Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Met de nr 6 heb je een punt..Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 08, 2023 1:44 pmHet begint al allemaal voor uw verdediging, klopt dat de verdediging niet secuur is, maar onderschat de nr 6 positie niet, als van daaruit al meer steun komt staan die verdedigers al minder onder druk, en dan wil ik het nog wel eens zien, ik geloof oprecht dat onze verdedigers dan beter gaan presteren.ozzy105 wrote: ↑Sun Jan 08, 2023 1:30 pmBelangrijker? Analyseer de tegengoals maar eens.. Bij hoeveel tegengoals is de verdediging en niet zelden het CV-duo niet in de fout gegaan? Er moet zekers 1-2 CV worden aangeworven wil je echt minder goals gaan slikken volgend seizoen en liefst wat snellere en wendbare!Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 08, 2023 12:38 pm
2
Ik ben wel benieuwd naar Jens zijn vorm, heeft die daar bij zijn vorige club veel gespeeld? Was ook transfervrij, ik denk dat die toch wel even een aanpassingsperiode nodig gaat hebben hier.
Al ben ik ergens wel blij dat we nog eens iemand met ervaring hebben binnengehaald, dus ook meer maturiteit, en toch op wel een belangerijke positie, zelfs belabgerijker dan de verdediging imo...
Alvast welkom Jens, hopelijk de rest van het seizoen knallen!
-
De reden van het hoog aantal tegendoelpunten ligt hoofdzakelijk aan de ondermaatse balrecuperatie in het middenveld.Onder druk maakt elke verdediging fouten, ook de van Real Madrid......, gelukkig heeft onze sportieve cel dat ook gezien, goed zo!
In een interview op RTV geeft TVI aan dat ze eventueel nog een profiel met snelheid en diepgang zoeken. Het is geen must, maar als het kan, mag het zeker volgens TVI.
Blijkbaar is rocha verkocht aan Poolse 1ste klasse
Klopt, hopelijk wat voor gecasht. Onvervangbaar wel voor ons. Als we geen vervanger vinden wordt top 6 niet zo simpel.
Indien ja, vergeet top zes...
Doeme toch. Hopelijk verdienen we er goed aan en komt er een degelijke vervanger. Na het seizoen had die toch wel weg geweest aan dit tempo.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Vergeet dit aub.. Wordt het ballen tegen oa Virton-Jong Genk, Jong Standard, Deinze enz en dat gaat ook financieel impact hebben... Degraderen kan je niet meer en ga je spelen voor wss 1000 man terwijl je anders topmatchen speelden tegen Beerschot, Beveren, RWDM voor 6000 man of meer... Dus wat je voor de transfer krijgt van Leo verlies je weer een stuk aan inkomsten voor die matchen. Dit had ik niet verwacht. Zegt toch ook veel...
ozzy105 wrote: ↑Wed Jan 11, 2023 1:32 pmVergeet dit aub.. Wordt het ballen tegen oa Virton-Jong Genk, Jong Standard, Deinze enz en dat gaat ook financieel impact hebben... Degraderen kan je niet meer en ga je spelen voor wss 1000 man terwijl je anders topmatchen speelden tegen Beerschot, Beveren, RWDM voor 6000 man of meer... Dus wat je voor de transfer krijgt van Leo verlies je weer een stuk aan inkomsten voor die matchen. Dit had ik niet verwacht. Zegt toch ook veel...
Ik schat dat dat dicht tegen de miljoen gaat zijn die transferprijs. Dat ga je niet verdienen in die playoffs ozzy. En wie weet halen ze wél een degelijke vervanger.