SL16 - Lierse K. [02-12-2022]
Re: SL16 - Lierse K. [02-12-2022]
6 op 6 pakken en met een goed gevoel de winterstop in.. alles is dan nog mogelijk...
Ja en we moeten blijven roepen dat het een vliegenvanger is want daar gaat hij echt vertrouwen van krijgen.Devyd wrote: ↑Fri Dec 02, 2022 10:06 pmZeer blij met de 3 punten .
Maar waarom we de 2 de helft niet gewoon vanuit onze eigen sterkte voetballen begrijp ik niet !
Volgens mij is van imschoot nen ongeloofelijke bange wezel , elke keer dat we voor staan moeten we proberen de wedstrijd te controleren .
En laat dat nu net iets zijn wat we niet kunnen .
We hebben al vaak genoeg laten zien dat we wel een match in handen kunnen nemen , maar volgens mij mogen ze ni van den trainer !
Keeper moet eruit gezet worden , kost ons teveel goals .
2de goal staat hij mss al iets te centraal, maar vandaag heeft hij er toch ook een paar goei uitgehaald. En we laten ons daar toch ook iets te makkelijk aftroeven aan de eerste paal
Mag toch vertrekken, ik vind en ben niet de enige dat De Smet een betere doelman is onbegrijpelijk dat die beloftedoelman is, wat een tegenvaller. Volgend jaar verder met Teunkens-De Smet!
Zag er allemaak spectaculair uit , maar heeft al vele meer goals op zijn kap dan dat hem er heeft uitgehaald . De Smet straalde 10 keer meer uit tegen anderlecht dan Delanghe .
Ben de eerste om te zeggen dat je spelers moet laten aanpassen bij een nieuwe ploeg , maar die periode is al lang voorbij he .
De verdediging is al kaas met gaten soms , en dan moet de keeper er staan , en dat is nog te vaak afwezig 35 tegengoals dat is volgens mij ongezien .
Als het erin zit moet het er ook eens uit komen zeker .
Ben de eerste om te zeggen dat je spelers moet laten aanpassen bij een nieuwe ploeg , maar die periode is al lang voorbij he .
De verdediging is al kaas met gaten soms , en dan moet de keeper er staan , en dat is nog te vaak afwezig 35 tegengoals dat is volgens mij ongezien .
Als het erin zit moet het er ook eens uit komen zeker .
Mooie zege die nodig was. Echt geweldig was het niet .moet zeggen zij verdedigen ook enorm zwak net als ons. Nu zie je dat pupe onze beste cv is. Gillekens en raemaekers slecht.
Goed dat we gewonnen zijn, maar die 2de helft heb ik mijn kas zitten opvreten! Ik begrijp echt niet waarom we niet gewoon doorgaan op het elan van de eerste helft en gewoon gaan voor die 1-4 ja zelfs voor de 1-5, dan pas is de wedstrijd dood!
Bij 1-3 moet er maar één stom tegendoelpunt vallen en die gasten geloven er terug 100% in. TVI stop alstublieft met dat stomme controle voetbal want dat brengt ons nodeloos in de problemen. Laat ze gewoon hun spel spelen en doorgaan.
Dat is hetzelfde als bij de hoekschoppen van de tegenstander, we staan nog altijd met 11 in onze backlijn, laat er toch 1 of zelfs 2 vooraan, zodat we onmiddellijk kunnen uitbreken.
Bij 1-3 moet er maar één stom tegendoelpunt vallen en die gasten geloven er terug 100% in. TVI stop alstublieft met dat stomme controle voetbal want dat brengt ons nodeloos in de problemen. Laat ze gewoon hun spel spelen en doorgaan.
Dat is hetzelfde als bij de hoekschoppen van de tegenstander, we staan nog altijd met 11 in onze backlijn, laat er toch 1 of zelfs 2 vooraan, zodat we onmiddellijk kunnen uitbreken.
Mark wrote: ↑Sat Dec 03, 2022 8:22 amGoed dat we gewonnen zijn, maar die 2de helft heb ik mijn kas zitten opvreten! Ik begrijp echt niet waarom we niet gewoon doorgaan op het elan van de eerste helft en gewoon gaan voor die 1-4 ja zelfs voor de 1-5, dan pas is de wedstrijd dood!
Dat de tweede helft niet goed was én dat controlevoetbal ons niet ligt daar ben ik akkoord mee. Maar als je met die smalle kern van max 15 waardige 1b spelers week na week 95 min volle bak gaat, ook als je voorstaat, dan is het op den duur op denk ik. Als je dan zo'n voorsprong hebt moet moet je volgens mij best wel gaan controleren om energie te sparen. Maar dan wel op een goeie manier & daar missen we in de verdediging dan toch 1 ervaren man. ( en nee niet de schuer )
Willen we stappen voorwaarts zetten volgend seizoen moet je achteraan toch iets gaan doen. Voor mij kan alleen pupe mee ! Gillekens krijgt gisteren nog een kans en dan brengt hij dit,heb mij er aan geërgerd. Hij zou toch beter moeten kunnen zou je zeggen. Raemaekers op 2 goede matchen na toch ook de man niet zou ook meer mogen zijn. Keeper dat verhaal kennen we, al vond ik hem gisteren redelijk maar toch moest hij weer een bal lossen die pakbaar was, waar er bijna doelpunt van kwam.aan de doelpunten kan hij mischien weinig aan doen !
Het is vrij simpel wil je volgend meedingen voor de hoofdprijs moet je een snelle flankaanvaller naast Rocha zetten, een nummer 10 eindelijk en vooral een nieuwe centrale as achteraan. Met de huidige centrale verdedigers ga je het nooit redden simpel. Te traag, opbouwend zwak enz. Cijfers liegen nooit 35 tegendoelpunten denk de op 1 na zwakste verdediging.Carlke wrote: ↑Sat Dec 03, 2022 9:39 amWillen we stappen voorwaarts zetten volgend seizoen moet je achteraan toch iets gaan doen. Voor mij kan alleen pupe mee ! Gillekens krijgt gisteren nog een kans en dan brengt hij dit,heb mij er aan geërgerd. Hij zou toch beter moeten kunnen zou je zeggen. Raemaekers op 2 goede matchen na toch ook de man niet zou ook meer mogen zijn. Keeper dat verhaal kennen we, al vond ik hem gisteren redelijk maar toch moest hij weer een bal lossen die pakbaar was, waar er bijna doelpunt van kwam.aan de doelpunten kan hij mischien weinig aan doen !