Grasmat
Grasmat
Kan men het akkoord met Antwerp niet herzien.
En de beloften van Antwerp in het complex van Oosterwijk laten spelen zodat onze grasmat gespaard wordt en ook na de winter, tijdens de playoffwedstrijden nog bespeelbaar is.
Vgls mij voldoet het stadion in Oosterwijk aan de normen van 1ste Nationale.
En de beloften van Antwerp in het complex van Oosterwijk laten spelen zodat onze grasmat gespaard wordt en ook na de winter, tijdens de playoffwedstrijden nog bespeelbaar is.
- Justhomuch
Re: Grasmat
Goed idee, maar vrees dat wij als supporters daar weinig over te vertellen hebben...Mark wrote: ↑Mon Oct 10, 2022 1:44 pmKan men het akkoord met Antwerp niet herzien.
Wij komen áltijd terug!
Uiteraard moet het club bestuur dit beslissen.Justhomuch wrote: ↑Mon Oct 10, 2022 3:52 pmGoed idee, maar vrees dat wij als supporters daar weinig over te vertellen hebben...Mark wrote: ↑Mon Oct 10, 2022 1:44 pmKan men het akkoord met Antwerp niet herzien.
Maar als ons veld na de winterstop onbespeelbaar wordt gaan ook onze resultaten daar onder lijden.
Dacht nog even dat de afstand een probleem kon zijn, maar vermits Club next in Roeselaere speelt kan dat niet want vlgs mij ligt Roeselaere verder van Brugge dan Oosterwijk van Deurne.
- Justhomuch
Zou ze ook liever in Oosterwijk zien spelen, bij mij ligt het gevoelig dat die hun beloften op onze heilige grond komen spelen...Mark wrote: ↑Mon Oct 10, 2022 5:42 pmUiteraard moet het club bestuur dit beslissen.Justhomuch wrote: ↑Mon Oct 10, 2022 3:52 pmGoed idee, maar vrees dat wij als supporters daar weinig over te vertellen hebben...Mark wrote: ↑Mon Oct 10, 2022 1:44 pmKan men het akkoord met Antwerp niet herzien.
Maar als ons veld na de winterstop onbespeelbaar wordt gaan ook onze resultaten daar onder lijden.
Dacht nog even dat de afstand een probleem kon zijn, maar vermits Club next in Roeselaere speelt kan dat niet want vlgs mij ligt Roeselaere verder van Brugge dan Oosterwijk van Deurne.
Wij komen áltijd terug!
Beloften van Antwerp tijdelijk laten uitwijken naar Oosterzonen zou geen slecht idee zijn. Maar de schuld bij hen leggen voor de slechte staat van ons veld vind ik overdreven. Wij hebben zelf al 2 wedstrijden gespeeld waarbij het heel de wedstrijd regende, dat doet het veld ook geen goed. Daarnaast las ik ook dat er wortelziekte is uitgebroken, ja dan weet je het wel.
Uiteraard is dit niet de schuld van de beloften van Antwerp.Barry wrote: ↑Tue Oct 11, 2022 8:33 amBeloften van Antwerp tijdelijk laten uitwijken naar Oosterzonen zou geen slecht idee zijn. Maar de schuld bij hen leggen voor de slechte staat van ons veld vind ik overdreven. Wij hebben zelf al 2 wedstrijden gespeeld waarbij het heel de wedstrijd regende, dat doet het veld ook geen goed. Daarnaast las ik ook dat er wortelziekte is uitgebroken, ja dan weet je het wel.
De problemen worden veroorzaakt door de extra belasting voor de grasmat.
Ik begrijp dat ons bestuur de extra inkomsten graag zag komen, maar misschien had men ook moeten stilstaan bij de gevolgen voor het veld.
En inderdaad wij hebben 2 wedstrijden in de gietende regen gespeeld.
Bovendien spelen de beloften van Antwerp maar liefst 19 thuiswedstrijden tegen over 16 voor ons.
