K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Re: K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Ticket teller staat op 3500 verkochte tickets.
Denk dat 7000 haalbaar is.
Denk dat 7000 haalbaar is.
Match wordt uitgezonden, commentaar van Filip Joos. Hopelijk kunnen we laten zien dat we springlevend zijn!
Iemand een update van # tickets verkocht?
Momenteel bijna 4.000 (zonder business, voorbehouden vakken eretribune en uitfans). We zullen dus vermoedelijkf al rond de 5.000 zitten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Toen ik daarstraks kaarten ging halen , dan waren er blijkbaar 4700 verkocht
Afgaande op die 4700 gaan we eindigen op een 6000 denk ik. Is dik oké hoewel ik om eerlijk te zijn toch richting 8k had gehoopt. Als ik me niet vergis was er vorig jaar tegen beveren ook 5500 man.
Met één belangrijk verschil: tegen Beveren was er de ticket actie voor abonnees. Dit zijn allemaal mensen die een ticket kopen.
Ik denk overigens dat we vlot over de 6.000 zullen gaan omwille van een aantal zaken: bezoekers moeten er nog bij, je merkt dat de laatste week van de verkoop ingaat want het aantal verkochte tickets/dag gaat serieus omhoog en loketten zullen ook nog open zijn.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”