Virton - Lierse K. [15-10-2022]
Re: Virton - Lierse K. [15-10-2022]
Wilde eerst mee reizen maar ga zondag al naar ajax exelsior zien !
Zou Libert eens graag zien starten in Virton op het middenveld, tijd dat hij eens een eerlijke kans krijgt! Begrijp niet waarom die nog niet een kans heeft gekregen terwijl sommigen maar mogen blijven aanmodderen.
Weet ge wat blijft aanmodderen? Uw gezaag.
Als ge libert hebt zien spelen tegen racing mechelen, een ploeg uit 4de klasse nota bene, dan hebt ge gezien dat die qua niveau een stuk van het 1ste elftal staat. Ahnee wacht... die match gaven ze niet op tv.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Libert was een van de betere bij Molenbeek. Kan zowel rechtsachter als op het middenveld ballen als ik dan zie welk niveau spelers als Tarfi-Brebels en GDS maar halen... Waarom is men die dan gaan halen voor 3 jaar? Ik vond dat verdorie een goede transfer, je moet spelers ook het vertrouwen en vooral speelminuten geven he... Waarom ook eens niet de jonge Limbombe brengen ik vond die twee seizoenen geleden een van de weinige lichtpunten bracht snelheid enz..
Ozzy praat alsof hij elke training bezoekt. Met hoe spelers enkele jaren terug speelden zijn we nu niets vriend.
Iedereen aanwezig neem ik aan?
Voor de buis wel... Hopelijk nu eens geen slap begin, wat meer agressie...
Zwak zwak zwak Tommeke kan er weer 3 vervangen PDS zwak, Tabekou zwak, GDS zwak en Pupe tja met wat was die daar weer bezig? Vervangen VI vervangen.
Triestig triestig triestig....