Lierse K. - Dender [10-12-2022]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Lierse K. - Dender [10-12-2022]

Post by ozzy105 » Sat Dec 10, 2022 11:36 pm

Carlke wrote:
Sat Dec 10, 2022 11:25 pm
Pfffff waarom maken we het ons zelf toch zo moeilijk. De match begint goed met 2 ploegen die willen voetballen,enige verschil zei missen kansen wij scoren wel. Dus 2-0 aan rust. 2 de helft kruipen we in ons kot . We hebben welgeteld 2 keer druk vooruit gezet en dender moest bal weg trappen voor de rest met zen allen kot in.wachten op tegendoelpunt dat er weeral kwam. Gelukkig bleef het daar bij. Pieter maakt eens doelpunt leuk maar voor mij speelt hij te hoog niet zijn beste plaats.voor de rest rare wissels van tom vandaag vond ik !
Ik hoop dat Luc al tijdens de winterstop op zoek gaat naar minstens 1CV!!!AL Bijna 40 ja je leest goed bijna 40 goals geslikt en veruit de slechtste verdediging in 1B!Werk dus aan de winkel!

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Dec 11, 2022 1:08 am

Match herbekeken, wat was dat? Mvdm de doelman die vandaag drie punten pakt. Eigenlijk verdiende Lierse geen punt. Speel volgende week zulke match op Jong Brugge en je krijgt er 3-4 rond de oren. Achteraan moeten er twee cv bijkomen. Raaymaakers is gehuurt, Gillikens zijn contrakt loopt af en Pupe mag uitkijken naar een andere club. Deze verdediging kost Lierse promotie zo simpel is het. Met een degelijke verdediging had je zeer zeer wss gepromoveerd! En uiteraard de vijf matchen waar je geflikt bent.

Jelle1906

Post by Jelle1906 » Sun Dec 11, 2022 8:14 am

ozzy105 wrote:
Sun Dec 11, 2022 1:08 am
Match herbekeken, wat was dat? Mvdm de doelman die vandaag drie punten pakt. Eigenlijk verdiende Lierse geen punt. Speel volgende week zulke match op Jong Brugge en je krijgt er 3-4 rond de oren. Achteraan moeten er twee cv bijkomen. Raaymaakers is gehuurt, Gillikens zijn contrakt loopt af en Pupe mag uitkijken naar een andere club. Deze verdediging kost Lierse promotie zo simpel is het. Met een degelijke verdediging had je zeer zeer wss gepromoveerd! En uiteraard de vijf matchen waar je geflikt bent.
Klopt niks van
Pupe vind ik top spelen waarom zou die een ander club moeten zoeken, en dat we veel goals slikken is vooral omdat de lijn voor de verdediging de tegenstander gewoon erdoor laat komen zonder druk te zetten ligt niet enkel aan de verdedeging

KRKN

Post by KRKN » Sun Dec 11, 2022 8:35 am

Drie punten in de zak tegen toch geen evidente tegenstander. Zijn de laatste weken serieus beter aan het spelen en gaan zich denk ik vlotjes redden. Verder geen memorabele match. We hebben weer aardig wat weggegeven en niet iedereen was op niveau. Hoogtepunt was de dribbel van Tabekou en eerste profgoal van PDS.

Winnen tegen Club NXT en we zetten een grote stap naar de top 6. Dan de hoofden leegmaken (en met versterking?) naar de play-offs.

Lipser

Post by Lipser » Sun Dec 11, 2022 8:39 am

Gewonnen is gewonnen. Drie punten zijn binnen en onze plaats in het klassement is weer wat veiliger gesteld.

En eigenlijk zou ik hier moeten stoppen, want dat hebben de spelers ook gedaan.

Maar er zijn m.i. Toch verzachtende omstandigheden: ons veld ligt er abominabel slecht bij. Deftig voetbal is niet mogelijk en dan moet het maar knokkend gebeuren. Dender is daar niet slecht in en ook onze spelers hebben zich aangepast, alhoewel dat tegen hun natuur is. Bovendien zitten een aantal van onze spelers op hun tandvlees. De meesten hebben zowat alles gespeeld sinds einde juli. Een maand rust zal hen deugd doen.

Nog 1 dingetje over de opstelling: Van Acker-Brebels. Dat werkt niet. Onze betere wedstrijden waren met Van Acker-De Schryver centraal voor de verdediging.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Dec 11, 2022 8:44 am

KRKN wrote:
Sun Dec 11, 2022 8:35 am
Drie punten in de zak tegen toch geen evidente tegenstander. Zijn de laatste weken serieus beter aan het spelen en gaan zich denk ik vlotjes redden. Verder geen memorabele match. We hebben weer aardig wat weggegeven en niet iedereen was op niveau. Hoogtepunt was de dribbel van Tabekou en eerste profgoal van PDS.

