K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Re: K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Nog 1400 zitjes beschikbaar...
Echt ongezien vind ik. Dit is vér boven wat ik verwachtte. Dan zijn we op weg naar 9000?
Niet correct, nog 8 plaatsen om precies te zijn.
Maar ik denk dat (buiten de P-vakken) naar een zo goed als uitverkocht Lisp gaan... en als ik lees dat er in de P-vakken nog mensen vanuit de Business seats zullen plaatsnemen...
Ik vind het ook geweldig om te lezen dat mensen op facebook wanhopig op zoek zijn naar tickets voor den berg.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik denk dat we niet ver van de 10000 zullen eindigen.
Zoals ik hierboven geschreven heb zijn er normaal, zonder de P-v1kken 11129 verkoopbare plaatsen.
We weten dat er geen tickets verkocht zijn voor J2 (238), we weten ook dat ze waarschijnlijk niet alle staanplaatsen (2932) verkocht hebben en ook de 1875 plaatsen voor Anderlecht zullen ze niet allemaal verkocht hebben.
Zoals ik hierboven geschreven heb zijn er normaal, zonder de P-v1kken 11129 verkoopbare plaatsen.
We weten dat er geen tickets verkocht zijn voor J2 (238), we weten ook dat ze waarschijnlijk niet alle staanplaatsen (2932) verkocht hebben en ook de 1875 plaatsen voor Anderlecht zullen ze niet allemaal verkocht hebben.
Last edited by Mark on Tue Nov 08, 2022 4:12 pm, edited 1 time in total.
Stel je nu nog even voor dat we die nekken uitschakelen. Het dak eraf dan.
Ik denk dat vanaf mensen een ticket in hun winkelmand hebben, het als 'verkocht' in de teller staat. Als ze dan niet op tijd afrekenen, komt het terug vrij. VandaarBerrem wrote: ↑Tue Nov 08, 2022 2:35 pmNiet correct, nog 8 plaatsen om precies te zijn.
Maar ik denk dat (buiten de P-vakken) naar een zo goed als uitverkocht Lisp gaan... en als ik lees dat er in de P-vakken nog mensen vanuit de Business seats zullen plaatsnemen...
Ik vind het ook geweldig om te lezen dat mensen op facebook wanhopig op zoek zijn naar tickets voor den berg.
9.000 tickets verkocht lees ik op FB. Wat daar allemaal bij zit weet ik niet.
Belangrijk voor donderdag: niet te snel op achterstand komen. Moeten niet doldwaas naar voren trekken. Laat het maar lang spannend blijven.
2KRKN wrote: ↑Tue Nov 08, 2022 4:18 pmIk denk dat vanaf mensen een ticket in hun winkelmand hebben, het als 'verkocht' in de teller staat. Als ze dan niet op tijd afrekenen, komt het terug vrij. VandaarBerrem wrote: ↑Tue Nov 08, 2022 2:35 pmNiet correct, nog 8 plaatsen om precies te zijn.
9.000 tickets verkocht lees ik op FB. Wat daar allemaal bij zit weet ik niet.
Belangrijk voor donderdag: niet te snel op achterstand komen. Moeten niet doldwaas naar voren trekken. Laat het maar lang spannend blijven.
Voor mij met verlengingen en dan kwalificatie met strafschoppen (niet goed voor mijn hart )
Heb net op facebook gezien dat ze een nieuwe sjaal hebben half Lierse half Anderlecht
Sorry hoor maar dat is er ver over, vroeger, meer dan 10 jaar geleden, was Anderslecht nog een grote ploeg maar nu stelt dat niet veel meer voor !
Ze hebben trouwens maar 3 sterren (ik logeer altijd in 5 sterren) dus ik zal nog wel 10 jaar wachten totdat we in de champions league tegen Bayern spelen (dat zijn 5 sterren) dan mogen ze er eentje maken half Lierse half Bayern die wil ik echt wel !
Sorry hoor maar dat is er ver over, vroeger, meer dan 10 jaar geleden, was Anderslecht nog een grote ploeg maar nu stelt dat niet veel meer voor !
Ze hebben trouwens maar 3 sterren (ik logeer altijd in 5 sterren) dus ik zal nog wel 10 jaar wachten totdat we in de champions league tegen Bayern spelen (dat zijn 5 sterren) dan mogen ze er eentje maken half Lierse half Bayern die wil ik echt wel !