3e Amateur
Re: 3e Amateur
Aangezien ik niet weet wie het was ga ik dat ook niet doen Martine, Ik ben van mening dat wie A zegt om iemand in een slecht daglicht te stellen best ook B zegt.
- Justhomuch
Idd...
Wij komen áltijd terug!
heb niks tegen u hoor saki, en ook niet tegen lyra lierse, maar heb indruk dat er meer haat is van lyra lierse naar kempenzonen als omgekeerd. ook al horen zeggen dat er in berlaar liedjes gezongen worden tegen lierse k,. maar na alles gefeliciteerd met de zege nu is de eindronde een feit. hoe word die gespeeld?
Carl,Carlke wrote: ↑Sun Apr 07, 2019 9:58 pmheb niks tegen u hoor saki, en ook niet tegen lyra lierse, maar heb indruk dat er meer haat is van lyra lierse naar kempenzonen als omgekeerd. ook al horen zeggen dat er in berlaar liedjes gezongen worden tegen lierse k,. maar na alles gefeliciteerd met de zege nu is de eindronde een feit. hoe word die gespeeld?
Laat mij duidelijk zijn ik ben niet tegen Kempenzonen laat staan dat ik iets tegen mensen op dit forum heb

Ik heb niet de indruk dat er bij LL veel pertinente LK haters zitten.
Het is wel zo dat er van tijd is een lied gezongen wordt tégen de kempenzonen, hoeft dit voor mij?
Verre van.
Liedjes? Wie maalt daar over? Het gaat wel veel verder dan dat.
ja martine, ik weet ook niet wat er gebeurd is net als saki,dus spreek mij hier niet over uit. ik wilde alleen maar zeggen dat de haat het meeste van een kant komt. en saki ik geloof u hoor 

Heb wel het idee dat er heel veel gekapt wordt op het LK kamp, maar of dat nu proportioneel een groot deel is kan ik echt niet inschatten.Saki wrote: ↑Sun Apr 07, 2019 10:02 pmCarl,Carlke wrote: ↑Sun Apr 07, 2019 9:58 pmheb niks tegen u hoor saki, en ook niet tegen lyra lierse, maar heb indruk dat er meer haat is van lyra lierse naar kempenzonen als omgekeerd. ook al horen zeggen dat er in berlaar liedjes gezongen worden tegen lierse k,. maar na alles gefeliciteerd met de zege nu is de eindronde een feit. hoe word die gespeeld?
Laat mij duidelijk zijn ik ben niet tegen Kempenzonen laat staan dat ik iets tegen mensen op dit forum heb.
Ik heb niet de indruk dat er bij LL veel pertinente LK haters zitten.
Het is wel zo dat er van tijd is een lied gezongen wordt tégen de kempenzonen, hoeft dit voor mij?
Verre van.
Gefeliciteerd met het behalen van de eindronde! Gaat het lukken om Peffer te houden? Die kan bij eventuele promotie een meerwaarde zijn, ook op hoger niveau.
Bedankt, we zijn content dat we de eindronde hebben gehaald, sinds gisteren hebben we ook een nieuwe trainer.
Wat betreft Pfeffer, hij is prof dus moest hij geen nieuw contract krijgen en hij ziet het zitten om bij ons (liefst in 2e amateur) te komen spelen...Dan is hij zeker welkom, ik maak mij echter weinig illusies die jongen kan gerust in 1e amateur mee.
Alles over de nieuwe trainer:
https://lyralierse.be/nieuws/patrick-va ... ra-lierse/
Wat betreft Pfeffer, hij is prof dus moest hij geen nieuw contract krijgen en hij ziet het zitten om bij ons (liefst in 2e amateur) te komen spelen...Dan is hij zeker welkom, ik maak mij echter weinig illusies die jongen kan gerust in 1e amateur mee.
Lijkt me een behoorlijke keuze. Had misschien verwacht dat ze die keuze pas later gingen communiceren maar eigenlijk niks mis mee.Saki wrote: ↑Wed Apr 10, 2019 9:58 amBedankt, we zijn content dat we de eindronde hebben gehaald, sinds gisteren hebben we ook een nieuwe trainer.
Wanneer zijn de tegenstanders van de eindronde bekend?
Zal pas op het einde van de competitie zijn (over 3 -4) weken.
Aangezien men in de amateurreeksen de ploeg voor juni grotendeels gevormd moet hebben ( is daar blijkbaar standaard) is het bekendmaken van de trainer op dit moment van groot belang.
Voor bepaalde spelers is de trainer naast de centen en het publiek doorslaggevend.
Aangezien men in de amateurreeksen de ploeg voor juni grotendeels gevormd moet hebben ( is daar blijkbaar standaard) is het bekendmaken van de trainer op dit moment van groot belang.
Voor bepaalde spelers is de trainer naast de centen en het publiek doorslaggevend.