Challenger Pro League
Re: Proximus league
Beveren is een scheve situatie aan het rechttrekken tegen Club NXT: 1-2.
RWDM in 96 minuut 1-1 tegen Genk. Wel overdreven van de arbiter 7 minuten extra!
Ook RWDM en SKB laten belangrijke punten liggen dus. Geen ramp ons verlies. Beerschot kan wel een gouden zaak doen. Lommel hou ik weinig rekening mee.
Alles ligt wel echt op een zakdoek in deze reekt. Paar x verliezen en je staat zo in de onderste 6.
Alles ligt wel echt op een zakdoek in deze reekt. Paar x verliezen en je staat zo in de onderste 6.
Beerschot is van het kaliber Beveren-Lommel... Zou mij niet verwonderen dat ze ook morgen punten laten in Virton! Voor mij is RWDM de grote favoriet. Kan Lierse achteraan alsnog de punten op de I zetten gaan ze er verdomme dicht bijzitten. Ik hoop dat VI vanaf volgende wedstrijd ingrijpt en andere spelers een kans geeft denk maar aan Jarno en Raemaakers en duimen dat het euvel achteraan verholpen word!!!
Delanghe is niet overtuigend, maar je moet van De Smet nu ook geen wonderkeeper maken. Met hem in doel heb ik ook altijd schrik gehad.
Absoluut.
Meeval met de andere resultaten. Vooral RWDM zal toch vloeken. Hopelijk hebben Beerschot en Lommel het ook moeilijk sebiet, maar het verlies van vrijdag is dus zeker geen drama.
1-0 Virton wie scoort? 

1-1 weer Baeten ook al zijn vierde