Lierse - Virton [27-11-2022]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Justhomuch
Re: Lierse - Virton [27-11-2022]

Post by Justhomuch » Mon Nov 28, 2022 10:26 am

We kunnen niet alles op de ref blijven steken, we zitten gewoon in een mindere periode, zoals elk seizoen het geval geweest is. Ik verwacht wel een 6/6 tegen die belofteploegen of we staan volgend seizoen gewoon terug in amateur te kloten
Wij komen áltijd terug!

Mark

Post by Mark » Mon Nov 28, 2022 11:06 am

Kunnen het inderdaad niet op de ref blijven steken.
Moet de wedstrijd nog terug bekijken op TV, in het stadion kon ik niets zeggen van die rode kaart daar het aan de overzijde gebeurde.
En ja we zitten duidelijk in een mindere periode, kijk maar naar Rocha, de eerste 5 wedstrijden scoorde hij met zijn ogen dicht, nu lukt het niet meer. Niet dat we geen kansen creëren, die zijn er wel degelijk, maar daar waar de bal er vroeger inging zit er nu altijd een voet, been of rug in de weg.
Wel vond ik dat er gisteren na de 1-0 voorsprong te weinig grinta en duelkracht was, er werd voor mij niet hard genoeg gevochten voor de bal.
Bij ons op tribune 1 werd er zelfs getrokken en geduwd tussen voor en tegenstanders van TVI na de wedstrijd !
Zoals jullie weten ben ik zelf ook geen fan van TVI, maar tot nu toe wil ik hem niets verwijten, het enige wat ik anders zou doen is Jarno in doel zetten. Ondanks dat Maxime gisteren enkele mooie reddingen deed, was hij onzeker bij het 2de doelpunt, voor mij straalt hij gewoon te weinig vertrouwen uit naar de verdediging. Ik had gisteren misschien ook met Poelmans ipv Gillekens gespeeld, vond Gillekens gisteren echt niet goed.
Als je naar ons programma kijkt weet je dat het moet keren of we spelen de playdowns.
Ik ben wel niet zo pessimistisch en zie ons er wel inblijven. Maar 10 wedstrijden tegen: Beveren, Beerschot, RWDM, Lommel of Deinze is een groot verschil met 10 tegen Virton, Jong Genk, SL16, Dender en Club Next.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Nov 28, 2022 1:55 pm

Ik lees' we kunnen het niet op de arbitrage blijven steken' maar het is wel een gegeven dat die arbitrage LK al minstens 6-8 punten heeft gekost en nog niet 1 keer het gunstig gezind is geweest... Daardoor sta je nu niet aan de leiding en safe voor die top zes maar net voor de zevende plek. Dat is wel de harde realiteit, de top zes had allang veilig geweest zonder de arbitrage! Haalt LK geen top zes kan je VI of de clubleiding niks verwijten integendeel en je weet ik ben geen fan van VI maar eerlijk is eerlijk. Ik kijk nu al uit naar vrijdag in Luik nl welke fratsen gaat men nu weer moeten ondergaan....

KRKN

Post by KRKN » Mon Nov 28, 2022 2:09 pm

We zitten even in de hoek waar de klappen vallen. Zo'n dingen gebeuren. Ik lees hier wel dingen als 'erin blijvend. Dan hoop ik dat het over de top 6 gaat, want degraderen doen we absoluut niet dit seizoen.

Virton was echt het zwakste dat ik dit jaar al gezien heb. Met 11 man halen we daar altijd drie punten, dus frustrerend dat het zo loopt.

Nu: gezien ons programma moeten er de komende weken wel wat punten te rapen vallen. Zo zie je maar, op een paar weken kan positiviteit weer helemaal keren. Gelukkig kunnen we er binnen drie weken weer helemaal staan.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Nov 28, 2022 2:33 pm

Top zes? Vergeet dit aub, daar gaan anderen over beslissen! Hebben jullie nu nog niet genoeg gezien dit seizoen??? Genk, RWDM, Beveren, Deinze, Virton en bvb Anderlecht. Het rijtje zal de volgende weken-maanden enkel nog maar langer worden en daar sta je dan als trainer en bestuur! Iedere club zal wel eens door de arbitrage punten verliezen maar meestal wordt dit dan gecompenseerd op het einde van de rit maar dit is een ander verhaal... Wanneer gaat het bestuur eens hier een punt van maken? Of blijft het toekijken? Voor de club gaat dit financiële gevolgen hebben spelen voor veel volk en kassa kassa tegen RWDM-Beerschot-Beveren oa of voor 500 man tegen de belofteploegen en Virton reken maar uit! Gelukkig worden de punten niet gehalveerd of je kwam nog in dikke problemen.

