Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Mark
Re: Clubnieuws

Post by Mark » Tue Dec 06, 2022 6:43 pm

Ontslag Roel Rymen nu officieel, zal zaterdag laatste keer in de dugout plaatsnemen.
bedankt Roel !

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Dec 06, 2022 7:43 pm

Lees veel reacties op facebook met woorden als, 'groot verlies' enz is dit niet wat overdreven??? Lees ook kritiek op LVT nou nou....

Barry

Post by Barry » Tue Dec 06, 2022 10:08 pm

Deze tekst van de fb van RR gehaald:

Met heel veel pijn in het hart en met zeer gemengde gevoelens verlaat ik Lierse. Een weloverwogen beslissing die ik zelf genomen heb. Als je geen waardering meer krijgt in je job/functioneren (dat tevens je passie is) door de clubleiding, dan stopt het voor mij. Het druppeltje en de emmer.. ik wil langs deze weg alle supporters, medewerkers, partners en vrijwilligers bedanken voor de fijne jaren samen. Alle spelers en stafleden van doorheen de jaren heen en deze huidige unieke vriendengroep van spelers en stafleden zal ik ook nooit vergeten en kunnen in de toekomst steeds op me rekenen.
We zien elkaar snel op de tribunes en WAAK mee over het DNA van onze club aub. 🔥

Een speciale vermelding voor mijn gezin en een grote dankuwel aan de familie Van Lommel waar ik 5 jaren geleden de club terug mee heb opgestart.

#liersetillidie 💛🖤 #wekomenaltijdterug
#bedanktvoordemooiejaren 😘

Geen vaarwel, maar een tot ziens! 👍

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Dec 06, 2022 10:21 pm

Dat is effe natrappen naar LVT... Dat kan tellen!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Dec 06, 2022 11:35 pm

Volgens mij had die zonder LVT zijn postje niet meer hoor...

Soit we zullen zien wat de toekomst brengt, veel reacties zijn vooral emotioneel en niet rationeel.
Wij komen áltijd terug!

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Dec 06, 2022 11:47 pm

Justhomuch wrote:
Tue Dec 06, 2022 11:35 pm
Volgens mij had die zonder LVT zijn postje niet meer hoor...

Soit we zullen zien wat de toekomst brengt, veel reacties zijn vooral emotioneel en niet rationeel.
2... Seffes gaan er nog een standbeeld maken voor RR...

Carlke

Post by Carlke » Wed Dec 07, 2022 5:00 am

De echte waarheid zullen we nooit kennen de club zal dingen zeggen en roel mischien andere. Al denk ik wel dat roel binnen de club graag gezien is . Ik heb er al paar keer bij gestaan en vond het fijne gast.

Devyd

Post by Devyd » Wed Dec 07, 2022 6:52 am

De laatst overgebleven Samy pion eindelijk de deur uit !
Als teammanager de meest capabele man die ik op het lisp gezien heb .
Maar is te hoog beginnen vliegen door opeens ook mee sportieve beslissingen enzo te nemen , gelukkig ziet Luc dat het tijd is voor verdere profesionalisering .
En kunnen turnmeesters terug turnmeesters zijn .

Had hij een hand in de opstart ? Zeker .
Maar velen zijn ook al gauw vergeten wat er allemaal gebeurt is voor de faling van de club .

Veel succes voor Roel in zijn verdere carriere , en tot op de tribunes , waar supporters horen te staan .

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Dec 07, 2022 9:14 am

Devyd wrote:
Wed Dec 07, 2022 6:52 am
Maar is te hoog beginnen vliegen door opeens ook mee sportieve beslissingen enzo te nemen , gelukkig ziet Luc dat het tijd is voor verdere profesionalisering .

Maar velen zijn ook al gauw vergeten wat er allemaal gebeurt is voor de faling van de club .

Veel succes voor Roel in zijn verdere carriere , en tot op de tribunes , waar supporters horen te staan .
2...Je kan het niet beter verwoorden.

Flor

Post by Flor » Wed Dec 07, 2022 9:29 am

Devyd wrote:
Wed Dec 07, 2022 6:52 am

Mee eens. Wat me wel zorgen baart is dat het binnenskamers rommelt. Als dat een stap naar een verdere professionalisering betekent hoeft dat geen probleem te zijn, maar hopelijk snel duidelijkheid.

Post Reply