Ik denk dat je als club wel mag uitgaan dat een veld de belasting van 1 wedstrijd per weekend moet aankunnen. Standard, Genk laten hun beloften ook spelen op hun eerste terrein, in Brugge zit je nog eens regelmatig met een Europese wedstrijd. Zij beschikken ook wel over meer geld natuurlijk om hun veld te onderhouden, maar dat zou begin oktober toch nog moeten meevallen?Mark wrote: ↑Tue Oct 11, 2022 8:55 amUiteraard is dit niet de schuld van de beloften van Antwerp.Barry wrote: ↑Tue Oct 11, 2022 8:33 amBeloften van Antwerp tijdelijk laten uitwijken naar Oosterzonen zou geen slecht idee zijn. Maar de schuld bij hen leggen voor de slechte staat van ons veld vind ik overdreven. Wij hebben zelf al 2 wedstrijden gespeeld waarbij het heel de wedstrijd regende, dat doet het veld ook geen goed. Daarnaast las ik ook dat er wortelziekte is uitgebroken, ja dan weet je het wel.
Ik begrijp dat ons bestuur de extra inkomsten graag zag komen, maar misschien had men ook moeten stilstaan bij de gevolgen voor het veld.
Bovendien spelen de beloften van Antwerp maar liefst 19 thuiswedstrijden tegen over 16 voor ons.
Antwerp zit met paar risicomatchen die ze niet mogen afwerken op het Lisp dus uiteindelijk zullen het zo'n 15 wedstrijden zijn.
Soit, hopelijk krijgen onze terreinverantwoordelijke het veld terug opgelapt tegen de volgende thuiswedstrijd.
Volgens mij worden alle wedstrijden op ons veld gespeeld ook de risico wedstrijden, maar achter gesloten deuren, dus geen publiek.Barry wrote: ↑Tue Oct 11, 2022 10:11 amIk denk dat je als club wel mag uitgaan dat een veld de belasting van 1 wedstrijd per weekend moet aankunnen. Standard, Genk laten hun beloften ook spelen op hun eerste terrein, in Brugge zit je nog eens regelmatig met een Europese wedstrijd. Zij beschikken ook wel over meer geld natuurlijk om hun veld te onderhouden, maar dat zou begin oktober toch nog moeten meevallen?Mark wrote: ↑Tue Oct 11, 2022 8:55 amUiteraard is dit niet de schuld van de beloften van Antwerp.Barry wrote: ↑Tue Oct 11, 2022 8:33 amBeloften van Antwerp tijdelijk laten uitwijken naar Oosterzonen zou geen slecht idee zijn. Maar de schuld bij hen leggen voor de slechte staat van ons veld vind ik overdreven. Wij hebben zelf al 2 wedstrijden gespeeld waarbij het heel de wedstrijd regende, dat doet het veld ook geen goed. Daarnaast las ik ook dat er wortelziekte is uitgebroken, ja dan weet je het wel.
Antwerp zit met paar risicomatchen die ze niet mogen afwerken op het Lisp dus uiteindelijk zullen het zo'n 15 wedstrijden zijn.
Soit, hopelijk krijgen onze terreinverantwoordelijke het veld terug opgelapt tegen de volgende thuiswedstrijd.
@Mark, je hebt gelijk! dacht dat ze hiervoor moesten uitwijken om buurt te ontzien maar het is idd achter gesloten deuren.Mark wrote: ↑Tue Oct 11, 2022 10:59 amVolgens mij worden alle wedstrijden op ons veld gespeeld ook de risico wedstrijden, maar achter gesloten deuren, dus geen publiek.Barry wrote: ↑Tue Oct 11, 2022 10:11 amIk denk dat je als club wel mag uitgaan dat een veld de belasting van 1 wedstrijd per weekend moet aankunnen. Standard, Genk laten hun beloften ook spelen op hun eerste terrein, in Brugge zit je nog eens regelmatig met een Europese wedstrijd. Zij beschikken ook wel over meer geld natuurlijk om hun veld te onderhouden, maar dat zou begin oktober toch nog moeten meevallen?Mark wrote: ↑Tue Oct 11, 2022 8:55 am
Uiteraard is dit niet de schuld van de beloften van Antwerp.
Maar ik vermoed dat Oosterwijk gewoon niet aan de eisen voldoet?