Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
TV2002
Re: Transfernieuws

Post by TV2002 » Fri Jan 13, 2023 12:24 pm

Berrem wrote:
Fri Jan 13, 2023 11:51 am
Het begint lang te duren...

Zou misschien enkel Rocha een akkoord hebben met de Poolse club en is er (nog) geen akkoord tussen beide clubs?

Of inderdaad de piste dat er met de Poolse club is afgesproken dat beide clubs communiceren wanneer Lierse ook ineens de vervanger kan presenteren...?
Ik vermoed misschien inderdaad dat laatste.

Vandaag spelen we een oefenwedstrijd tegen Jong Genk, op de feuille bij Lierse staat er een zeker L. Offermann. Bij Lierse ken ik niemand met die naam. Na deze naam opgezocht te hebben, kom ik uit bij: Lorenzo Offermann, spits van 21 jaar van Eupen.

Zou dit onze nieuwe spits worden? Het kan natuurlijk ook het profiel met snelheid en diepgang zijn dat TVI er nog graag bij wilde hebben, vóór het vertrek van Rocha.

Het kan natuurlijk ook een beloftespeler zijn met dezelfde beginletter en achternaam, maar dat zou wel héél toevallig zijn.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Jan 13, 2023 3:54 pm

Definitief weg... Moet zegge goe onderhandeld Luc, iemand aantrekken die nergens meer onder dak kon en maar een clausule laten tekenen voor ocharme 150000 euro wanneer er een clubje komt aankloppen sterk werk... Je doelstelling top zes gaat op de schop poepsimpel. Zullen oefenmatchen zonder belang worden voor de supporters ipv al dat lekkers tegen de ratten, Brusselaars of Waaslanders. Ik lees reacties van 'we krijgen nog wat geld' ze vergeten dat het mislopen van de top zes een pakje meer gaat kosten! Of 'was maar een matige spits' enz ja watte op 17 matchen 12 goals enz... Lol! Vanaf nu zal het naar onder kijken worden ipv naar boven.

G.C.

Post by G.C. » Fri Jan 13, 2023 4:05 pm

ozzy105 wrote:
Fri Jan 13, 2023 3:54 pm
Definitief weg... Moet zegge goe onderhandeld Luc, iemand aantrekken die nergens meer onder dak kon en maar een clausule laten tekenen voor ocharme 150000 euro wanneer er een clubje komt aankloppen sterk werk... Je doelstelling top zes gaat op de schop poepsimpel. Zullen oefenmatchen zonder belang worden voor de supporters ipv al dat lekkers tegen de ratten, Brusselaars of Waaslanders. Ik lees reacties van 'we krijgen nog wat geld' ze vergeten dat het mislopen van de top zes een pakje meer gaat kosten! Of 'was maar een matige spits' enz ja watte op 17 matchen 12 goals enz... Lol! Vanaf nu zal het naar onder kijken worden ipv naar boven.
Hoeveel keer nog hetzelfde droeftoeter? Zowel hier als op het forum van LL is quasi iedereen u kotsbeu. Ga ergens een politiek forum bevuilen.

Axassin

Post by Axassin » Fri Jan 13, 2023 4:20 pm

G.C. wrote:
Fri Jan 13, 2023 4:05 pm
ozzy105 wrote:
Fri Jan 13, 2023 3:54 pm
Hoeveel keer nog hetzelfde droeftoeter? Zowel hier als op het forum van LL is quasi iedereen u kotsbeu. Ga ergens een politiek forum bevuilen.
Amen!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Fiero67

Post by Fiero67 » Fri Jan 13, 2023 4:22 pm

[/quote]

Het is echt erg gesteld met die kerel.
Herhaalt altijd hetzelfde tot in der treure - precies een mantra om overtuigd te raken van zijn eigen gezever.

5000x onze beste spits in jaren
5000x dat we veel geld mislopen
5000x dat we interessante matchen gaan mislopen
5000x dat bestuur niet goed bezig is

Post per post, per post, per post.