Winnen tegen Club NXT en we zetten een grote stap naar de top 6. Dan de hoofden leegmaken (en met versterking?) naar de play-offs.
En dan miste Dender nog liefst vier basisspelers... Gisterenavond was wellicht de zwakste match van het seizoen en ook meteen de eerste match waarin we geen punt verdiende en teveel kregen! Kijk idd hoeveel kansen Lierse gisteren weggaf. Denk 3 keer paal of lat enz... Doelman was de beste Lierenaar en daarmee is alles gezegt. Tegen Club NXT zal het veel beter moeten of je krijgt daar slaag zitten in de winningmood en mits winst komen die op gelijke hoogte! Momenteel een van de beste ploegen in 1B. Hopelijk komt er tijdens de winterstop minstens 1 CV bij!!!

Carlke

Post by Carlke » Sun Dec 11, 2022 9:02 am

ozzy105 wrote:
Sun Dec 11, 2022 8:44 am
KRKN wrote:

En dan miste Dender nog liefst vier basisspelers... Gisterenavond was wellicht de zwakste match van het seizoen en ook meteen de eerste match waarin we geen punt verdiende en teveel kregen! Kijk idd hoeveel kansen Lierse gisteren weggaf. Denk 3 keer paal of lat enz... Doelman was de beste Lierenaar en daarmee is alles gezegt. Tegen Club NXT zal het veel beter moeten of je krijgt daar slaag zitten in de winningmood en mits winst komen die op gelijke hoogte! Momenteel een van de beste ploegen in 1B. Hopelijk komt er tijdens de winterstop minstens 1 CV bij!!!
Wij hebben ook kansen gehad he en ook paal 2 de helft , oke dender de beste kansen dat wel ! Keeper punten gepakt niet overdrijven hij pakte gisteren ballen die elke keeper zou moeten pakken.erg dat we met zo een redingen hem gaan uitroepen tot man van de match.

Mark

Post by Mark » Sun Dec 11, 2022 9:14 am

Carlke wrote:
Sat Dec 10, 2022 11:25 pm
Pfffff waarom maken we het ons zelf toch zo moeilijk. De match begint goed met 2 ploegen die willen voetballen,enige verschil zei missen kansen wij scoren wel. Dus 2-0 aan rust. 2 de helft kruipen we in ons kot . We hebben welgeteld 2 keer druk vooruit gezet en dender moest bal weg trappen voor de rest met zen allen kot in.wachten op tegendoelpunt dat er weeral kwam. Gelukkig bleef het daar bij. Pieter maakt eens doelpunt leuk maar voor mij speelt hij te hoog niet zijn beste plaats.voor de rest rare wissels van tom vandaag vond ik !
Hier ga ik volledig mee akkoord, de eerste helft was best ok, maar na de rust zat ik, bang wachtend op het einde, te bevriezen in de tribune!
Denk dat dit met TVI altijd een probleem zal zijn, is een echt defensief ingestelde coach . Ipv volop voor die 3de treffer te gaan en de match helemaal dood te maken gaat hij die 2-0 verdedigen. Waarbij je weet dat als de tegengoal valt ze er terug in geloven. Gelukkig konden we gisteren met de nodige dosis geluk en een goede Maxime de 3 punten thuis houden. Maar volgende week tegen club Next ga je eraan als je zo speelt!
Last edited by Mark on Sun Dec 11, 2022 9:20 am, edited 1 time in total.

Mark

Post by Mark » Sun Dec 11, 2022 9:17 am

Carlke wrote:
Sun Dec 11, 2022 9:02 am
ozzy105 wrote:
Sun Dec 11, 2022 8:44 am
KRKN wrote:

Wij hebben ook kansen gehad he en ook paal 2 de helft , oke dender de beste kansen dat wel ! Keeper punten gepakt niet overdrijven hij pakte gisteren ballen die elke keeper zou moeten pakken.erg dat we met zo een redingen hem gaan uitroepen tot man van de match.
Man van de match is hij zeker niet, dat was Tabekou met zijn assist en goal! Ook al hebben we hem de 2de helft niet meer gezien. Geen Tabekou, geen punten gisteren zo simpel was het.

Devyd

Post by Devyd » Sun Dec 11, 2022 9:35 am

Ik lees hier gelukkig ook veel meningen die ik deel !
Pupe speelt met hart en ziel en ging gisteren meermaals doorjagen op het middenveld omdat ze het daar gewoonweg niet deden !

Das ons grote probleem !

Ik raad Ozzy aan (die heeft toch tijd genoeg denk ik )
Om al onze wedstrijden eens terug te bekijken en enkel op het middenveld te letten .
Ontelbare 2 de ballen voor de tegenstanders , ontelbare duels die verloren worden of zelfs niet aangegaan .

Brebels komt veel en veel te kort op dit niveau .
Ook Vanacker gaat niet vrijuit , is al enkele keren dat ik hem niet top vindt , maar dat word dan verbloemt door een assist of goal , en iedereen vindt dat onze beste speler .

Enige op niveau in het middenveld is GDS die jongen loopt voor 3 , waardoor op het einde zijn pijp leeg is en hij aanvallend nog te weinig kan brengen de 2 de helft .

Post Reply