Fiero67

Post by Fiero67 » Mon Nov 28, 2022 4:00 pm

ozzy105 wrote:
Mon Nov 28, 2022 2:33 pm
Top zes? Vergeet dit aub, daar gaan anderen over beslissen! Hebben jullie nu nog niet genoeg gezien dit seizoen??? Genk, RWDM, Beveren, Deinze, Virton en bvb Anderlecht. Het rijtje zal de volgende weken-maanden enkel nog maar langer worden en daar sta je dan als trainer en bestuur! Iedere club zal wel eens door de arbitrage punten verliezen maar meestal wordt dit dan gecompenseerd op het einde van de rit maar dit is een ander verhaal... Wanneer gaat het bestuur eens hier een punt van maken? Of blijft het toekijken? Voor de club gaat dit financiële gevolgen hebben spelen voor veel volk en kassa kassa tegen RWDM-Beerschot-Beveren oa of voor 500 man tegen de belofteploegen en Virton reken maar uit! Gelukkig worden de punten niet gehalveerd of je kwam nog in dikke problemen.
Na 100x dezelfde lijst herhaald te hebben, heb je ondertussen je punt wel gemaakt denk ik. We hebben het begrepen, Ozzy, het ligt aan de scheidrechterlijke dwalingen.
Maar akkoord, ze spelen zeker hun rol. Langs de andere kant hebben we toch wel bepaalde zaken zelf mee in de hand - denk ik dan.

polydor

Post by polydor » Mon Nov 28, 2022 10:17 pm

Het gedrag van sommige 'supporters' op tribune 1 is ongehoord.
Ik begrijp niet wat er leuk aan kan zijn om je eigen trainer en spelers telkens opnieuw de grond te willen inboren.

De roepen en tieren is echt marginaal: ik zat wat verder met enkele gelegenheidssupporters. Plaatsvervangende schaamte...
Gezien de gezegende leeftijd waarop sommige zich bevinden, kan er nog amper sprake zijn van een slechte opvoeding (als jongeren iets uitsteken, ligt het meestal daaraan...) maar om aangeboren en voldragen idiotie.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Nov 29, 2022 6:41 am

polydor wrote:
Mon Nov 28, 2022 10:17 pm
Ik begrijp niet wat er leuk aan kan zijn om je eigen trainer en spelers telkens opnieuw de grond te willen inboren.

De roepen en tieren is echt marginaal: ik zat wat verder met enkele gelegenheidssupporters. Plaatsvervangende schaamte...
Gezien de gezegende leeftijd waarop sommige zich bevinden, kan er nog amper sprake zijn van een slechte opvoeding (als jongeren iets uitsteken, ligt het meestal daaraan...) maar om aangeboren en voldragen idiotie.
Schijnt dat tvi ze de volle laag heeft gegeven?
Wij komen áltijd terug!

Flor

Post by Flor » Tue Nov 29, 2022 10:39 am

Justhomuch wrote:
Tue Nov 29, 2022 6:41 am
polydor wrote:
Mon Nov 28, 2022 10:17 pm

Schijnt dat tvi ze de volle laag heeft gegeven?
Man man. Ongehoord. Mensen lijken in een voetbalstadion toch vaak hun verstand te verliezen.

Carlke

Post by Carlke » Wed Nov 30, 2022 5:10 am

Hed de beelden nog eens gezien en vind nier dat we het op ref moeten steken. Eerste pen pupe schrikt er zelf van, dat hij gefloten word.rode kaart kom seg altijd rood , stel dat hij op die wijze hakim raakt dan speelt hij niet meer dit jaar. Als dat op speler van ons is zeggen we dat het rood is.eerlijk blijven gasten !

Post Reply