Lierse K. - Lommel [23-10-2022]
- Justhomuch
Re: Lierse K. - Lommel [23-10-2022]
Aanwezig! Idd een rotuur, oktoberfest achter den berg trouwens!
Wij komen áltijd terug!
Ik denn dat we alleen eerste kunnen worden bij winst, let's go!
Wat een match. Wat een weerbaarheid. Wat een supporters.
Dit is puur genieten boys. Heel de week alleen op nr.1 en een kloofje voor de top 6.
Dit is puur genieten boys. Heel de week alleen op nr.1 en een kloofje voor de top 6.
Toch een niet te beste tweede helft het had nog kunnen mislopen met die 3 kansen waaronder 1 keer paal, 1 keer deklat en de redding van de keeper.... Weer een barslechte match van Tabekou voor de vierde keer op rij en mocht weer 80 minuten spelen. De wissel Gillikens begreep ik niet goed rare wissel men speelde de laatste minuten met 3 CV Pupe-Raamaekers-Gillikens... Wat heeft Walbrecq misdaan? Nog dit de arbiter had ook zijn beste dag niet Lommel had bij de rust al met 10 moeten staan. Lemoine mag heel blij zijn dat hij geen tweede kaart kreeg. Na de rust werd geel-zwart een zuivere strafschop onthouden na fout van dezelfde Lemoine. Zal veel veel veel beter moeten volgende week op Molenbeek! Ben ik de enige die vind dat de doelman niet vrijuit ging bij de Limburgse goal?
Keeper gaat idd in de fout ,maar ook laes die duel verliest, maar grootste blunder scheids en lijnrechter 2 meter buitenspelozzy105 wrote: ↑Sun Oct 23, 2022 10:49 pmToch een niet te beste tweede helft het had nog kunnen mislopen met die 3 kansen waaronder 1 keer paal, 1 keer deklat en de redding van de keeper.... Weer een barslechte match van Tabekou voor de vierde keer op rij en mocht weer 80 minuten spelen. De wissel Gillikens begreep ik niet goed rare wissel men speelde de laatste minuten met 3 CV Pupe-Raamaekers-Gillikens... Wat heeft Walbrecq misdaan? Nog dit de arbiter had ook zijn beste dag niet Lommel had bij de rust al met 10 moeten staan. Lemoine mag heel blij zijn dat hij geen tweede kaart kreeg. Na de rust werd geel-zwart een zuivere strafschop onthouden na fout van dezelfde Lemoine. Zal veel veel veel beter moeten volgende week op Molenbeek! Ben ik de enige die vind dat de doelman niet vrijuit ging bij de Limburgse goal?
Arbitrage was zwak vanavond. Nog dit best wat sfeer en volk vanavond en dit voor een zondagavond match!Carlke wrote: ↑Sun Oct 23, 2022 11:32 pmKeeper gaat idd in de fout ,maar ook laes die duel verliest, maar grootste blunder scheids en lijnrechter 2 meter buitenspelozzy105 wrote: ↑Sun Oct 23, 2022 10:49 pmToch een niet te beste tweede helft het had nog kunnen mislopen met die 3 kansen waaronder 1 keer paal, 1 keer deklat en de redding van de keeper.... Weer een barslechte match van Tabekou voor de vierde keer op rij en mocht weer 80 minuten spelen. De wissel Gillikens begreep ik niet goed rare wissel men speelde de laatste minuten met 3 CV Pupe-Raamaekers-Gillikens... Wat heeft Walbrecq misdaan? Nog dit de arbiter had ook zijn beste dag niet Lommel had bij de rust al met 10 moeten staan. Lemoine mag heel blij zijn dat hij geen tweede kaart kreeg. Na de rust werd geel-zwart een zuivere strafschop onthouden na fout van dezelfde Lemoine. Zal veel veel veel beter moeten volgende week op Molenbeek! Ben ik de enige die vind dat de doelman niet vrijuit ging bij de Limburgse goal?
Match begint goed zetten hoog druk en spelen mooi voetbal, rocha mist goede kans. De 0-1 schande 2 meter buitenspel.dan zwaar omweer en komen we goed weg tijdens de vele wind ineens bal op de paal. Na de regenpauze jawartte mooi ingestudeerd zou ik zeggen die vrije trap. Ook schouterden maakt er mooie. Leuk voor vekemans dat hij ook scoort. 2 de helft spelen we het rustig uit. Lommel kwam dicht bij de 3-2. Maar ik denk moest die vallen wij er 4 de zouden maken moesten ze meer gaan aanvallen.deze zege was nodig wanr nu heel moeilijke uitmatch !
Al de zageventen ten spijt... we staan toch maar mooi op nummer 1 na de (bijna) eerste helft van de reguliere competitie. En dat met één van de kleinste budgetten van de reeks.
Geef aub Pupe snel een contractverlenging voor 3j: sterk in duel, goet uitvoetballen en speelt echt met een hart voor de ploeg. Rocha vandaag ook enorm sterke als aanspeelpunt. Verder is thibaut een echte kapitein: scoort, eerste aanjager en laat de ploeg draaien.
Verder ook een pluim voor de spionkop, er viel amper en stilte in het stadion.
En nu, zonder complexen naar Molenbeek! Ik ben present!
Geef aub Pupe snel een contractverlenging voor 3j: sterk in duel, goet uitvoetballen en speelt echt met een hart voor de ploeg. Rocha vandaag ook enorm sterke als aanspeelpunt. Verder is thibaut een echte kapitein: scoort, eerste aanjager en laat de ploeg draaien.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Amen. Ik had me voorbereid op een heel gezapige pot zondagavondvoetbal, maar:Axassin wrote: ↑Sun Oct 23, 2022 11:49 pmAl de zageventen ten spijt... we staan toch maar mooi op nummer 1 na de (bijna) eerste helft van de reguliere competitie. En dat met één van de kleinste budgetten van de reeks.
- Wat een effort met die chalet achter Den Berg. Echt geslaagd.
- Nog best wat volk gezien het uur.
- Wat een machtige eerste helft: dominant en druk naar voren. Die tegengoal kwam echt op een bijzonder lastig moment (en leek me meters buitenspel), maar wat een reactie.
- Sfeer! Dat onweer had ook best iets heroïsch