, 2023 4:31 pm
Rocha is weg, doodjammer maar het is niet anders.
Dus wat me nu het meest interesseert : zijn er geruchten van een vervanger ?
2.... veel belangrijker nu denk waar is en blijft plan b. Want als je een spits met enorm scorend vermogen in 1b, met zo een clausule moet je weten dat dat kan gebeuren in winterstop !

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Jan 14, 2023 6:15 pm

Lisp-boy wrote:
Fri Jan 13, 2023 11:10 pm
Justhomuch wrote:
Fri Jan 13, 2023 8:19 pm
Was er ook niet even spraken van een international als spits?
Abdallah was ook een international :mrgreen:
Ik denk dat je die middenvelder bedoeld van Kazachstan, Ramazan Ozarov, een nr 10
Just!
Wij komen áltijd terug!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Jan 14, 2023 6:21 pm

ozzy105 wrote:
Sat Jan 14, 2023 12:51 pm
Zou mij verwonderen want was er een club gekomen met wat euro's en vooral sportieve toekomst had hij nooit naar Lierse gekomen... Je ziet nu wel gaat nu zijn geluk beproeven bij ocharme een kleine Poolse club en die ook niet het grootste budget heeft integendeel! Neen geloof ik niks van. Niet vergeten zoals Mark aanhaalde zat totaal in de vergeethoek logisch ook mocht buiten de eerste matchen bij Eupen niet meer mee voetballen wegens troubles met het bestuur ginds!!! Niks wedstrijdritme enz. Het was een kleine risico om hem te halen ok maar vergeet niet dat hij wel slaagde bij zowel Lommel als RWDM. Het bestuur heeft een fout gemaakt simpel dat moet je durven toegeven! Een clausule in een contrakt opnemen dat een goede spits mag vertrekken voor amper 150000 euro bij een bod ja watte. Was er niet meer uit te halen geweest had ik verder gezocht naar een andere vervanger voor Hakim. Rocha had zoals Mark ook poste wel toegehapt hoor twijfel ik ook niet aan. Maar bon ieder zijn mening en gedacht he heren.
Niemand neemt u hier aux serieus Ozzy, Axxasin heeft naar mijn weten WEL de connecties en weet waarover hij het heeft, jij hebt in geen 20 jaar den binnekant van het lisp gezien, ga wat op dat ander forum den interessante uithangen, clown.
Wij komen áltijd terug!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Jan 14, 2023 6:31 pm

Van op facebook, voor onze Mark en Ozzy:

Dank u wel voor een half seizoen scoren én werken! Obrigado, Leo! 💛🖤

Mirakels bestaan niet. Het clubbestuur heeft het handig aangepakt om een zeer talentrijke speler aan boord te krijgen, zonder een financiële hypotheek te leggen op de toekomst van de club door hem met een loodzwaar contract aan de club vast te ketenen. De andere kant van de medaille was uiteraard dat hij bij een mooi aanbod kon vertrekken dankzij die clausule. Dat is realisme!
Ooit was er een Egyptische voorzitter die voorspelde dat we binnen 5 jaar Champions League zouden spelen. Dat hoefde voor mij helemaal niet want ik ben geen "successupporter". Na de liquidatie van de ene na de andere trainer (inclusief clubmonumenten als Menzo en Van Meir), megadure contracten, karrenvrachten importspelers en het verlies van onze identiteit werd het geen CL ... wel een faillissement in 2de klasse.
Vandaag hebben we een Vlaamse voorzitter die de club met gezond verstand leidt, stap voor stap laat groeien, met een duidelijke identiteit en conform een duidelijk gecommuniceerde policy. Ik weet wat ik verkies.

Toch ene met verstand!
Wij komen áltijd terug!

Post Reply