RWDM - Lierse Kempenzonen [13-04-2019]
RWDM - Lierse Kempenzonen [13-04-2019]
Zaterdag wederom een pittige verplaatsing naar RWDM. Beide ploegen zitten in de hoek waar de klappen vallen. Afgelopen weekend ontglipte de eindronde met mathematische zekerheid aan RWDM, en LK slaagt er maar niet in om de rug te rechten en heeft de eindronde nog niet veilig kunnen stellen.
Ik zak alvast af. Wie nog?
Ik zak alvast af. Wie nog?
Re: RWDM - Lierse Kempenzonen [13-04-2019]
Van de moetes. Misschien recupereren we Smolders?
Het gaat lastig worden. Chance dat RWDM niet meer voor die promotie kan gaan.
Het gaat lastig worden. Chance dat RWDM niet meer voor die promotie kan gaan.
ja ik ga ook naar erwdm en met geen goed gevoel. smolders en delorge zeer waarschijnlijk niet fit. dus weer met noodverdedeging.
Delorge is wel echt een aanwinst als die fit is, das het goeie nieuws. Jammer genoeg nog niet veel plezier aan gehad. Wel eentje waar we mogelijks in de toekomst nog langs de kassa voor passeren.
Tis met een bang hartje, dit weekend. Ik hoop dat we de rug kunnen rechten maar ik vrees ervoor dat we op een week tijd de rug niet kunnen rechten. Dat wil niet zeggen dat we daar sowieso punten gaan laten liggen, maar met een verdediging die in de lappenmand ligt en vooraan weinig vertrouwen..
Tijd voor Marvin om op te staan. Wel moeilijk voor hem, hij moest in Luik de bal soms rond de middenstip komen opeisen.
Tijd voor Marvin om op te staan. Wel moeilijk voor hem, hij moest in Luik de bal soms rond de middenstip komen opeisen.
Ergens houdt het wel steek. Marvin kan een bal bijhouden en heeft een goeie pass in huis. Probleem is dat de rest wel goed moet lopenEric wrote: ↑Tue Apr 09, 2019 8:48 amTis met een bang hartje, dit weekend. Ik hoop dat we de rug kunnen rechten maar ik vrees ervoor dat we op een week tijd de rug niet kunnen rechten. Dat wil niet zeggen dat we daar sowieso punten gaan laten liggen, maar met een verdediging die in de lappenmand ligt en vooraan weinig vertrouwen..
Ik kijk er naar uit. RWDM is een mooie cultclub en dat stadion ziet er ook niet slecht uit. Alles om er een intense voetbalavond van te maken. Zijn al onze tickets al de deur uit?
Benieuwd waar ze onze supporters ginds gaan steken. Ik hoop dat RWDM niet op volle kracht gaat aantreden. Ze hebben eigenlijk niks meer om voor te strijden, en als we deze overwinning niet halen komt Boom iets te dicht in onze nek hijgen.
Als je die kern van RWDM bekijkt: toch geen al te grote namen. Straf dat die al bij al een behoorlijk seizoen gedraaid hebben. Jammer dat Binst er niet heeft kunnen doorbreken.
Een supportersboycot komende zaterdag bij RWDM...
https://www.sudinfo.be/id112571/article ... -le-lierse
https://www.sudinfo.be/id112571/article ... -le-lierse
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.