Lierse K. - Lommel [23-10-2022]
Lierse K. - Lommel [23-10-2022]
Komende zondag sluiten we thuis speeldag 10 af, en dat tegen rechtstreekse concurrent Lommel.
Geen gemakkelijke, maar eigenlijk moet je thuis de drie punten pakken tegen hen. Ik ben alvast van de partij! Wie nog?
Geen gemakkelijke, maar eigenlijk moet je thuis de drie punten pakken tegen hen. Ik ben alvast van de partij! Wie nog?
Re: Lierse K. - Lommel [23-10-2022]
Rotuur, zal wel niet veel volk op af komen, maar normaal ben ik er.
Zijn de loketten open? Ik koop nog altijd liefst gewoon daar mijn ticket.
Laatste match met gesloten loketten, denk ik
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ticketactie: abohouders mogen iemand uitnodigen.
Ik ben toch wel heel benieuwd naar deze. Ik zou graag Schouterden uit de ploeg zien verdwijnen. Die zijn rendement vind ik persoonlijk te laag. De drie punten zouden wel echt een hele goeie zaak zijn met oog op PO1.
Ik vermoed dat Lommel echt met het mes tussen de tanden naar het Lisp gaat komen, nadat ze door die scheidsrechterlijke dwaling puntenverlies hebben geleden. Als coach gebruik je dat sowieso om je ploeg op te naaien. Eindelijk eens scherp starten dus aub!
Matchday! Ondanks het rotuur toch hopelijk aardig wat volk. Het gaat nodig zijn.