K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Re: K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Heel pittig, maar wel een goeie datum voor Anderlecht met de feestdag erna. Vandaag m'n ticket kopen!Mark wrote: ↑Tue Oct 04, 2022 10:17 amWedstrijd gaat door op donderdag 10 november om 20.45 uur
Heeft misschien te maken met uitzending op één of andere tv-zender?
Wedstrijd ervoor op zondag 06 november om 20 uur: Lierse-Jong Genk
Wedstrijd erna: op zondag 13 november om 16 uur: Lierse-Beveren
Dus 3 thuiswedstrijden op 7 dagen !!!
Had geen rekening gehouden met de feestdag van 11/11, is dan inderdaad een heel goede dag en laat uur is dan geen probleem !
Een blik op het ticketplatform leert ons dat - met nog een maand te gaan - de ticketverkoop toch al aardig loopt. Denk echt dat we voor een record(je) kunnen gaan.
Iemand een idee of de loketten open zullen zijn?
Wij zullen weer bus inlegge omdat de vraag vanuit rijkevorsel, oostmalle... zeer groot is
Super, goed bezig gasten! Zijn dit voornamelijk mensen die vroeger op eigen houtje uit jullie regio kwamen of zien jullie ook nieuwe supporters aansluiten?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik ben zelf afkomstig van Oostmalle. Er zijn daar zelf altijd veel supporters geweest die de laatste periode onder Maged en na het faillissement agehaakt zijn. Maar ik denk dat de perceptie rond ons project toch aan het veranderen is, plus dan de betere resultaten zorgen er voor dat al dat volk stilletjesaan de weg terug vindt richting Lier. Hopelijk trekt dat ook een nieuwe generatie van die kanten aan.
Ook het stagneren van Lyra-Lierse laatste tijd helpt wel een beetje denk ik. Zie maar naar die sc lisp gere bij die toch ook wat oud volk terug heeft gebracht.
Ook het stagneren van Lyra-Lierse laatste tijd helpt wel een beetje denk ik. Zie maar naar die sc lisp gere bij die toch ook wat oud volk terug heeft gebracht.
Wij waren met de heropstart me 6 abonnees in rijkevorsel oostmalle, en wij legde wel eens een bus in zonder dat we sc waren tot ze vroegen of we er 1 wilde opstarten aan ons kanten. Nu we dit gedaan hebbe zitte we met 17 abbos in het l vak en veel mensen die nog nooit in lier waren geweest, nu tegen dender hadde we enkelingen bij die al 5 jaar niet meer mee waren geweest en zoeke terug meer mee te komen. Wij hebben trouwens ook meer mense die intresse hebben in busritten jaar het lisp dan awaydays echt gek
Ik woon zelf 11 jaar in oostmalle nu en idd vroeger reed er veel volk van oostmalle en sintjozef rujlevorsel naar lier ook wel veel sympathisanten maar van die sympathisanten zijn er ku toch enkele die een abo gekocht hebbenXDV1906 wrote: ↑Wed Oct 12, 2022 4:54 pmIk ben zelf afkomstig van Oostmalle. Er zijn daar zelf altijd veel supporters geweest die de laatste periode onder Maged en na het faillissement agehaakt zijn. Maar ik denk dat de perceptie rond ons project toch aan het veranderen is, plus dan de betere resultaten zorgen er voor dat al dat volk stilletjesaan de weg terug vindt richting Lier. Hopelijk trekt dat ook een nieuwe generatie van die kanten aan.