Niemand die betwist dat deze affaire niet ideaal is - maar het is wat het is. Rocha is een beroepsvoetballer en heeft het recht om clausules in zijn contract te laten opnemen. De ploeg met nu maar laten zien hoe groot de honger voor top 6 is.

Kan die brave man niet even op rust gesteld worden, heren moderators? Dit zou toch poepsimpel moeten zijn.

Barry

Post by Barry » Fri Jan 13, 2023 5:22 pm

Fiero67 wrote:
Fri Jan 13, 2023 4:22 pm
Het is echt erg gesteld met die kerel.
Herhaalt altijd hetzelfde tot in der treure - precies een mantra om overtuigd te raken van zijn eigen gezever.

5000x onze beste spits in jaren
5000x dat we veel geld mislopen
5000x dat we interessante matchen gaan mislopen
5000x dat bestuur niet goed bezig is

Post per post, per post, per post.

Niemand die betwist dat deze affaire niet ideaal is - maar het is wat het is. Rocha is een beroepsvoetballer en heeft het recht om clausules in zijn contract te laten opnemen. De ploeg met nu maar laten zien hoe groot de honger voor top 6 is.

Kan die brave man niet even op rust gesteld worden, heren moderators? Dit zou toch poepsimpel moeten zijn.
[/quote]

Ik stel voor dat wanneer wij top 6 halen, hij definitief verbannen wordt van dit forum :twisted:

Netzer

Post by Netzer » Fri Jan 13, 2023 6:39 pm

De vraag die ik me nu wel stel door deze situatie : Hoeveel spelers zouden er nog zo een clausule hebben laten opnemen in hun contract ?
Formerly known as Lisp-boy

G.C.

Post by G.C. » Fri Jan 13, 2023 6:53 pm

TV2002 wrote:
Fri Jan 13, 2023 12:24 pm
Berrem wrote:
Fri Jan 13, 2023 11:51 am
Het begint lang te duren...

Zou misschien enkel Rocha een akkoord hebben met de Poolse club en is er (nog) geen akkoord tussen beide clubs?

Of inderdaad de piste dat er met de Poolse club is afgesproken dat beide clubs communiceren wanneer Lierse ook ineens de vervanger kan presenteren...?
Ik vermoed misschien inderdaad dat laatste.

Vandaag spelen we een oefenwedstrijd tegen Jong Genk, op de feuille bij Lierse staat er een zeker L. Offermann. Bij Lierse ken ik niemand met die naam. Na deze naam opgezocht te hebben, kom ik uit bij: Lorenzo Offermann, spits van 21 jaar van Eupen.

Zou dit onze nieuwe spits worden? Het kan natuurlijk ook het profiel met snelheid en diepgang zijn dat TVI er nog graag bij wilde hebben, vóór het vertrek van Rocha.

Het kan natuurlijk ook een beloftespeler zijn met dezelfde beginletter en achternaam, maar dat zou wel héél toevallig zijn.
Ik heb nagekeken en het gaat over Lorenzo Offerman, aangesloten bij Eupen.
Volgens transfermarkt is hij een centrumspits.
Paar x op bank gezeten bij Eupen, is geboren in 2002.

Wat me ook opviel op het Wedstrijdbad: Rymen was delege

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Jan 13, 2023 6:59 pm

Lisp-boy wrote:
Fri Jan 13, 2023 6:39 pm
De vraag die ik me nu wel stel door deze situatie : Hoeveel spelers zouden er nog zo een clausule hebben laten opnemen in hun contract ?
2...Vermoed Tabekou dat het ook zulk geval zou kunnen zijn. Die zie ik ook wel tenlaatste op het einde van het seizoen vertrekken.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Jan 13, 2023 8:19 pm

Was er ook niet even spraken van een international als spits?
Wij komen áltijd terug!

Post Reply