RWDM - Lierse K. [30-10-2022]
RWDM - Lierse K. [30-10-2022]
Komend weekend trekken we als leider naar RWDM om daar de heenronde af te sluiten. Misschien wel één van de moeilijkste affiches die we dit jaar treffen.
Wie zakt er af?
Wie zakt er af?
Re: RWDM - Lierse K. [30-10-2022]
Ik kan er niet bij zijn. Ik ga er vanuit dat TVI met dezelfde 11 gaat starten.
Ik niet, ik denk dat hij Vekemans zal laten staan. Soit na gisteren die sterke prestatie is de verplaatsing naar RWDM in feite pure bonus. Ik denk dat dat wel eens een pak rammel kan geven & dat zou eigenlijk zelfs gewoon logisch zijn.
Denk dat we ginds gewoon heel blij mogen zijn met een punt. Alles is bonus (en met die insteek moeten we ook naar daar gaan).
Daarna wacht ons Jong Genk, waar we echt wel revanche moeten halen.
Ben ingeschreven idd denk ook lastigste verplaatsing punt zou geweldig zijn !
Ik hoop dat er gestart wordt met Vekemans naast Rocha zoals gisterenavond en Walbrecq ipv Tabekou... Zou meer dan terecht zijn! Met een puntje tevreden opletten voor Challouk en de omschakeling dat zijn de sterke punten van de Brusselaars.
Laat ons maar gewoon weer met één spits spelen.
Vekemans deed dat goed gisteren, en die jongen gaat zijn kansen nog krijgen, maar ik opteer toch voor Rocha.
Walbrecq is leuk als je balbezit hebt, maar ik zou hem niet zetten in Molenbeek.
Een punt zou mooi zijn.
Vekemans deed dat goed gisteren, en die jongen gaat zijn kansen nog krijgen, maar ik opteer toch voor Rocha.
Walbrecq is leuk als je balbezit hebt, maar ik zou hem niet zetten in Molenbeek.
Een punt zou mooi zijn.
Ieder zijn mening Elio maar met een tweede aanvaller zet je meer druk op hun verdediging en geef je meer ruimte aan Rocha. Je riskeert anders dat Rocha weer eenzaam en alleen op een eiland komt te staan tov 2-3 verdedigers! Walbrecq zou ik toch laten starten ipv een Tabekou die de laatste 4 matchen weinig of niks brengt en bijwijlen egoïstisch is voor doel! Walbrecq heeft mij nog nooit ontgoocheld integendeel. Heeft een actie en harde werker en pakt toch zijn goaltje mee wanneer hij de kans krijgt!- Elio - wrote: ↑Mon Oct 24, 2022 4:08 pmLaat ons maar gewoon weer met één spits spelen.
Een punt zou mooi zijn.
- Justhomuch