RWDM - Lierse K. [30-10-2022]
Re: RWDM - Lierse K. [30-10-2022]

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik volg je redenering. Niet teveel risico pakken of het is weer opendeurdag.- Elio - wrote: ↑Mon Oct 24, 2022 4:08 pmLaat ons maar gewoon weer met één spits spelen.
Vekemans deed dat goed gisteren, en die jongen gaat zijn kansen nog krijgen, maar ik opteer toch voor Rocha.
Walbrecq is leuk als je balbezit hebt, maar ik zou hem niet zetten in Molenbeek.
Een punt zou mooi zijn.
Als je hoge druk naar voor zet , hoef je u niet in te graven, gewoon ons spel spelen en mes tussen de tanden .
- Justhomuch
Met onze kern een beetje naief denk ik, kijk gewoon al naar het verschil in budget. Als't zo simpel was kwam elke ploeg gewoon aanvallen he

Wij komen áltijd terug!
De zenuwen beginnen stilaan te komen. Hopelijk zitten ze niet al met hun kopje bij Anderlecht want de komende twee matchen zijn toch wel erg belangrijk. Ben hopelijk op tijd terug thuis om het toch op TV te kunnen volgen.
Half 2 vertrekt busje nog maar mijn 2 de verplaatsing, dit seizoen, hopelijk beter als in genk toen !
Uitgaan van eigen kracht. Challouk word weer de man om in het oog te houden! Een puntje zou mooi zijn. RWDM moet komen daar schuilt de kans.... Hopelijk een betere Tabekou.
Ondanks zijn mindere doen blijft het een wapen , lag toch weer aan de basis van doelpunt tegen lommel
1-0 al rarara onze kleine kwelduiveltje...